Αυτόν τον μήνα συμπληρώνεται ένας χρόνος που η Φλώρινα στερείται τον σιδηρόδρομο. Μια πόλη και μια ολόκληρη περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας που τις περισσότερες μέρες του χειμώνα τις περνά σε ακραίες συνθήκες παγετού με ότι αυτό συνεπάγεται για τις οδικές μεταφορές της, στερείται ενός ασφαλούς μέσου μαζικής μεταφοράς. Μια ακριτική πόλη στην οποία λειτουργούν τέσσερα τμήματα Πανεπιστημίου και τρία τμήματα Τ.Ε.Ι στερείται εδώ και ένα ολόκληρο έτος την δυνατότητα ασφαλούς και οικονομικής μεταφοράς προς και από την υπόλοιπη Ελλάδα των φοιτητών αλλά και όλων των οικονομικά ασθενέστερων πολιτών εν καιρώ οικονομικής κρίσης. Μια πόλη και μια περιοχή με 25% ανεργία αλλά και ταυτόχρονα με εξαιρετική φυσική ομορφιά και φυσικό περιβάλλον στερείται μιας σίγουρης πύλης εισόδου και εξόδου.
Οι Φωτιές και οι Γιορτές πέρασαν και αυτό το χρόνο αλλά το βραδινό «Τρένο των Φωτιών» με επιστροφή τα χαράματα στην Θεσσαλονίκη δεν σφύριξε. Ούτε και τα κανονικά δρομολόγια. Πολλοί επισκέπτες αλλά και συμπολίτες μας που προσπάθησαν να έρθουν για τις γιορτές εγκλωβίστηκαν από το χιόνι σε οδικές αρτηρίες, ακόμα και στην Εγνατία οδό, και γνώρισαν πρωτοφανή ταλαιπωρία.
Ένα τρένο θυσία στον βωμό της οικονομικής κρίσης ή ένα τρένο θυσία στον βωμό της αδιαφορίας όλων των υπευθύνων; Γιατί ο Σιδηρόδρομος αντί για μοχλός ανάπτυξης λειτουργεί σαν βάρος από το οποίο μπορεί να απαλλαγεί η χρεωμένη από την κακοδιαχείριση κρατική μηχανή; Ως πότε οι κάτοικοι των ακριτικών περιοχών θα αντιμετωπίζονται ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας; Και ως πότε η ανευθυνότητα θα μπορεί να κρύβεται πίσω από κούφιες υποσχέσεις και λόγια χωρίς αντίκρισμα;
Η δυνατότητα λειτουργίας του Σιδηρόδρομου υπάρχει. Και όχι μόνο υπάρχει αλλά είναι και επιβεβλημένη. Ως μέσο ανάπτυξης της ακριτικής περιοχής μας. Ως μέσο που σε συνδυασμό με τις οδικές μεταφορές εντός του νομού θα προσφέρει στην άρση της απομόνωσης των κατοίκων και στην ευκολία πρόσβασης για τον επισκέπτη, εργαζόμενο και φοιτητή.
Κυρίες και κύριοι πολιτευτές, της περιοχής αλλά και της επικράτειας καιρός να καταλάβετε ότι η διοίκηση δεν ασκείται με εκθέσεις ιδεών, εθιμοτυπικές διαδικασίες και αλληλοεξυπηρετήσεις αλλά με έργα και οράματα για ανάπτυξη και ευημερία. Με αγώνες αληθινούς και όχι ομιλίες σε μικρόφωνα. Είστε ικανοί να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις της εποχής; Έχετε την βούληση;
Χρήστος Όροβας
Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας
http://florinatreno.blogspot.com
Οι Φωτιές και οι Γιορτές πέρασαν και αυτό το χρόνο αλλά το βραδινό «Τρένο των Φωτιών» με επιστροφή τα χαράματα στην Θεσσαλονίκη δεν σφύριξε. Ούτε και τα κανονικά δρομολόγια. Πολλοί επισκέπτες αλλά και συμπολίτες μας που προσπάθησαν να έρθουν για τις γιορτές εγκλωβίστηκαν από το χιόνι σε οδικές αρτηρίες, ακόμα και στην Εγνατία οδό, και γνώρισαν πρωτοφανή ταλαιπωρία.
