Κ. Γεωργακόπουλε,
Σήμερα το πρωί, πληροφορήθηκα ότι από την επόμενη εβδομάδα, αρχής γενομένης της Δευτέρας 27ης Ιανουαρίου 2014, διακόπτεται το βραδινό δρομολόγιο των υπεραστικών λεωφορείων από Αθήνα προς Φλώρινα και αντιστρόφως. Η συνεργάτιδα σας, με την οποίαν επικοινώνησα, επιβεβαίωσε την απόφαση σας, για τη διακοπή των δρομολογίων, λόγω της μικρής επιβατικής κίνησης.
Προσωπικά ταξιδεύω 2 φορές σίγουρα και ενίοτε 3 φορές μηνιαίως, για την πόλη σας και συγκεκριμένα κάθε Παρασκευή με το βραδινό προς Φλώρινα και κάθε Κυριακή με το βραδινό προς Αθήνα, διότι είμαι εργαζόμενη. Η διακοπή των βραδινών δρομολογίων – όλων ανεξαιρέτως χωρίς καμία εξαίρεση – όπως καταλαβαίνετε δημιουργεί πολύ μεγάλο πρόβλημα στην οικογένεια μου, το ένα μέλος της οποίας κατοικεί μόνιμα στην πόλη σας. Το πρόβλημα διογκώνεται διότι το Σάββατο και την Κυριακή δεν υπάρχουν και τα πρωϊνά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Φλώρινα, σε περίπτωση που επιλέξω την απαραίτητη μετακίνηση μου μέσω του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, με ανταπόκριση την πόλη σας, κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το ΚΤΕΛ Κοζάνης, αφού και σε αυτή την περίπτωση το πρωϊνό δρομολόγιο, που υπάρχει τις 5 ημέρες της εβδομάδος, το Σαββατοκύριακο καταργείται (πληροφορία την οποίαν λαμβάνω από τα δρομολόγια τα οποία αναφέρονται στην ιστοσελίδα του ΚΤΕΛ Φλώρινας).
Θα ήθελα να εξετάσετε με συμπάθεια το «προσωπικό μου» πρόβλημα, το οποίο σας παρέθεσα και να με ενημερώσετε εάν υπάρχει πιθανότητα να διατηρηθούν – έστω κατ’ εξαίρεση – τα δύο βραδινά δρομολόγια της Παρασκευής και της Κυριακής, τα οποία πιστεύω ότι έχουν και την μεγαλύτερη κίνηση επιβατών, αφού υπάρχει και η ανταπόκριση της Λάρισας, που έχει και αυτή σημαντικό αριθμό μετακινούμενων.
Εάν η επιθυμία μου είναι ανέφικτη να πραγματοποιηθεί, μήπως εξετάζατε την περίπτωση, να ενεργοποιηθεί τουλάχιστον για το Σάββατο το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης – Φλώρινας στις 07:00, ώστε με μεγαλύτερο χρηματικό κόστος και μεγαλύτερη προσωπική ταλαιπωρία να καταφέρνω να φτάνω στη Φλώρινα μηνιαίως, έστω 2 Σαββατοκύριακα, ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στην οικογένεια μου.
Ευελπιστώ σε μια απάντηση σας, η οποία θα με βοηθήσει να δρομολογήσω το επόμενο ταξίδι μου, γιατί ειλικρινά αυτή τη στιγμή με βρίσκει «πελαγωμένη» η απόφαση της Εταιρείας «Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Φλώρινας Α.Ε.»
Με εκτίμηση
Μαίρη Αντωνάκου
Σήμερα το πρωί, πληροφορήθηκα ότι από την επόμενη εβδομάδα, αρχής γενομένης της Δευτέρας 27ης Ιανουαρίου 2014, διακόπτεται το βραδινό δρομολόγιο των υπεραστικών λεωφορείων από Αθήνα προς Φλώρινα και αντιστρόφως. Η συνεργάτιδα σας, με την οποίαν επικοινώνησα, επιβεβαίωσε την απόφαση σας, για τη διακοπή των δρομολογίων, λόγω της μικρής επιβατικής κίνησης.
