Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Το δημοτικό συμβούλιο Φλώρινας απέρριψε για δεύτερη φορά τη σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Αποικιοκρατική, προσβλητική, νομικά απαράδεκτη και προκλητική. Αυτές είναι μόνο μερικές από τις εκφράσεις που χρησιμοποιήθηκαν στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο Φλώρινας για να περιγράψουν τη σύμβαση που απέστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς υπογραφή, έτσι ώστε άμεσα να ξεκινήσουν τα δρομολόγια του τρένου.
Το προσχέδιο της τροποποιημένης σύμβασης εστάλη την ύστατη ώρα προς το δημοτικό συμβούλιο και οι όροι που αναλύονται σε αυτήν δεν άφησαν κανέναν ικανοποιημένο. Όπως ακούστηκε μάλιστα πρόκειται για μία σύμβαση – παγίδα, με στόχο να απορριφθεί από το σώμα, έτσι ώστε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχει τη δικαιολογία για τη μη έναρξη των δρομολογίων (σε περίπτωση υπογραφής τα δρομολόγια θα ξεκινούσαν μάλλον στις 25 Απριλίου).
Κοινή διαπίστωση όλων των πλευρών ήταν πως η σύμβαση εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο τα οικονομικά συμφέροντα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς θα αυξήσει τα έσοδα της σε βάρος του δήμου.
Προκειμένου όμως να μη δοθεί αυτή η δικαιολογία προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το δημοτικό συμβούλιο – πέραν της ομόφωνης απόρριψης της σύμβασης – αποφάσισε παράλληλα τη συγκρότηση τριμελούς επιτροπής (αποτελούμενης από το νομικό σύμβουλο κ. Ευάγγελος Χαρίση, τον δημοτικό σύμβουλο κ. Βασίλη Καραντζίδη και τη διευθύντρια του δήμου κα Θέμις Σίσκου), η οποία θα διερευνήσει τη νομιμότητα της σύμβασης και θα επεξεργαστεί νέα που θα καλύπτει τα συμφέροντα του δήμου.
Εκτός αυτών όμως, αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί αμέσως μετά το Πάσχα κοινή συνεδρίαση των τριών δημοτικών συμβουλίων Φλώρινας, Αμυνταίου και Πρεσπών με τη συμμετοχή και της Περιφέρειας για να αποφασιστούν οι περαιτέρω κινήσεις, ακόμα και δυναμικές κινητοποιήσεις.

Τα βασικά σημεία της σύμβασης
1.1. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λαμβάνοντας υπόψη τα ως άνω καθώς και τις επιμέρους συμφωνίες της παρούσας σύμβασης, θα ξεκινήσει, να παρέχει υπηρεσίες σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών στο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου Έδεσσα - Αμύνταιο - Φλώρινα, όπως αυτές ορίζονται στο Παράρτημα Α, έναντι τιμολογιακής πολιτικής που καθορίζεται ελεύθερα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
1.2. Πριν την έναρξη της παροχής των ως άνω υπηρεσιών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και προκειμένου αυτές να παρασχεθούν νομίμως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει να υποβάλει αίτηση και πίνακα δρομολογίων προς τον Διαχειριστή Υποδομής, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 9 του ν. 3891/2010. προκειμένου να τεθεί το δίκτυο πάλι σε λειτουργία. Η παροχή των υπηρεσιών δεν μπορεί να ξεκινήσει πριν την ενεργοποίηση του δικτύου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 9 του ν. 3891/2010.

