Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Το σχολείο - φάντασμα!!!

Είναι κοινό μυστικό ότι υπάρχει στην πόλη μας ένα δημοτικό σχολείο-φάντασμα, με νηπιαγωγείο μαζί παρακαλώ, γνωστό ως "4ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας". Το παράδοξο δεν είναι πως υφίσταται στα χαρτιά χωρίς να υφίσταται στην πραγματικότητα. Στην Ελλάδα βρισκόμαστε. Το παράδοξο είναι πως κάποιοι συνάδελφοι εδώ και τόσα χρόνια έχουν κατοχυρώσει οργανικές θέσεις στο ανύπαρκτο αυτό σχολείο και όλοι οι υπόλοιποι -ακόμη και η τοπική κοινωνία, γιατί όχι;- δεν αναρωτιούνται:
-Σε ποια χώρα δίνονται οργανικές θέσεις δεκαετίες προτού μπουν τα θεμέλια ενός σχολείου;
-Με ποιες διαδικασίες τοποθετήθηκαν εκεί οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι;
-Γιατί χαίρουν ειδικής μεταχείρισης και προηγούνται -ως υπεράριθμοι- πάντοτε στις τοποθετήσεις;
-Γιατί τα συνδικαλιστικά μας όργανα, οι σύμβουλοι, όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος δέχεται παθητικά και αδιαμαρτύρητα την κατάσταση, ενώ σε κατ' ιδίαν πηγαδάκια άπειρες φορές την κουβεντιάζουν;
-Και, επιτέλους, πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει ούτε ένα τούβλο από αυτό το σχολείο και να ισχύουν ακόμη αυτές οι οργανικές θέσεις; Θα μου πείτε, να καταργηθούν; Ναι, να καταργηθούν. Και να εξισωθούν αυτοί οι συνάδελφοι με όλους τους άλλους που έχασαν τις οργανικές τους θέσεις λόγω συγχωνεύσεων σχολείων.
Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε ως κοινωνία και ως χώρα γιατί πάψαμε να αναρωτιόμαστε, να απαιτούμε τα αυτονόητα, να σκεφτόμαστε ελεύθερα, να αγωνιζόμαστε για αξιοκρατία και δικαιοσύνη.
Να συνεχίσουμε να κάνουμε πως δεν το βλέπουμε και δεν καταλαβαίνουμε τι γίνεται, μια και πρόκειται για σχολείο-φάντασμα, ή είναι καιρός να κάνουμε κάτι γι' αυτό;

ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ

ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

9 σχόλια:

  1. Και λίγα λέτε....

    Ούτε ίχνος ντροπής και από τους τους δασκάλους "φάντασμα" ούτε από την πρωτοβάθμια...

    Αλλά έτσι είναι, αν διεκδικείς το δίκιο σου είσαι κακός...οι άλλοι είναι μάγκες και έξυπνοι..
    Το ότι είναι αδικία και εις βάρος όλων των υπόλοιπων δεν έχει σημασία...
    Μπράβο σας που το αναδεικνύετε και επώνυμα κιόλας!

    Αντίδραση μην περιμένετε γιατί τέτοια ντουγάνια είμαστε οι Φλωρινιώτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο μπορούν και αντέχουν, ελπίζω να συνεχίσουν να το κάνουν. Έχοντας στο πλευρό τους και αρκετούς άλλους συναδέλφους τους.

      Την προβολή τέτοιων θεμάτων, σίγουρα επικροτούν, ακόμα και οι πιο δύσπιστοι "μπεμπέδες" του συστήματος στην πόλη μας.

      (Αυτά τα "λίγα ψιλά" στο συρτάρι του σπιτιού, είναι για να προσθέτουν μόνο λίπος και καθόλου μυαλό; Το "Ότι φάμε και ότι πιούμε", εύχομαι να πάψει να ισχύει στο συγκεκριμένο θέμα).

      Praetorian.