Προσωπικά ταξιδεύω 2 φορές σίγουρα και ενίοτε 3 φορές μηνιαίως, για την πόλη σας και συγκεκριμένα κάθε Παρασκευή με το βραδινό προς Φλώρινα και κάθε Κυριακή με το βραδινό προς Αθήνα, διότι είμαι εργαζόμενη. Η διακοπή των βραδινών δρομολογίων – όλων ανεξαιρέτως χωρίς καμία εξαίρεση – όπως καταλαβαίνετε δημιουργεί πολύ μεγάλο πρόβλημα στην οικογένεια μου, το ένα μέλος της οποίας κατοικεί μόνιμα στην πόλη σας. Το πρόβλημα διογκώνεται διότι το Σάββατο και την Κυριακή δεν υπάρχουν και τα πρωϊνά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Φλώρινα, σε περίπτωση που επιλέξω την απαραίτητη μετακίνηση μου μέσω του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, με ανταπόκριση την πόλη σας, κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το ΚΤΕΛ Κοζάνης, αφού και σε αυτή την περίπτωση το πρωϊνό δρομολόγιο, που υπάρχει τις 5 ημέρες της εβδομάδος, το Σαββατοκύριακο καταργείται (πληροφορία την οποίαν λαμβάνω από τα δρομολόγια τα οποία αναφέρονται στην ιστοσελίδα του ΚΤΕΛ Φλώρινας).
Θα ήθελα να εξετάσετε με συμπάθεια το «προσωπικό μου» πρόβλημα, το οποίο σας παρέθεσα και να με ενημερώσετε εάν υπάρχει πιθανότητα να διατηρηθούν – έστω κατ’ εξαίρεση – τα δύο βραδινά δρομολόγια της Παρασκευής και της Κυριακής, τα οποία πιστεύω ότι έχουν και την μεγαλύτερη κίνηση επιβατών, αφού υπάρχει και η ανταπόκριση της Λάρισας, που έχει και αυτή σημαντικό αριθμό μετακινούμενων.
Εάν η επιθυμία μου είναι ανέφικτη να πραγματοποιηθεί, μήπως εξετάζατε την περίπτωση, να ενεργοποιηθεί τουλάχιστον για το Σάββατο το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης – Φλώρινας στις 07:00, ώστε με μεγαλύτερο χρηματικό κόστος και μεγαλύτερη προσωπική ταλαιπωρία να καταφέρνω να φτάνω στη Φλώρινα μηνιαίως, έστω 2 Σαββατοκύριακα, ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στην οικογένεια μου.
Ευελπιστώ σε μια απάντηση σας, η οποία θα με βοηθήσει να δρομολογήσω το επόμενο ταξίδι μου, γιατί ειλικρινά αυτή τη στιγμή με βρίσκει «πελαγωμένη» η απόφαση της Εταιρείας «Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Φλώρινας Α.Ε.»
Με εκτίμηση
Μαίρη Αντωνάκου
Δειτε μεσω Εδεσσας. Εχει 2-3 την ημερα. Μην τους παρακαλας. Ισα ισα χαιρονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήεπίσης το δρομολόγιο αυτό εξυπηρετεί και εμάς τους φοιτητές που είμαστε από Κοζάνη και πηγαινοερχόμαστε, που αυτομάτως με τη διακοπή του δρομολογίου θα χάνουμε τα βραδινά μαθήματα ή απλά θα αναγκαζόμαστε να πληρώνουμε ξενοδοχείο για μερικά βράδια!!!!!!!!!!!!! (γιατί όχι άλλωστε όλοι έχουμε την οικονομική δυνατότητα!!!!!!!!)εγώ χρησιμοποιώ το βραδινό δρομολόγιο κάθε βδομάδα τουλάχιστον 2 φορές και καθημερινές και ΠΑΝΤΟΤΕ είναι γεμάτο.Κάποιες φορές κιόλας μετά βίας βρίσκουν θέση για να μας βολέψουν, αφού πρώτα μας υπενθυμίζουν ότι το δρομολόγιο αυτό έχει ως κύριο στόχο την εξυπηρέτηση των ατόμων που ταξιδεύουν για Αθήνα (μικρή επιβατική κίνηση???).Ελπίζω τουλάχιστον να αντιδράσουν τα άτομα που χρησιμοποιούν τακτικά αυτό το δρομολόγιο, αλλιώς είμαστε σε πολύ δύσκολη θέση όλοι μας.
Διαγραφήμπραβο ρε φιλε για την απαντηση σου.να προσθεσω και εγω να πανε να ψωνιζουν επισης απο την εδεσσα,να εξυπηρετουνται απο υπηρεσιες τις εδεσσας,να αφηνουν γενικα τα χρηματα τους αλλου..συμφωνα με την λογικη σου.το κτελ δεν ειναι ιδρυμα.αν ενα δρομολογιο κοστιζει και δεν αποδιδει,το κοβεις φυσικα.αλλα στην πολη αυτη δυστηχως υπαρχουν ακομα ανθρωποι που σκεφτονται σαν εσενα.
