Το Δ.Σ. του Ωδείου Φλώρινας σε σημερινή (27/4/2012) έκτακτη συνεδρίασή του, αποφάσισε ομόφωνα την προσωρινή πρόσληψη του κ. Βασιλείου Κίτσου ως Διευθυντή του Ωδείου μέχρι τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2011 – 2012 και μάλιστα αμισθί.
Το Δ.Σ., γι’ αυτή την απόφαση, έλαβε υπόψη την πρόταση του υποδιευθυντή του Ωδείου, ενώ θα πρέπει να αναφερθεί πως για την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή κατατέθηκαν αρκετές οικιοθελείς προτάσεις και άλλων Διευθυντών, όλες αμισθί, τους οποίους το Δ.Σ. ευχαριστεί για το ενδιαφέρον τους.
Βιογραφικό
Ο Βασίλης Κίτσος γεννήθηκε το 1972. Είναι συνθέτης, μουσικολόγος και πιανίστας. Σπούδασε ανώτερα θεωρητικά και σύνθεση με τον Χρήστο Σαμαρά (δίπλωμα σύνθεσης με άριστα παμψηφεί και πρώτο βραβείο). Είναι διπλωματούχος πιάνου (τάξη Christine Frcssinier), αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και διδάκτωρ σύνθεσης του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου, όπου μελέτησε με τον καθηγητή Nigel Osborne.
Παρακολούθησε σεμινάρια σύνθεσης και ανάλυσης με τους Helmut Lachenmann, Tristan Murail, Θόδωρο Αντωνίου και Emil Hadjief, καθώς επίσης masterclasses πιάνου με τους Μ. Τιρίμο, R, Szidon, J. Lagarde και το Duo Ganev. Για αρκετά χρόνια μελέτησε κοντά στον Γιώργο Χατζηνίκο.
Έχει γράψει έργα για ορχήστρα, χορωδία, σόλο όργανα, μουσική, την Kammersymphonie “In Memoriam” και το μπαλέτο ‘'Echoes of Flux”, τα περισσότερα εκ των οποίων έχουν παρουσιαστεί σε Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Ρουμανία, Τουρκία, Μ. Βρετανία, Ελβετία, Σερβία, Πολωνία και Η.Π.Α. και αναμεταδοθεί από το BBC και τα Κρατικά Ραδιόφωνα της Ελλάδας, Ισπανίας και Ρουμανίας.
Ως πιανίστας έχει εμφανιστεί σε συναυλίες μουσικής δωματίου στην Ελλάδα και τη Γερμανία (Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο, Sani Festival, Kleiner Konzersaal Gasteig Munchen), εστιάζοντας ιδιαίτερα σε έργα ελλήνων και ξένων συνθετών του 20ου αιώνα.
Αρκετές συνθέσεις του είναι παραγγελίες οργανισμών όπως η Ορχήστρα των Χρωμάτων, η Ένωση Ελλήνων Μουσουργών, ο Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, η Philarmonia Munchen και έχουν παρουσιαστεί από το Ελληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής, την Galatz Symphony Orchestra. το Edinburgh Contemporary Music Ensemble, το Dissonart Ensemble, το Σύνολο Χάλκινων Πνευστών της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, το Ideefixe ensemble, τους Tangos a Cuatro και επιφανείς σολίστες.
Διδάσκει ανώτερα θεωρητικά, μουσική δωματίου και σύνθεση σε διάφορα Ωδεία -όπως το Δημοτικό Ωδείο Λαμίας και το Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης - από το 1991, καθώς και στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ από το Σεπτέμβριο του 1999. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια και κείμενά του σε προγράμματα συναυλιών του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης. Ειδικότερα αντικείμενα της ερευνάς του είναι το έργο του J.S.Bach και του Alban Berg, η μουσική του 20ού αιώνα, καθώς και ζητήματα ανάλυσης και ερμηνείας.
Έργα του εκδίδονται από την Europa Edition. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών και Καλλιτεχνικός Διευθυντής στο Ωδείο ‘Φίλιππος Νάκας’ Θεσσαλονίκης.
Εισηγήθηκε και διετέλεσε υπεύθυνος καλλιτεχνικού προγραμματισμού και οργάνωσης του φεστιβάλ «Άνοιξη Μουσικής» του Δημοτικού Ωδείου Λαμίας (1999-2002), θεσμός ο οποίος συνεχίζεται αδιάλειπτα έως σήμερα.