2. Παρεχόμενες Υπηρεσίες από τους Φορείς ΟΤΑ
2.1. Οι Φορείς ΟΤΑ υποχρεούνται να εξασφαλίσουν άνευ ανταλλάγματος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και άνευ κομίστρου για τους επιβάτες, την οδική μεταφορά επιβατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των αποσκευών τους που θα φτάνουν στους σιδηροδρομικούς σταθμούς Φλώρινας ή/και Αμύνταιου προς αντίστοιχους προορισμούς, μετ' επιστροφής, κατά τα αναφερόμενα στο Παράρτημα Β. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διατηρεί το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να τροποποιήσει τις αναφερόμενες στο Παράρτημα Α υπηρεσίες.
2.2. Η μεταφορά θα εξασφαλίζεται με επαρκή αριθμό ιδιόκτητων ή νομίμως μισθωμένων τουριστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσης, για ολόκληρο το χρονικό διάστημα που προβλέπει η σύμβαση. Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι ηλικίας μέχρι δέκα (10) ετών και να έχουν πιστοποιητικό επιθεώρησης ΚΤΕΟ.
2.3. Ο αριθμός των δρομολογίων, οι προορισμοί, το πρόγραμμα των δρομολογίων καθώς και ο αριθμός των επιβατών, θα καθορίζονται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία υποχρεούται να ενημερώνει τους Φορείς ΟΤΑ προ 7 ημερών. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δύναται να μειώσει ή ακυρώσει προγραμματισμένα οδικά δρομολόγια για οποιαδήποτε αιτία με προειδοποίηση προ 2 ημερών προς τους Φορείς ΟΤΑ, άλλως υποχρεούται να τους αποζημιώσει για την αποδεδειγμένη ζημία, που αυτοί θα υποστούν λόγω της μη έγκαιρης προειδοποίησης.
2.4. Οι Φορείς ΟΤΑ υποχρεούνται να γνωστοποιούν προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα αναλυτικά στοιχεία των λεωφορείων, που θα χρησιμοποιήσουν 2 ημέρες πριν την εκτέλεση των δρομολογίων.
2.5. Οι Φορείς ΟΤΑ είναι πλήρως και αποκλειστικά υπεύθυνοι έναντι των αστυνομικών, δημοτικών, λοιπών Αρχών και οιουδήποτε τρίτου για το σύνολο της οδικής μεταφοράς των επιβατών, από και προς τους σιδηροδρομικούς σταθμούς και προς τους αντίστοιχους προορισμούς.
2.6. Τα αυτοκίνητα που διαθέτουν οι Φορείς ΟΤΑ για κάθε δρομολόγιο, πρέπει να έχουν τόσες θέσεις καθήμενων, όσοι και οι παρουσιαζόμενοι επιβάτες. Απαγορεύεται η μεταφορά όρθιων επιβατών.
2.7. Τα αυτοκίνητα θα συνοδεύονται από το απαραίτητο προσωπικό οδηγήσεως (οδηγός, με το απαραίτητο δίπλωμα οδήγησης), το οποίο θα αμείβεται από τους Φορείς ΟΤΑ, χωρίς οποιαδήποτε ανάμειξη της ΤΡΛ1ΝΟΣΕ στις εργασιακές σχέσεις αυτού. Όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα δικαιούται να ζητήσει από τους Φορείς ΟΤΑ την απομάκρυνση ή τιμωρία κάθε υπαλλήλου, ο οποίος δεν θα συμμορφώνεται προς τους όρους της σύμβασης ή θα φέρεται απρεπώς προς τους επιβάτες ή τους υπαλλήλους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
2.8. Το προσωπικό που θα εξυπηρετεί τα επιβατικά δρομολόγια πρέπει να είναι ευπρεπώς ντυμένο, καθαρό και να συμπεριφέρεται με ευγένεια, να παρέχει στους επιβάτες κάθε απαιτούμενη βοήθεια για την επιβίβαση και αποβίβαση αυτών στα οχήματα και να εξασφαλίζει τη φόρτωση και εκφόρτωση των αποσκευών χωρίς την είσπραξη αμοιβής.
2.9. Οι Φορείς ΟΤΑ υποχρεούται να μεριμνούν και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την ασφάλιση των οχημάτων, που χρησιμοποιούνται σε εκτέλεση της σύμβασης, σε αξιόπιστη και φερέγγυα ασφαλιστική εταιρεία. Η ασφάλιση πρέπει να καλύπτει κάθε ευθύνη από ατύχημα σε πρόσωπα ή πράγματα για ύλη τη χρονική διάρκεια της σύμβασης, δικαιούμενης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ελέγχει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια.
2.10. Οι Φορείς ΟΤΑ είναι υπεύθυνοι για την καθαριότητα των λεωφορείων,
2.11. Η τοποθέτηση στον ειδικό χώρο των λεωφορείων, η εξασφάλιση και διαφύλαξη, καθ' όλη τη διαδρομή, των αποσκευών που μεταφέρονται με ευθύνη των Φορέων ΟΤΑ θα γίνεται από το προσωπικό των αυτοκινήτων και με ευθύνη του Φορέων ΟΤΑ. Ως ειδικός χώρος για την τοποθέτηση των αποσκευών καθορίζεται το εσωτερικό του αυτοκινήτου και η μπαγαζιέρα του, τηρουμένων των ορίων φόρτωσης και αντοχής αυτών.
2.12. Μετά την πάροδο του πρώτου τριμήνου από την έναρξη της λειτουργίας τον δρομολογίου Έδεσσας - Αμυνταίου - Φλώρινας, θα επαναξιολογηθεί από κοινού από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους Φορείς ΟΤΑ, το περιεχόμενο του παρόντος συμφωνητικού, συνεργασίας, ανάλογα με τα στοιχεία, κερδοφορίας ή μη της παροχής της σιδηροδρομικής υπηρεσίας επιβατικών σιδηροδρομικών υπηρεσιών στο τμήμα Έδεσσας - Αμύνταιου Φλώρινας.

3. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΛΥΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ - ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΡΗΤΡΕΣ
3.1. Η παρούσα σύμβαση έχει διάρκεια ενός (Ι) έτους.
3.2. Σε περίπτωση παράβασης ή καταστρατήγησης των όρων της σύμβασης, όλων θεωρουμένων ως εξ ίσου ουσιωδών, θα παρέχεται το δικαίωμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επιβάλλει, κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, ποινική ρήτρα μέχρι 300 ευρώ, στον υπαίτιο Φορέα ΟΤΑ για κάθε παράβαση. Ειδικά για την περίπτωση μη εκτέλεσης προβλεπόμενου δρομολογίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δύναται να επιβάλλει στον υπαίτιο Φορέα ΟΤΑ το ποσό των 350 ευρώ/ μη εκτελεσθέν δρομολόγιο. Η επιβολή ποινικής ρήτρας εξαντλεί το δικαίωμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,
3.3. Επιπλέον της επιβολής ποινικής ρήτρας, σε περίπτωση παράβασης ή καταστρατήγησης των όρων της σύμβασης εκ μέρους ενός ή και των δύο Φορέων ΟΤΑ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει το δικαίωμα, κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια να καταγγείλει άμεσα τη σύμβαση.
3.4. Σε κάθε περίπτωση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει το δικαίωμα να καταγγείλει μονομερούς και αζημίως τη σύμβαση, μετά από δεκαπενθήμερη προειδοποίηση του άλλου μέρους.
3.5. Η παρούσα σύμβαση λύεται αυτόματα σε περίπτωση που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφασίσει την διακοπή παροχής υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών στο τμήμα του δικτύου Έδεσσα- Αμύνταιο - Φλώρινα, ιδίως σε περίπτωση που η παρεχόμενη υπηρεσία στο συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου καταστεί ζημιογόνα.