ΔιαγραφήΕίναι τουλάχιστον προκλητική η απόφαση αυτή, και δεν ξέρω αν στέκει και νομικά. Δηλαδή το κάθε ΚΤΕΛ μπορεί να κόβει βασικά δρομολόγια με το "έτσι θέλω"; Με αυτή τη λογική οι απομακρυσμένες περιοχές δεν θα έχουν συγκοινωνίες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ. ΤΟ ΚΤΕΛ ΠΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΘΕΙ ΣΕ ΟΛΑ..ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ...15,60 ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!ΕΛΕΟΣ!!!!ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙΣ -ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΩ ΕΔΕΣΣΑΣ ΣΕ 3 ΩΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΩ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΚΑΝΕΙ 2.30!! ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ 10 ΕΥΡΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΜΙΛΑΣ!ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ! ΕΛΕΟΣ!ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΕΥΡΩ ΔΙΑΦΟΡΑΑ!!! ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!
ΔιαγραφήΚαι η δική μου περίπτωση είναι ακριβώς ίδια. Κι εγώ πραγματοποιώ 3 δρομολόγια Αθήνα-Φλώρινα κάθε μήνα για οικογενειακούς λόγους. Και στην δική μου περίπτωση το κόστος και η ταλαιπωρία διπλασιάζονται ενώ δημιουργείται πρόβλημα και στην δική μου οικογένεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι είναι οι εσωστρεφείς επιχειρήσεις. Όταν κάτι δεν βγάζει άμεσο κέρδος ενώ πριν έβγαζε το κόβουν χωρίς να ψάξουν τα αληθινά αίτια. Αν ξεκινούσε δρομολόγια Αθήνα-Φλώρινα ένα ταξιδιωτικό γραφείο με μικρότερα κόστη λειτουργίας, διαφορετική τιμολογιακή πολιτική π.χ μηνιαίες εκπτώσεις ακόμα και με λίγο ακριβότερο εισιτήριο, τι θα έλεγε ο κύριος Γεωργακόπουλος;
Δεν πειράζει θα ενισχύσουμε τα ΚΤΕΛ των γειτονικών νομών και συνάμα τις τοπικές κοινωνίες τους, τις αεροπορικές εταιρείες Ελληνικές και μη (Ryanair) και τον ΟΣΕ που θα καταλήξει κι αυτός σε ξένες εταιρείες. Η Φλώρινα ας παραμείνει αποκομμένη από την υπόλοιπη Ελλάδα. Τα κεμπάμπια να ναι καλά.......
Η κόρη μου ταξιδεύει με το τρένο και εξυπηρετείτε χωρείς κανένα πρόβλημα είναι φοιτήτρια http://www.trainose.gr/
ΑπάντησηΔιαγραφήο Γεωργακοπουλος είναι απο την Έδεσσα και έχει λεωφορείο και στο ΚΤΕΛ Πέλλας (για αυτό και η διακοπή).... αλλά τον φέρανε στην Φλώρινα για να μας πουλήσει μυαλό.... ο κολλητός του
ΑπάντησηΔιαγραφή12:37 sory alla eides kanenan tou ktel na kanei psonia stin florina? aloste kai o proedros tous an thimame kala einai gnisios floriniotis kai niazete gia tin florina (MAS)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓυρίστε την πλάτη στο προκλητικό ΚΤΕΛ επιτέλους μόνο τρένο. Και να δεις μετα πως θα παρακαλάνε
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΡΝΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΚΤΕΛ!ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΠΟΥ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΟΒΕΤΑΙ!
Διαγραφήτρενο και παλι τρενο με το ετσι θελω κοβουν τα δρομολογια αλλα εμεις φταιμε που πηγαινουμε και δε φτανει μονο αυτο μας συμπεριφερονται και σαν ζωα..μη κουνιθεις απ τη καρεκλα μη παιζεις με το κινητο τι ημαστε για ηρεμιστε λιγο εμεις λεμε τιποτα που τρεχετε στο δρομο η που μιλατε στο κινητο απο τη φλωρινα ως τη θεσσαλονικη.....ας κανει επιτελους ενα τουριστικο γραφειο δρομολογια για θεσσαλονικη και ας ειναι και ιδια η τιμη ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά παράπονα βλέπω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ξεκαθαρίσουμε λίγο την κατάσταση.
Το ΚΤΕΛ Φλώρινας είναι μια ιδιωτική εταιρία και αν δεν υπάρχει κέρδος από αυτό το δρομολόγιο καλά έκανε και το διέκοψε.
Οι εικασίες περί συμφερόντων του προέδρου δεν στέκουν γιατί αν λειτουργούσε με αυτό τον τρόπο θα ήταν έκθετος προς τους άλλους ιδιοκτήτες-μετόχους του ΚΤΕΛ Φλώρινας οπού και αυτοί έχουν δικαιώματα στην κερδοφορία της επιχείρισης. Επομένως όλοι μαζί αποφάσισαν την διακοπή του συγκεκριμένου δρομολογίου.