Επίσης άσκησε χρέη Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Κέντρου Μεσογειακής Μουσικής Λαμίας - Εθνικό Πολιτιστικό Δίκτυο Πόλεων / Υπουργείο Πολιτισμού (2000-2006), φορέας ο οποίος διοργάνωσε ετήσια φεστιβάλ, Διεθνείς Διαγωνισμούς Σύνθεσης, εκπαιδευτικά προγράμματα βαλκανικό πολιτιστικό δίκτυο πόλεων και πολλές ακόμη δράσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, όπως την επιμέλεια και το συντονισμό των παράλληλων πολιτιστικών δράσεων του Euromed Civil Forum, που πραγματοποιήθηκε ως επίσημη δράση στα πλαίσια της ελληνικής προεδρίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2003.
Το Δ.Σ., γι’ αυτή την απόφαση, έλαβε υπόψη την πρόταση του υποδιευθυντή του Ωδείου, ενώ θα πρέπει να αναφερθεί πως για την πλήρωση της θέσης του Διευθυντή κατατέθηκαν αρκετές οικιοθελείς προτάσεις και άλλων Διευθυντών, όλες αμισθί, τους οποίους το Δ.Σ. ευχαριστεί για το ενδιαφέρον τους.
Βιογραφικό
Ο Βασίλης Κίτσος γεννήθηκε το 1972. Είναι συνθέτης, μουσικολόγος και πιανίστας. Σπούδασε ανώτερα θεωρητικά και σύνθεση με τον Χρήστο Σαμαρά (δίπλωμα σύνθεσης με άριστα παμψηφεί και πρώτο βραβείο). Είναι διπλωματούχος πιάνου (τάξη Christine Frcssinier), αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και διδάκτωρ σύνθεσης του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου, όπου μελέτησε με τον καθηγητή Nigel Osborne.
Παρακολούθησε σεμινάρια σύνθεσης και ανάλυσης με τους Helmut Lachenmann, Tristan Murail, Θόδωρο Αντωνίου και Emil Hadjief, καθώς επίσης masterclasses πιάνου με τους Μ. Τιρίμο, R, Szidon, J. Lagarde και το Duo Ganev. Για αρκετά χρόνια μελέτησε κοντά στον Γιώργο Χατζηνίκο.
Έχει γράψει έργα για ορχήστρα, χορωδία, σόλο όργανα, μουσική, την Kammersymphonie “In Memoriam” και το μπαλέτο ‘'Echoes of Flux”, τα περισσότερα εκ των οποίων έχουν παρουσιαστεί σε Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Ρουμανία, Τουρκία, Μ. Βρετανία, Ελβετία, Σερβία, Πολωνία και Η.Π.Α. και αναμεταδοθεί από το BBC και τα Κρατικά Ραδιόφωνα της Ελλάδας, Ισπανίας και Ρουμανίας.
Ως πιανίστας έχει εμφανιστεί σε συναυλίες μουσικής δωματίου στην Ελλάδα και τη Γερμανία (Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο, Sani Festival, Kleiner Konzersaal Gasteig Munchen), εστιάζοντας ιδιαίτερα σε έργα ελλήνων και ξένων συνθετών του 20ου αιώνα.
Αρκετές συνθέσεις του είναι παραγγελίες οργανισμών όπως η Ορχήστρα των Χρωμάτων, η Ένωση Ελλήνων Μουσουργών, ο Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, η Philarmonia Munchen και έχουν παρουσιαστεί από το Ελληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής, την Galatz Symphony Orchestra. το Edinburgh Contemporary Music Ensemble, το Dissonart Ensemble, το Σύνολο Χάλκινων Πνευστών της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, το Ideefixe ensemble, τους Tangos a Cuatro και επιφανείς σολίστες.
Διδάσκει ανώτερα θεωρητικά, μουσική δωματίου και σύνθεση σε διάφορα Ωδεία -όπως το Δημοτικό Ωδείο Λαμίας και το Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης - από το 1991, καθώς και στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ από το Σεπτέμβριο του 1999. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια και κείμενά του σε προγράμματα συναυλιών του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης. Ειδικότερα αντικείμενα της ερευνάς του είναι το έργο του J.S.Bach και του Alban Berg, η μουσική του 20ού αιώνα, καθώς και ζητήματα ανάλυσης και ερμηνείας.