51 σχόλια:

  1. H Βδομάδα των Φαρισαίων. Λυπάμαι για την ψήφο μου στον συνδυασμό του Καρατζίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κινήσεις πολιτών για πατάτες και τρένα δεν υπάρχουν για το ΚΚΕ, και επιδή είναι πολύ δημοκρατικό κόμμα, όλοι έχουν την ίδια γνώμη.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή αν το παιδί σου ή ο πατέρας σου έφερνε μια τέτοια σύμβαση θα του ζητούσες να την δεχτεί;

      Διαγραφή
    3. το ΚΚΕ φταίει για όλα! Ποιος νοήμων άνθρωπος όμως θα υπέγραφε τέτοια σύμβαση;

      Διαγραφή
  2. Φοβερό συμβόλαιο!
    Ντροπή τους!
    Απαράδεκτη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!
    Στην Πελοπόνησο τέτοιες συμβάσεις υπογράφουν;
    ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΠΑΤΙΩΤΕΣ!!!

    Να δημιουργθεί κίνηση ΑΝΤΙ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πήγε κανένας πελοπονήσιος δήμαρχος να προσφέρει συνεργασία. Ο Φλωρίνης όμως πήγε και έταζε, ερχόταν και ξε-έταζε! Ότι νά'ναι!

      Διαγραφή
    2. Απωρώ, εκείνος ο δικηγόρος από τον Φεβρουάριο που κοιτούσε τη σύμβαση τι έκανε; Δεν έπρεπε να κάνει αλλαγές, διορθώσεις κτλ. Θα πληρωθεί κιόλας. Αντε από εδώ, ρε!

      Διαγραφή
    3. AΝΤΙ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ;;;
      Επιδή έκαναν μια σύμβαση βάσει των συμφωνιών των δήμων στην Αθήνα; Την απέρριψε το δημοτικό συμβούλιο, ΟΚ.

      Να κάνουμε εμείς μια ΑΝΤΙ - ΚΤΕΛ κίνηση, που μας φέρονται σαν ζώα και μας μεταφέρουν με ανάλογο τρόπο;

      Φοιτητής

      Διαγραφή
  3. μας βρήκαν μπόσικους και μας βαράνε.

    Γιατί δεν μπήκε το δρομολόγιο στην νέα σύμβαση Ελληνικού Δημοσίου με ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

    Γιατί η σύμβαση έχει ισχύ ένα χρόνο;Τι είναι η γραμμή συμβασιούχος καθαριστήρια στο υπουργείο μεταφορών και υποδομών.

    Υπάρχει ανάλογο προηγούμενο υπογραφής σύμβασης ΤΡΑΙΝΟΣΕ με άλλο δήμο της χώρας ή πάλι είμαστε πρωτοπόροι;

    Είναι δυνατόν να αναλαμβάνουν μεταφορικό έργο οι δήμοι; Γιατί μένει έξω καταρχάς το ΚΤΕΛ και οι εταιρίες που εκτελούν μεταφορικό έργο στην περιοχή;

    Μήπως οι εκλογές είναι μια καλή ευκαιρία να δείξουμε την εκτίμηση τους για την πολιτική τους στην περιοχή;

    θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις των υποψηφίων βουλευτών. Εχουν ή δεν έχουν άποψη;

    Και προσέξτε σε ένα τρίμηνο θα επαναξιολογηθεί η σύμβαση ανάλογα με την κερδοφορία του τρένου. Στήνεται κάτι λάθος και λογικά σε τρεις μήνες λόγω ζημιών θα καταργηθεί η γραμμή.
    Το θέμα είναι τώρα όχι το αν έρθει το τρένο αλλά με τι όρους θα έρθει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα συμφωνούσε η Δημαρχάρα μας στην Αθήνα! Δεν φταίει κανείς, εμείς που τον ψηφίσαμε.

      Τώρα που έρχονται η άλλες εκλογές, ας προσέχουμε τι ψηφίζουμε. Εμείς επιλέγουμε αυτούς που μας δουλεύουν!

      Νίκος

      Διαγραφή
  4. Ο 11:23΄ διάβασε τη σύμβαση; Ακόμα και στην τελευταία μπανανία δεν υπογράφονται τέτοιες συμβάσεις. Ούτε οι "ουγκαγκαμπούμπου" δεν θα την υπέγρφαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ έξυπνη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!! Τα σας-μας, και τα μας-μας, δηλαδή.
    Η σύμβαση είναι εξόφθαλμα ετεροβαρής και λεόντεια, και θα συνιστούσε καταμπινάτη απιστία (και βλακεία) εκ μέρους του Δημοτικού Συμβουλίου, αν τυχόν την υπέγραφε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας δουλεύουν όλοι!
      Δεσμεύτικαν να συνεργαστούν οι δήμοι; Γιατί;
      Δεν θα έπρεπε να απαιτήσουν το αυτονόητο;
      Μήπως για να μπλοκάρουν το τρένο;
      Μήπως κάποιοι στον δήμο έχουν συγκεκριμένα συμφέροντα και εξ-υπηρετούν τους λίγους κι όχι τους πολλούς;

      http://neaflorina.blogspot.com/2012/02/blog-post_663.html

      Διαγραφή
  6. Όποιος υπέγραφε τέτοια σύμβαση θα έπρεπε να σταλεί χειροπόδαρα στον εισαγγελέα. ΝΤΡΟΠΗ στους αλήτες της ΤΡΕΝΟΣΕ. Ελπίζω και το Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου να λάβει ανάλογη απόφαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοιτάει το συμφέρον της σαν εταιρεία. Ας βρούμε και εμείς επιτέλους έναν σωστό άνθρωπο να εκπροσωπήσει τα δικά μας συμφέροντα ως πολίτες. Έναν αληθινό υπηρέτη των πολιτών. - Αλέξανδρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκριβώς έτσι είναι. Αν δεν έχουμε ικανούς εκπροσώπους εμείς με αποτελεσματική νομική υποστήριξη πως θα διεκδικήσουμε και πως θα διαπραγματευτούμε;

