«Φωτογραφικές Συναντήσεις» είναι ο τίτλος των εκδηλώσεων, που διοργανώνει για πρώτη φορά η Φωτογραφική Λέσχη Λάρισας. Οι εκδηλώσεις θα γίνουν στη Λάρισα και θα διαρκέσουν δύο εβδομάδες, από 25 Απριλίου μέχρι 10 Μαΐου 2015.
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων αυτών 13 φωτογραφικές λέσχες της χώρας θα εκθέσουν έργα μελών τους, υπό τον τίτλο «Φωτογραφική Ματιά», σε χώρους πολιτισμού της πόλης μας (Μύλος, Γαλλικό Ινστιτούτο, Χατζηγιάννειο, Πινακοθήκη κ.α.). Οι λέσχες που μετέχουν είναι οι: Κομοτηνής, Φλώρινας, Βέροιας, Βόλου, Τρικάλων, Καρδίτσας, Αγρινίου, Μεσολογγίου, Περιστερίου, Πάτρας, Χανίων και Λάρισας.
Στη διάρκεια των εκδηλώσεων θα μιλήσουν για την τέχνη της φωτογραφίας ο γνωστός φωτογράφος Γιώργος Δεπόλλας και ο θεωρητικός της φωτογραφίας Ηρακλής Παπαϊωάννου.
Τα εγκαίνια των εκδηλώσεων θα γίνουν το Σάββατο 25 Απριλίου, στις 8 μμ, στον χώρο του «Μύλου».
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ
Ο Γιώργος Δεπόλλας γεννήθηκε στις 28 Μαΐου 1947 στην Αθήνα. Σπούδασε σκηνοθεσία κινηματογράφου και από το 1975 ασχολείται συστηματικά με την επαγγελματική και την καλλιτεχνική φωτογραφία. Είναι συνιδρυτής του Image Studio (1975), του Φωτογραφικού Κέντρου Αθηνών (1979) και της εκδοτικής εταιρίας Fotorama (1983). Από το 1984 διδάσκει φωτογραφία στη Σχολή Βακαλό, τις δραστηριότητές του αυτές τις συνεχίζει μέχρι σήμερα. Η δουλειά του, έχει δημοσιευθεί και εκτεθεί επανειλημμένα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Ο Ηρακλής Παπαϊωάννου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1962. Σπούδασε φυσική στο Α.Π.Θ., έκανε μεταπτυχιακές σπουδές φωτογραφίας στο New York University και διδακτορικό στη Σχολή Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ. Το διάστημα 1988-1992 έζησε και εργάστηκε στη Νέα Υόρκη. Έχει εκθέσει το έργο του σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εξέδωσε τις μονογραφίες "Κοσμοτοπία" (1994) και "Εκτός Παιδιάς" (2000). Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό άρθρων, κριτικών, δοκιμίων ενώ μετέφρασε φωτογραφικά βιβλία των Susan Sontag, Ian Jeffrey, Villem Flusser. Επιμελήθηκε πολλές φωτογραφικές εκδόσεις. Από το 2001 εργάζεται ως επιμελητής του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης.
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων αυτών 13 φωτογραφικές λέσχες της χώρας θα εκθέσουν έργα μελών τους, υπό τον τίτλο «Φωτογραφική Ματιά», σε χώρους πολιτισμού της πόλης μας (Μύλος, Γαλλικό Ινστιτούτο, Χατζηγιάννειο, Πινακοθήκη κ.α.). Οι λέσχες που μετέχουν είναι οι: Κομοτηνής, Φλώρινας, Βέροιας, Βόλου, Τρικάλων, Καρδίτσας, Αγρινίου, Μεσολογγίου, Περιστερίου, Πάτρας, Χανίων και Λάρισας.
Στη διάρκεια των εκδηλώσεων θα μιλήσουν για την τέχνη της φωτογραφίας ο γνωστός φωτογράφος Γιώργος Δεπόλλας και ο θεωρητικός της φωτογραφίας Ηρακλής Παπαϊωάννου.
Τα εγκαίνια των εκδηλώσεων θα γίνουν το Σάββατο 25 Απριλίου, στις 8 μμ, στον χώρο του «Μύλου».
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ
Ο Γιώργος Δεπόλλας γεννήθηκε στις 28 Μαΐου 1947 στην Αθήνα. Σπούδασε σκηνοθεσία κινηματογράφου και από το 1975 ασχολείται συστηματικά με την επαγγελματική και την καλλιτεχνική φωτογραφία. Είναι συνιδρυτής του Image Studio (1975), του Φωτογραφικού Κέντρου Αθηνών (1979) και της εκδοτικής εταιρίας Fotorama (1983). Από το 1984 διδάσκει φωτογραφία στη Σχολή Βακαλό, τις δραστηριότητές του αυτές τις συνεχίζει μέχρι σήμερα. Η δουλειά του, έχει δημοσιευθεί και εκτεθεί επανειλημμένα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Ο Ηρακλής Παπαϊωάννου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1962. Σπούδασε φυσική στο Α.Π.Θ., έκανε μεταπτυχιακές σπουδές φωτογραφίας στο New York University και διδακτορικό στη Σχολή Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ. Το διάστημα 1988-1992 έζησε και εργάστηκε στη Νέα Υόρκη. Έχει εκθέσει το έργο του σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εξέδωσε τις μονογραφίες "Κοσμοτοπία" (1994) και "Εκτός Παιδιάς" (2000). Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό άρθρων, κριτικών, δοκιμίων ενώ μετέφρασε φωτογραφικά βιβλία των Susan Sontag, Ian Jeffrey, Villem Flusser. Επιμελήθηκε πολλές φωτογραφικές εκδόσεις. Από το 2001 εργάζεται ως επιμελητής του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.