      Διαγραφή
  2. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΩΝ
    Σε ποια χώρα δίνονται οργανικές θέσεις δεκαετίες !!! (τα !!! δικά μου) προτού μπουν τα θεμέλια ενός σχολείου;

    Η στοιχειώδης γνώση της υπάρχουσας νομοθεσίας για την ίδρυση σχολείων και τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων δε θα έβλαπτε. Δε νομίζω να είναι οι δάσκαλοι υπεύθυνοι αν η νομοθεσία είναι άδικη κατά την άποψή σας.

    Με ποιες διαδικασίες τοποθετήθηκαν εκεί οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι;

    Με μόρια μετάθεσης και όχι απόσπασης. Τα χρόνια που υφίσταται το σχολείο κάθε χρόνο αλλάζουν οι δάσκαλοι και μάλιστα κουβαλώντας στην πλάτη τους πολλά χρόνια υπηρεσίας και πολλά μόρια μετάθεσης. Είχατε κάθε δικαίωμα να υποβάλετε αίτηση μετάθεσης και να τοποθετηθείτε εσείς αν επαρκούσαν τα μόριά σας.

    Γιατί χαίρουν ειδικής μεταχείρισης και προηγούνται -ως υπεράριθμοι- πάντοτε στις τοποθετήσεις;

    Καμιάς ειδικής μεταχείρισης. Διαβάστε τα ΠΔ 50/96 και 100/97. Δε φταίνε οι δάσκαλοι που δε χτίστηκε το 4ο Δημοτικό Σχολείο Φάντασμα και το 11ο Νηπιαγωγείο αξιοποιώντας την ευκαιρία να σας πληροφορήσω για την επίσημη ονομασία του συστεγαζόμενου Νηπιαγωγείου.

    -Γιατί τα συνδικαλιστικά μας όργανα, οι σύμβουλοι, όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος δέχεται παθητικά και αδιαμαρτύρητα την κατάσταση, ενώ σε κατ' ιδίαν πηγαδάκια άπειρες φορές την κουβεντιάζουν;

    Αν δεν κάνω λάθος δεν είστε μέλη του συλλόγου δασκάλων Φλώρινας και ίσως να είναι και η αιτία της άγνοιάς σας.

    Και, επιτέλους, πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει ούτε ένα τούβλο από αυτό το σχολείο και να ισχύουν ακόμη αυτές οι οργανικές θέσεις; Θα μου πείτε, να καταργηθούν; Ναι, να καταργηθούν. Και να εξισωθούν αυτοί οι συνάδελφοι με όλους τους άλλους που έχασαν τις οργανικές τους θέσεις λόγω συγχωνεύσεων σχολείων.

    Την αβεβαιότητα της υπεραριθμίας λόγω καταργήσεων, συγχωνεύσεων ακόμη και λειτουργικής υπεραριθμίας, και μάλιστα στο σημερινό ρευστό περιβάλλον με περικοπές οργανικών θέσεων, της υποχρεωτικής εφεδρείας, της υποχρεωτικής απόσπασης σε άλλο ΠΥΣΠΕ, δεν τη νιώσατε και μιλάτε εκ του ασφαλούς.

    Αντί επιλόγου:
    Έχει κατέβει ο Θεός στη γη με στόχο να ρωτήσει τους ανθρώπους αν είναι ευχαριστημένοι από τη ζωή τους, αν έχουν παράπονα και αν τους λείπει κάτι.
    Κάνει, λοιπόν, την ερώτηση και στον πρώτο Έλληνα που συνάντησε και ο Έλληνας του απαντάει:
    -''Να σου πω Θεούλη μου , ωραία τα έχεις φτιάξει, αλλά εμένα με ξέχασες. Έχω 2 παιδιά, δεν έχω δουλειά, το σπίτι μου είναι μια παράγκα γυναίκα μου όλη μέρα γκρινιάζει και ΄γω βλέπω πως ζει ο γείτονας ευτυχισμένος και ζηλεύω.''
    Τον ρωτάει τότε ο Θεός:
    -''Τι θέλεις τέκνο μου για να είσαι χαρούμενος;''
    Και ο Έλληνας απαντάει:
    - ''Θέλω να ρίξεις φωτιά και να κάψεις το σπίτι του διπλανού, να χάσει τη δουλειά του και η γυναίκα του να τον παρατήσει.''