      Διαγραφή
  8. Προς Ανώνυμο 01:01΄: Ποιό εόναι το "αυτονόητο"; Και - πέρα από ποινικές ευθύνες όλων όσων συνεναίσουν και υπογράψουν μια τέτοια αποικιακού τύπου σύμβαση - ποιός θα πληρώσει τελικά το "μάρμαρο"; Δεν θα είναι πάλι ο πολίτης, αφού οι Δήμοι θα μετακυλίσουν το κόστος σε βάρος των πολιτών; (Και αυτών που ταξιδεύουν με τρένο και αυτών που ΔΕΝ ταξιδεύουν); Και, αν έρθει το τρένο, με ποιά τιμή εισιτηρίου θα έρθει; Τελικά μήπως κάποιοι "φίλοι του τρένου" (ναέρθει κι όπως έρθει), είναι αυτοί που εξυπηρετούν συμφέροντα; Εν προκειμένω, τα κέρδη και τη χρηματοδότηση της τραινοσε, με χρήματα του κοσμάκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ταξίδια στην Κίνα κτλ από την τσέπη τους θα τα πληρώσουν; Από τα χρήματα που είναι για θέματα τουρισμού μπορούσαν να δίνουν και στα κτελ ή στα ταξιδιωτικά γραφεία, να πίνουν κι έναν καφέ εδώ, να φάνε και κάτι, να αγοράσουν και γλυκό του κουταλιού = έσοδα στην πόλη.

      Παύλος

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος :
    Λυπάμαι πού στην Φλώρινα , υπάρχει ένα στενοκέφαλο και μυωπικό δημοτικό συμβούλιο .Με αυτή τους την απόφαση δείχνουν 2 πράγματα 1.¨οτι ευνοούν ανοικτα τα τοπικά ΚΤΕΛ , και 2.Γιατί είναι αποικιοκρατική ?Επειδή στα ΚΤΕΛ στοιβάζουν τον κόσμο σαν τα ζώα ειδικά στα μεγάλα δρομολόγια !!!!!!.3. με αυτη την απόφαση δεν πρόκειται ποτέ να ξαναδούν Τραίνο στην φλώρινα !!!!!
    Ειμαι και εγώ φίλος τού τρένου και στην καταγωγή Φλωρινιώτης , και λυπάμαι πραγματικά για τους συμπατριώτες μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ λυπάμαι πολύ για εσένα, 3:28 που μας αντιμετωπίζεις μαζί με την ΤΡΕΝΟΣΕ σαν ιθαγενείς

      Διαγραφή
    2. Μόνο σαν ιθαγενείς; Ακόμα και οι ιθαγνείς ξέρουν να ξεχωρίζουν τις γιαλιστερές χάντρες που έχουν κάποια (μικρή έστω)αξία από τις εντελώς ψεύτικες!

      Διαγραφή
  10. ΜΠΕΕΕΕ!!!!!
    ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΑΧΡΕΙΣΤΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ???(ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΖΙΝΟ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ)

    ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΒΟΛΤΕΣ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΟΙ ΓΚΑΓΚΟΥΡΟ-ΑΛΒΑΝΟ-ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΜΑΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΑ 1,40Ε!!!
    ΕΓΩ ΦΕΥΓΩ ΠΑΩ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάτε καλά ρε πατριώτες; Τι είναι αυτά που λέτε; Ή μήπως καπνίζετε φούντα ληγμένη;
    Το ότι η απόρριψη της σύμβασης έγινε ο-μ-ό-φ-ω-ν-α δεν σας λέει τίποτα;;;;
    Τι κόλλημα είναι αυτό; Τρένο θέλουμε, και όπως νάναι; Διαβάσατε καθόλου τι λέει μέσα; Υπάρχει λογικός άνθρωπος που να την υπέγραφε;

    Βέβαια, το πρόβλημα αρχίζει από πολύ νωρίτερα, όταν μας έπεισαν ότι με την ιδιωτικοποίηση (Ντόρα μου, Μάνο μου, συγγνώμη..) του ΟΣΕ θα είχαμε ποιοτικότερες και φθηνότερες υπηρεσίες (εγώ δεν τις βλέπω, αν κανείς τις βλέπει, ας μου πει).
    Τώρα την φάγαμε την π@π@ρ@, και μας λέει η ι-δ-ι-ω-τ-ι-κ-ή πλέον ΟΣΕ ότι δεν την συμφέρει η γραμμή (φυσικά! αφού πια ο σκοπός της είναι το κέρδος των μετόχων, και όχι η ευημερία της Φλώρινας) και γιαυτό ο Δήμος Φλώρινας να ασημώσει για να έχουμε τρένο, και να κερδίζουν οι μέτοχοι του ΟΣΕ. Έξοχα!!!
    Πολύ φοβούμαι ότι το πρόβλημα δεν έχει λύση, ή -αν έχει- αυτή θα μετακυλίσει το οικονομικό πρόβλημα του τέως ΟΣΕ (λόγω κοινωνικού χαρακτήρα των υπηρεσιών) στον Δήμο Φλώρινας. Άρα εκεί που επιβαρύνονταν η κεντρική κυβέρνηση, τώρα θα επιβαρύνεται η τοπική αυτοδιοίκηση.