Έργα του εκδίδονται από την Europa Edition. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών και Καλλιτεχνικός Διευθυντής στο Ωδείο ‘Φίλιππος Νάκας’ Θεσσαλονίκης.
Εισηγήθηκε και διετέλεσε υπεύθυνος καλλιτεχνικού προγραμματισμού και οργάνωσης του φεστιβάλ «Άνοιξη Μουσικής» του Δημοτικού Ωδείου Λαμίας (1999-2002), θεσμός ο οποίος συνεχίζεται αδιάλειπτα έως σήμερα.
Επίσης άσκησε χρέη Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Κέντρου Μεσογειακής Μουσικής Λαμίας - Εθνικό Πολιτιστικό Δίκτυο Πόλεων / Υπουργείο Πολιτισμού (2000-2006), φορέας ο οποίος διοργάνωσε ετήσια φεστιβάλ, Διεθνείς Διαγωνισμούς Σύνθεσης, εκπαιδευτικά προγράμματα βαλκανικό πολιτιστικό δίκτυο πόλεων και πολλές ακόμη δράσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, όπως την επιμέλεια και το συντονισμό των παράλληλων πολιτιστικών δράσεων του Euromed Civil Forum, που πραγματοποιήθηκε ως επίσημη δράση στα πλαίσια της ελληνικής προεδρίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2003.
ΑΓΑΠΗΤΟ NEAFLORINA, ΜΕ ΧΑΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ!! ΟΜΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΠΩΣ ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΝΕΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΠΙΜΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΑΤΕ, ΠΑΡΟΤΙ Η ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΧΣΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΩΔΕΙΟ ΗΤΑΝ ΑΝΑΣΤΑΣΤΟΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ????
Προφανώς για τον ίδιο λόγο που το συγκεκριμένο θέμα δεν αναφέρθηκε και σε άλλα blogs, αλλά ακόμα και σε εφημερίδες! Γιατί η κα Ευνουχίδου επέλεξε να στείλει την επιστολή της σε συγκεκριμένα μέσα. Αν εσύ λοιπόν βλέπεις σκοπιμότητα σε μας, τότε η ίδια σκοπιμότητα υπάρχει και από άλλα μέσα.
ΔιαγραφήΕπιτελους. μονο δημοσιες σχεσεις με καποιους κολλητους ηταν η Ευνουχιδου,δημιουργησε τα γνωστα παπαγαλακια και το επαιζε μανατζερ.Ηλιαδη πολλα ακουγονται,τι γινοτανε με τα οικονομικα;Αληθευει οτι το βιβλιαριο καταθεσεων του ωδειου το διαχειριζονταν η Ευνουχιδου;Αληθευει οτι ενας απο τους λογους που παραιτηθηκε ηταν και αυτος;Ετσι αντιλαμβανεται η Ευνουχιδου την παρεμβαση στο εργο της;ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΗςΣ ΕΥΝΟΥΧΙΔΟΥ.Μολις πηγαν να βαλουν μια σειρα,αυτη την κοπανησε χωρις καν να περιμενει το τελος των μαθηματων αυτης της χρονιας.Τοσο πολυ μας υπολογισε.Παρακαλω να το ανεβασετε.Αρκετα ακουσαμε τοσες μερες.ΕΝΑΣ ΓΟΝΕΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσοχή !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιστολή προς το Δ.Σ. Γονέων Ωδείου Φλώρινας
Απαιτούμε άμεση, επώνυμη και χωρίς υπεκφυγές, απάντηση. Με ποια δικαιολογία λάβατε το δικαίωμα να ακυρώσετε την τόσο αναγκαία συνάντηση όλων των γονέων, στην αίθουσα «Αγγελόπουλος» , ΟΤΑΝ εμείς οι γονείς είμαστε οι πλέον υπεύθυνοι για τα παιδιά μας και που εσείς χωρίς αυτά δεν έχετε κανέναν λόγο ύπαρξης στο Ωδείο και στις αποφάσεις του.
Μερικοί γονείς.
Καλά, τόσο ελκυστικό είναι αυτό το Ωδείο της Φλώρινας που βρέθηκαν στο πι και φι τόσοι διευθυντές "και μάλιστα αμισθί";;;
ΑπάντησηΔιαγραφή