    Αυτοί είμαστε οι Έλληνες. Έτσι σκεφτόμαστε, έτσι πράττουμε, έτσι συμμετέχουμε στα κοινά και αυτό συνάγεται από τα γραφόμενά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο δάσκαλος θα έγραφε τόσες κοτσάνες ...

      τελικά υπάρχει το σχολείο και ποιοι δουλεύουν εκει, απλά πράγματα.

      Διαγραφή
  3. Άλλος ένας θιασώτης του τιτανοτεράστιου Βουλγαράκη..."ότι νόμιμον και ηθικόν"....

    Η νομοθεσία πάνω από όλα...η κοινή λογική..? πάει περίπατο...

    Μετα θιχτήκατε από τον Πάγκαλο γιατί "μαζί τα φάγαμε"...

    Αλλά βέβαια...είναι πολύ πιο εύκολο, να σου δίνουν οργανική ανύπαρκτη, και να λες "δεν φταίω εγώ αυτοί με τοποθέτησαν, ας το έχτιζαν.. τί? να αρνιόμουν? ή να μην έκανα αίτηση?"...από το να μην το κάνεις καθόλου....

    Αλλά γιατί να μην "οφεληθείς" από την νομοθεσία? Μήπως γιατί αν δεν το κάνω εγώ, θα είναι κάποιος άλλος? Οπότε...γιατί να μην είμαι εγω???

    Ωραία λογική...είχες το δικαίωμα, γιατί δεν το έκανες και εσύ?

    Όταν αδικείσαι, από όποιον και αν αδικείσαι, τότε ναι..."να του καεί το σπίτι του γείτονα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδή..... έτσι για να γίνεται κουβέντα: αυτοί οι δάσκαλοι του 4ου θα απεργήσουν κιόλας στις 11 ή 12 Σεπ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΕΣ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟ, ΘΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαντάζομαι ότι θα το έγραφαν και πάλι το άρθρο οι συναδέλφισσες και επώνυμα γιατί από όσο γνωρίζουμε είναι στο νομό.Εγώ θέλω να ξέρω αν όντως ισχύει ο νόμος για υπεράριθμους σε αυτό το σχολείο και αν ναι ποιος είναι αυτός ο νόμος?
    Δηλαδή οι συνάδελφοι πήραν οργανικές σε ένα σχολείο που δε λειτούργησε ποτέ και μετά κρίθηκαν και υπεράριθμοι ώστε να μετακινηθούν σε άλλα σχολεία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλαδή δεν υπάρχει σχολείο και υπάρχουν διορισμένοι καθηγητές και πληρώνονται κιόλας;;; Και έχει το θράσος το ντουγάνι "4 Σεπτεμβρίου 2012 5:25 μ.μ." να βγαίνει και να κάνει αντίλογο και να μας μιλάει για νομοθεσίες και να μας λέει και ιστοριούλες με ηθικό δίδαγμα;;;
    Μια είναι η λύση.
    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΎΝ ΟΙ ΘΈΣΕΙΣ ΝΑ ΖΗΤΗΘΟΎΝ ΠΊΣΩ ΌΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΆ ΤΏΡΑ.-
    Όσο για τον "6 Σεπτεμβρίου 2012 7:19 π.μ.", φίλε σε αυτόν τον τόπο υπάρχουν και ηθικοί άνθρωποι και δεν είναι όλοι όμοιοι σου (δηλαδή του τύπου ότι φάμε και ότι πιούμε..), απλά σε αυτή την χώρα χάνουν το δίκιο τους και την όρεξή τους να ασχοληθούν και να προσφέρουν έργο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.