Ένα τρένο θυσία στον βωμό της οικονομικής κρίσης ή ένα τρένο θυσία στον βωμό της αδιαφορίας όλων των υπευθύνων; Γιατί ο Σιδηρόδρομος αντί για μοχλός ανάπτυξης λειτουργεί σαν βάρος από το οποίο μπορεί να απαλλαγεί η χρεωμένη από την κακοδιαχείριση κρατική μηχανή; Ως πότε οι κάτοικοι των ακριτικών περιοχών θα αντιμετωπίζονται ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας; Και ως πότε η ανευθυνότητα θα μπορεί να κρύβεται πίσω από κούφιες υποσχέσεις και λόγια χωρίς αντίκρισμα;
Η δυνατότητα λειτουργίας του Σιδηρόδρομου υπάρχει. Και όχι μόνο υπάρχει αλλά είναι και επιβεβλημένη. Ως μέσο ανάπτυξης της ακριτικής περιοχής μας. Ως μέσο που σε συνδυασμό με τις οδικές μεταφορές εντός του νομού θα προσφέρει στην άρση της απομόνωσης των κατοίκων και στην ευκολία πρόσβασης για τον επισκέπτη, εργαζόμενο και φοιτητή.
Κυρίες και κύριοι πολιτευτές, της περιοχής αλλά και της επικράτειας καιρός να καταλάβετε ότι η διοίκηση δεν ασκείται με εκθέσεις ιδεών, εθιμοτυπικές διαδικασίες και αλληλοεξυπηρετήσεις αλλά με έργα και οράματα για ανάπτυξη και ευημερία. Με αγώνες αληθινούς και όχι ομιλίες σε μικρόφωνα. Είστε ικανοί να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις της εποχής; Έχετε την βούληση;
Χρήστος Όροβας
Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας
http://florinatreno.blogspot.com
Για ποιούς πολιτευτές λέτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αυτούς που δεν φρόντισαν να μην κοπεί το τραίνο;
Για αυτούς που δεν φρόντισαν να περιληφθεί η Φλώρινα στις άγονες γραμμές;
Για αυτούς που αφού κόπηκε δεσμεύτηκαν για την επαναλειτουργία του το Πάσχα του 2011;
Αν λέτε για αυτούς:
Η απάντηση στο αν είναι ικανοί; Εντελώς ανίκανοι.
Η απάντηση στο αν έχουν βούληση; Βεβαίως, όταν συμφέρει την τσέπη τους.
άκου αμέσως ποιο πάνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς να πεις άνετα το ίδιο για όλους τους συμπατριώτες σου
Από τους ελάχιστους που τέλος πάντων κάτι προσπάθησαν ή και προσπαθούν, οι περισσότεροι είναι από άλλα μέρη της χώρας
Μη σε πιάσει τώρα το πατριωτικό σου αφού στο τέλος τέλος κι εσύ τίποτα δεν προσπάθησες
Mαύριο σε όλους! Σε όλους ανεξαιρέτως! Σε όλους όσους καμάρωναν να κόβονται οι μισθοί μας και οι ίδιοι εισέπρατταν τα 10000 ευρώ μινιαίως από την Βουλή! Ας τους κάνουμε να γυρίσουν στους μισθούς τους και ας τους θυμίσουμε πως πονάει να τους μειώνουν στο μισό! ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ Σ@@@Α ΕΙΝΑΙ. ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΥΡΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάγκες, πάρτε το απόφαση. Τρένο γιόκ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην οικονομία της ασύδοτης "απελευθέρωσης" και της κερδοκρατίας έννοιες όπως το "κοινωνικό αγαθό", η "αναδιανομή" και οι "κοινωφελείς υπηρεσίες" πάνε στον τενεκέ με τα σκουπίδια.
Εμείς το ανεχθήκαμε, μην πώ ότι το διαλέξαμε κιόλας, να συρρικνώνονται και να πουλιούνται οι (βαφτισμένες) "προβληματικές" ΔΕΚΟ, η δικιά μας περιουσία. Τώρα ας φάμε το σκ@τόν, και να μην μιλάμε.
Γιαυτό και αν ξαναδείτε τραίνο στην Φλώρινα, εμένα γράψτε μου.