    Έτσι είναι η ζωή, άλλοι κλαίνε, κι άλλοι γελάνε..
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειναι αποικιοκρατική και παράνομη γιατί προβλέπει ότι η ΤΡΕΝΟΣΕ μπορεί να αρχίζει κόβει δρομολογια ή και όλη την γραμμή όποτε θελήσει χωρίς καμία κύρωση ακόμα και αν έιναι κερδοφόρα ενώ οι δήμοι - δηλαδή το δημόσιο χρήμα - θα υποχρεούνται να έχουν συμβάσεις με λεωφορεία ακόμα και για έναν επιβάτη. Μπορεί να κόψει την γραμμή όποτε γουστάρει ακόμα και αν δεν είναι ζημιογόνα. Απορώ με εσένα. Πραγματικά καλείς τους συμπατριώτες σου να αποδεχτούν αυτό το τερατούργημα; Μπορείς να μου πεις αν υπάρχει έστω και μια τέτοια σύμβαση της ΤΡΕΝΟΣΕ οπουδήποτε στην Ελλάδα; Απλά ο Βοσκόπουλος είχε δεσμευτεί για να κάνει ρελάνς και τώρα που είδε ότι θα κινδύνευε αν το υπέγραφε να τον τρέχουν πάλι στα Δικαστήρια, έκοψε λάσπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν καταλαβαίνετε ότι ο Βοσκόπουλος παίζει παιχνιδάκια; Τον πιστεύουν στην Αθήνα που δεν τον ξέρουν, αλλά εμείς; Ρε αυτός συμφωνούσε να πληρώσει γιατί ήξερε πως έτσι καθηστερεί την υπόθεση. Τάχα μου θα το δούμε, τάχα μου θα το ψάξουμε. Κάθε μέρα που περνάει ευνοεί τους γνωστούς-άγνωστους.

      Αλήθεια, αντιπολίτευση υπάρχει στο δημοτικό συμβούλιο; Δεν θα έπρεπε αυτοί να γκρινιάξουν ακόμα πέρσι που πάλι έταζε ο Βοσκοπουλος να πληρώσει; Αλλά βολεύτηκαν όλοι.

      Τελικά ποιοι μας εκπροσωπούν; Καιρός να τρίξουμε λίγο τα δόντια, γιατί έχει γίνει παρεξήγηση. Νομίζουν πως είναι άρχοντες και κάνουν ότι τους γουστάρει και τους συμφέρει.

      Η ουσία είναι μία: Γιατί η Φλώρινα δεν πείρε πάλι μερίδιο από τις άγονες γραμμές; Πρέπει να το απαιτήσουμε όλοι μαζί.

      Ψήφο μόνο σε μικρά κόμματα και κράξιμο σε όλο το δημοτικό συμβούλιο. Δεν φταίει μόνο ο Βοσκόπουλος. Βρήκε και κάνει!

      Διαγραφή
  13. Και γω με τη σειρά μου να πω χρόνια πολλά στους Φαρισαίους. Εννοώ και το ΚΚΕ. Γιατί είναι το κόμμα που στηρίζει τις δημόσιες μεταφορές. Στα λόγια. Τελικά οι επιλογές, δηλαδή η πράξη, είναι με τους λίγους, τους ιδιώτες. Τώρα που είδατε το τρένο να ρχεται τώρα αντιδράσετε. Γιατί τόσες μέρες κ.Καραντζίδη δεν καταγγέλατε τη σύμβαση? Γιατί φοβάστε τα υγιή κινήματα που μπορεί να νικήσουν χωρίς τα καπελωμένα τα δικά σας? Καλή ξεκούραση για τους αγώνες που δώσατε για το τρένο. Μία από τις 8000 υπογραφές υπερ του τρένου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως είναι η σύμβαση είναι δημόσιες και δωρεάν μεταφορές; Μήπως δεν θα βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη ο πολίτης, αφού το κόστος θα μετακυλιστεί σ' αυτούς, μέσω της αύξησης της τοπικής φορολογίας, όπως προβλέπει ο "Καλλικράτης"; Κι όλα αυτά για να κερδίζουν οι μέτοχοι του ιδιωτικοποιημένου ΟΣΕ (Γερμανοί, Γάλλοι, Έλληνες, κλπ. καπιταλιστές που έχουν τις μετοχές). Και τελικά υγιή "κινήματα" είναι αυτά που "ηγούνται" ο Πετράκος, η Σπίρτου, Ο Τσαούσουγλου και όλοι οι λοιποί απόντες από τα πραγματικό κίνημα. Αλήθεια που ήσαν όλοι αυτοί όταν ο κόσμος ήταν στο δρόμο ενάντια στο τσουνάμι των αντιλαϊκών μέτρων;

      Διαγραφή
    2. O Πετράκος και η Σπύρτου δεν ήγουνται της Κίνησης Φίλων Τρένου, απλά γιατί δεν υπάρχει ηγεσία και ούτε κόμμα. Εγώ μέχρι τις τελευταίες εκλογές ΝΔ ψήφιζα. Αλλά αυτά δεν τα καταλαβαίνετε γι'αυτό και τα φοβάστε.