Πριν ένα χρόνο περίπου ταξίδεψα από Αθήνα-Φλώρινα με αυτό το δρομολόγιο και ήμασταν μέσα 4 άτομα μαζί με τον οδηγό.
Μπορεί να μου πει κανείς αν θα κάλυπτε αυτή την ζημία ως μέτοχος του ΚΤΕΛ ;
Από τα λίγα που γνωρίζω αυτή θα ήταν πάνω από 500 EYRO.
Ασφαλώς και όλοι θέλουμε η διασύνδεση της πόλης μας με τα μεγάλα αστικά κέντρα να γίνετε καθημερινά και με περισσότερα δρομολόγια άλλα ζούμε εν καιρό κρίσης και θα πρέπει μερικά πράματα να τα καταλαβαίνουμε.
Εκτός και αν θέλουμε το κράτος να επιδοτεί τέτοια δρομολόγια για να εξυπηρετεί ο καθένας τον εαυτό του.
Έχουμε Δημόσιες συγκοινωνίες... γκρινιάζουμε!
ΔιαγραφήΈχουμε Ιδιωτικές συγκοινωνίες... πάλι γκρινιάζουμε!!!
Το ένα μας μυρίζει, το άλλο μας βρωμάει. Τι θέλουμε επιτέλους από τη ζωή μας;;;
Ίσως μπορείτε να μου λύσετε μια άλλη απορία: ποιος ο λόγος να αλλάξει το τελευταίο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Φλώρινα; (αντί για 20:30 το κάνουν 19.00.) Όσοι ταξίδευαν γνωρίζουν ότι είχε μεγάλη κίνηση. Ίσως είναι το μόνο δρομολόγιο που κέρδιζε τον ανταγωνισμό με τον ΟΣΕ λόγω ώρας. Δεν προέβλεψαν ότι μια τέτοια κίνηση θα είναι ζημιογόνος, καθώς θα αποτρέψει κόσμο να το επιλέξει;
ΔιαγραφήΜε την ίδια λογική κι εγώ ταξίδεψα την προηγούμενη εβδομάδα για Αθήνα με πρωινό δρομολόγιο και ήμασταν 6 άτομα. Άρα να κοπούν και τα πρωινά.......
ΔιαγραφήΤην λύση των ανταποκρίσεων με άλλα ΚΤΕΛ ή τον ΟΣΕ την σκέφτηκε κανείς;
ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΘΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.......
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά εσύ 8.34 που ζείς; Στην ...Καλαμάτα την γεννέθλια πόλη του γνωστου.....τον σταθμό τρένων κάποιοι τον ενοικίασαν σε ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΚΤΕΛ κι έτσι οι καλαματιανοί έχουν 2 ΚΤΕΛ ένα αλβανικό και ένα ελληνικό για να ταξιδεύουν....περιμένετε και σας έρχεται και στην Φλώρινα....Αλήθεια τι σας ραντίζουν στην Φλώρινα ;;;;;;;;;;;;
ΔιαγραφήΘέλουν να μας εγκλωβίσουν εδώ και ΝΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ που κάθονται μέσα στα γραφεία του Κ.Τ.Ε.Λ ΦΛΩΡΙΝΑΣ πληρώνονται????
ΑπάντησηΔιαγραφή9:51 polloi exoun mpei me vusma,oloi katalavenete nomizw :)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταργήστε τα ΟΛΑ ...Στην Φλώρινα θέλουμε να ταξιδεύουμε με βοιδάμαξες, γαιδούρια και μουλάρια .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον κανείς από σας δεν γνωρίζει τι κόστος έχει ένα δρομολόγιο 1100 χιλιομέτρων...αν όπως λέτε ήταν πάντα γεμάτα τα βραδινά δρομολόγια..τότε ποιος ο λόγος να κοπούν???
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης δεν νομίζω να γνωρίζετε ότι το ΚΤΕΛ είναι ιδιωτική επιχείριση....αν λοιπόν θέλετε να παραμείνουν τα δρομολόγια ζητήστε απ την περιφέρεια να χρηματοδοτήσει το δρομολόγιο(όπως είπε και κάποιος παραπάνω) και μην γράφετε εδώ τα προβλήματα σας..!!! όσο για το σχόλιο για το αν πληρώνονται οι υπάλληλοι..δεν νομίζω να υπάρχει άτομο σήμερα που να προσφέρει έργο και να σπαταλάει το χρόνο του στην εργασία χωρίς να πληρώνεται..! αν πάλι εσύ θες να δουλέψεις σε μια επιχείρηση οικειοθελώς τότε όπου και να ζητήσεις δουλειά θα σε πάρουν!
Ego protino na kopoun ttria proina kai na minoun ola ta vradina
ΑπάντησηΔιαγραφή