      Φίλος του Τρένου

      Διαγραφή
    3. Απλα οι πλασιέδες της ΤΡΕΝΟΣΕ κάνουν σπέκουλα

      Διαγραφή
  14. Ισως να ειναι η δευτερη φορα που το Δ.Σ. απορρυπτει αυτη την συμβαση της ΤΡΕΝΟΣΕ,μετα ομως την πρωτη,απορρυψη, δεν επρεπε να κανει και αυτο προτασεις, για το τι δεχεται και τι οχι? Που υπαρχει μια τετοια ανακοινωση εκ μερους του Δ.Σ.? Μηπως, αυτη η συμβαση δεν αφορα και τον Δημο Αμυνταιου? Πως το Δ.Σ. του Αμυνταιου την εκανε δεκτη? και ο Μακης ανακοινωνει την επαναλειτουργεια των δρομλογιων. Μηπως, οντως, ο δικος μας Βοσκος,αλλα ελεγε στην Αθηνα και αλλα εδω, οταν καποιοι του τραβουσαν το αφτι? Ανωνυμε των 02.45 μηπως ξερεις κατι που να γινετε χωρις τα χρηματα του κοσμακη? Τα ΚΤΕΛ απο που χρηματοδοτουνται? Μηπως απο εκει εχεις συμφεροντα και δεν σου κακοφαινεται?. Συμφεροντα οι μονοι που δεν εξυπηρετουν, ειναι οι φιλοι του τρενου, και μονον ΑΥΤΟΙ, φεραν το προβλημα στην επιφανεια, για το καλο των συμπατριωτων μας. Μπορουμε ολοι μας να αφουγκραστουμε την χαρα των συμπολιτων μας, οταν εμαθαν οτι θα ερθει το τρενο, κατι που ομως, δεν αρεσε,για τα συμφεροντα λιγων και μονοπωλειων. Συντροφε Καραντζιδη, τα καθε ειδους και μορφης μονοπωλεια, ειναι εις βαρος του λαου. Αντι λοιπον το Δ.Σ του Δημου να κανει την αντιπροταση του, οταν για πρώτη φορά του απεσταλλει η συμβαση,την απορρυπτει τωρα,προ της κυκλοφορειας του τρενου, χωρίς πάλι, πιστευω αντιπροταση.Αντι η συμβαση να συζητηθει στο Δ.Σ.του Δημου οταν πρωτοαπεσταλλει, αυτο εγινε χθες, οταν πια ηρθε τρενο δοκιμαστικα στην πολη και επικειτο η κυκλοφορεια του, την 21-4-2012, κατα τα αλλα ημερομηνια @@@@@@@@.Το τρενο παντως σε πεισμα αυτων που δεν το θελουν και μερα νυχτα κοσκινιζουν, ΘΑ ΕΡΘΕΙ. Μεχρι τοτε, κριμα στους συμπατριωτες μου, με αυτον που ψηφησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποτέ δεν υποστήριξα ότι η συγκεκριμένη σύμβαση είναι σωστή. Υποστηρίζω όμως ότι η περιοχή μας έχει ανάγκη το δημόσιο τρένο και κάνω ό,τι μπορώ για να ξανάρθει με ανθρώπους που σέβονται τα ελεύθερα κινήματα, όπως είναι η κίνηση φίλων τρένων φλώρινας, η κίνηση της πατάτας, οι αγανακτισμένοι...κινήματα που φουντώνουν σε όλο τον κόσμο. Οι "αγωνιστικές παρελάσεις" δεν μ' αφορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλέ ρε ΚΚΕεδες γιατί τα βάλατε πάλι με ΣΥΡΙΖΑ και Οικολόγους? Σας φοβίζουν οι κοινοί αγώνες που δίνουν με πολίτες της Φλώρινας που ψηφίζουν και τα υπόλοιπα κόμματα? Χαλαρώστε λίγο...άλλωστε ο Στάλιν ζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιατί όλοι μιλάτε για την σύμβαση (που κατά την γνώμη έτσι όπως είναι καλός απορρίφθηκε) και δεν βλέπουμε λίγο το παρασκήνιο; Μας κόβουν την γραμμή, οι εκλεγμένοι μας αντί να απαιτήσουν να ξανάρθει το τρένο πάνε στην Αθήνα να διαπραγματευτούν και μας λένε πως θα πληρώσουν. Γιατί όλο αυτό το θέατρο, δεν κατάλαβα. Μετά οι ίδιοι αρχίζουν την γκρίνια πως δεν είναι σωστό να γίνει έτσι και ρίχνουν την καυτή πατάτα στην κίνηση πολιτών για το τρένο. Ούτε αυτό το κατάλαβα. Ένα χρόνο αργότερα πάλι μας λένε από όλες τις πλευρές πως έρχεται το τρένο, γιατί δεσμεύτηκαν πάλι στην Αθηνά να βάλουν δωρεάν λεωφορεία. Εντάξει λέω, τουρισμός είναι, έσοδα για την τοπική αγορά κτλ. Περνάνε άλλοι δύο μήνες που δικηγόρος του δήμου έλεγχε την σύμβαση και ξαφνικά μόλις ήρθε το δοκιμαστικό τρένο και χαρήκαμε, ξανά-μανά όλο το δημοτικό συμβούλιο κάνει λες και χθες πρωτοείδε την σύμβαση. Αυτό το κατάλαβα, συμφέροντα παίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η σύμβαση δόθηκε στο Δημοτικό συμβούλιο για πρώτη φορά μετά την έναρξη της συνεδρίασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ρε μήπως το ΚΚΕ πήρε την πλειοψηφία του Δ.Σ και δεν το πήρα χαμπάρι; Μια έδρα δεν έχει όλη και όλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ντροπή στο Δημοτικό Συμβούλιο που ειναι μια μαριονέτα στα χερια του Βοσοκοπουλου και των ιδιωτικών συμφερόντων.

    Ντροπή του που δεν βγήκε πριν δυο μήνες να φωνάξει οτι δεν στηρίζει κανενός είδους οικονομικη συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλα απαιτεί το τραίνο ανευ όρων γιατι ειναι προς το συμφερον του λαου της Φλώρινας.

    Ντροπή τους που μολις είδαν οτι έρχεται το τραίνο τα κανανε πάνω τους και τρέξαν να απορρίψουν προ ημερησίας διατάξεως την συμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ χωρις να αντιπροτείνουν τιποτα. Θα φαγανε γερο κραξιμο απο
    τα συμφέροντα που τους τοποθετησαν εκει.

    Ντροπή τους που νομίζουν ακομα οτι οι Φλωρινιώτες ειμαστε τοσο μ@λ@κ@ς που δεν εχουμε καταλάβει τι παιχνίδι μας παίζει ο Δημος μπροστα στα μούτρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μήν ανησυχείτε όταν απελευθερώσει ο Βορίδης τα ΚΤΕΛ απο "κλειστά" επαγγέλματα τότε θα ταξιδεύουμε με τήν Αλμπάνιαντρανς απο Φλώρινα προς τον υπόλοιπο κόσμο. Ο τζάμπας πέθανε . Στα δύσκολα όλοι γίνανε λαγοί μόλις σοβαρέψαν τα πράγματα και έφτασε η ώρα να μπεί το χέρι στην τζέπη βλ τοπικό πόρο ανάπτυξης.¨Ολοι γίναν κοτούλες.... Πλέον Αγοράζω μουλάρια και γαιδούρια τα μόνα χρησιμότατα μελλοντικά μεταφορικά μέσα εις το μέλλον για τις μετακινήσεις μας . Ρε ζηλιασκόπουλε για το μετρο ή τον προαστικό Αθήνα Χαλκίδα κόρινθο τις ίδιες συμφωνίες έχεις κάνει με τους κατα τόπους Δήμους ώστε να ταξιδέυουν τζαμπέ οι λαθρομετανάστες και οι εκεί επιβάτες ? ή εδώ μυρίστηκες μαρμίτα ? Δέν γαμ όλοι σας .γκάρρρρρρρ και πολύ σας είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητοί συμπολίτες, τα σχόλια έχουν την αξία τους. Μεγαλύτερη αξία έχει όμως να δράσουμε άμεσα αυτές τις μέρες γιατί το τρένο ήταν έτοιμο να ρθει προς το τέλος της επόμενης βδομάδας. Οι 8000υπογραφές που συγκεντρώσαμε περσυ πρέπει να αναστηθούν μετά τη Δευτέρα. Μόνο με δημόσιο διάλογο δεν θα χουμε αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Tι λες ρε μαγκα των 10.48. Ειναι δυνατον η συμβαση να δοθηκε στο Δημ.Συμβ. μετα την εναρξη της συνεδριασης και να απορρυφθηκε δευτερη φορα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mπορεί να δόθηκε πρίν την συνεδρίαση, αλλά όχι την χθεσινή, του Φεβρουαρίου.

      Διαγραφή
  24. και όμως τότε δόθηκε. εβγαζαν φωτοτυπίες άρον άρον! και το φαξ έγραφε αποστολή πριν δυο ώρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρε παιδιά της Φλώρινας..... μα την Παναγίτσα.... για ποιό λόγο εν μέσω οικονομικής κρίσης θέλετε πίσω το τρένο δε μπορώ να καταλάβω, πραγματικά. Το τρένο της Φλώρινας σταμάτησε να λειτουργεί πριν την κρίση γιατί δεν είχε κέρδος. Για ποιό λόγο ακριβώς θα μπορέσει να λειτουργήσει τώρα έχοντας σημαντικά έσοδα τα οποία θα μπορέσουν να την κρατήσουν ζωντανή? Το παιχνίδι ήταν απλό. Είχαμε ένα τρενάκι στη Φλώρινα που μας άρεσε κλπ κλπ κλπ. Μα αυτό το τρενάκι μας το πήραν , μας άφησαν να κλαίμε εδώ και χρόνια (λες και εκεί βρισκόταν το πρόβλημα αυτής της πόλης) και στη συνέχεια μας είπαν "πάρτε το. υπο αυτούς τους όρους. Το θέλετε? έχει καλώς. δεν το θέλετε? ΝΑ!". Τι να λέμε τώρα. Τραίνο και του κ τα 9μερα. Εδώ σε λίγο θα ψοφήσει της πείνας κάθε πικραμένος ελεύθερος επαγγελματίας και η Φλώρινας ασχολείται με το τρένο που στην τελική μεταφέρει δέκα νοματαίους κάθε παρασκευή και κυριακή και που αυτοί οι δέκα νοματαίοι θα γίνουν όνειρο θερινής νυκτός μόλις απομακρυνθούν τα πανεπιστήμια απο εδώ. Τον ύπνο του δικαίου φίλοι μου Φλωρινιώτες. Αυτό τον ύπνο κοιμάστε. Όσο εσείς τον κοιμάστε λοιπόν ο Δήμαρχος, η Δημαρχάρα, θα συγκροτεί επιτροπές και θα ξοδεύει αναγκαίο σε όλους μας χρήμα για τη σύσταση επιτροπών. Ξυπνήστε επιτέλους. Ξυπνήστε. Α, μην ξεχάσω, όταν ξαναβγείτε να διαμαρτυρηθείτε για την τιμή του πετρελαίου θυμηθείτε πως στη διαμόρφωση αυτής της όποιας τιμής συνέβαλε και ο Στάθης, ο αγαπημένος Στάθης, οπότε μην επιτρέψετε ξανά να πραγματοποιηθεί διαμαρτυρία παρουσία κάποιου που προκάλεσε απο πρώτο χέρι τον λόγο για τον οποίο διαμαρτύρεστε. Φλωρινιώτης κι εγώ ΑΛΛΑ έχω να πω πως η Φλώρινα είναι ίσως η μοναδική πόλη που επικρατεί ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ. ΥΠΝΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΟΝΕΙΡΑ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ. ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΥΛΛΟ ΕΔΩ ΠΕΡΑ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΖΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ.... Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ. Παίδες, ξυπνήστε και μην ασχολείστε με το δέντρο. Απο πίσω υπάρχει ολόκληξρο Δάσος. Και εθελοτυφλείτε.
    Συγνώμη αν πρόσβαλλα. Κάντε την αυτοκριτική σας. Και θα συμφωνήσετε μαζί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν μέσω κρίσης φίλε χρειάζεται το τρένο. Γιατί όταν είχα την άνεση ταξίδευα με το αμαξάκι μου, τώρα μετράω κάθε ευρώ και αν πρέπει να μετακινηθώ μόνο τα κτελ υπάρχουν.

      Διαγραφή
  26. πρέπει να καταλάβουμε ότι Δήμαρχος και Δημοτικοί σύμβουλοι είναι δέσμιοι πολιτικών σκοπιμοτήτων ,ότι ασκούνται πιέσεις από κτελ να μη λειτουργήσει το τρένο . Στο κόλπο είναι και η απαράδεκτη τρενοσέ και το Υπουργείο με το μαγκιόρο Βορίδη που μας δουλεύει και τον καιροσκόπο Λιάνη να τον επαινεί. Αν θέλαν να λειτουργήσει το τρένο δεν θα έστελνε αυτή την σύμβαση η τρενοσέ [ αυτό σημαίνουν οι ιδιωτικοποιήσεις και η έννοια του κέρδους πάνω από τις ανάγκες των ανθρώπων..ζήτω ο στυγνός καπιταλισμός και μπράβο σε όσους ψηφίσουν νεοφιλελεύθερα κόμματα..τύπου ΠΑΣΟΚ Ν.Δ, ΛΑΟΣ, Δημοκρατικη συμμαχία..] Αξίζουν συγχαρητήρια σε όσους Φλωρινιώτες απαίτησαν το τρένο με την υπογραφή τους και στους περσσότερο δραστηριοποιημένους, ''Φίλοι του τρένου '' τους οπόίους μερικοί ξύπνιοι τους ειρωνεύονται, άλλες εξυπνότερες τους χαρακτηρίζουν ρομαντικούς, και ο ΚΚΕ Καραντζίδης τους απαξιώνει περίπου ως αφελείς..μπράβο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι δυνατόν να ζητάει στα σοβαρά η Κίνηση Φίλων να υπογραφεί μια τέτοια σύμβαση; Αυτός ήταν ο αγώνας;

    "3.4. Σε κάθε περίπτωση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει το δικαίωμα να καταγγείλει μονομερούς και αζημίως τη σύμβαση, μετά από δεκαπενθήμερη προειδοποίηση του άλλου μέρους.
    3.5. Η παρούσα σύμβαση λύεται αυτόματα σε περίπτωση που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφασίσει την διακοπή παροχής υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών στο τμήμα του δικτύου Έδεσσα- Αμύνταιο - Φλώρινα, ιδίως σε περίπτωση που η παρεχόμενη υπηρεσία στο συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου καταστεί ζημιογόνα." !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Mπορεί να δόθηκε πρίν την συνεδρίαση, αλλά όχι την χθεσινή, του Φεβρουαρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. και αυτή η προεδράρα του δημοτικού συμβουλίου; τι αυταρχισμός είναι αυτός. να την χαίρονται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο Βορίδης είναι ο υπουργός ο υπεύθυνος και ανήκει πλέον στη Νέα Δημοκρατία μην το ξεχνάμε,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το ΚΚΕ έχει την πλειοψηφία στο ΔΣ του Δήμου. Φταίει φανερά. Αυτοι δεν θελουν το "Δημόσιο" τρένο.

    Ο Ζηλιασκόπουλος ειναι σοσιαλιστής, αλλά οι ΚΚΕδες δεν τον βοηθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. δέν γαμ όλοι σας .,...αγοράζω γαιδούριαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Προφανώς ο δήμαρχος ήτανε πολύ "σαφής" στις διαπραγματεύσεις του με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του έστειλαν την ανάλογη σύμβαση. Υπάρχει ανικανότητα και δολιότητα όλων των υπευθύνων. Κρατείστε το μονοπώλιο των ΚΤΕΛ, άλλα σε λίγα χρόνια θα κινούνται σε μια πόλη φάντασμα. Μόνο τυφλός δεν βλέπει πλέον, ότι η πόλη αδειάζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.