Κυκλοφορία μέσω της Παλιάς Εθνικής Οδού Βεύης - Μελίτης - Φλώρινας
Μετά τα τελευταία καιρικά φαινόμενα στην περιοχή της Φλώρινας, στη Νέα Εθνική Οδό Βεύης – Φλώρινας και συγκεκριμένα από τον Α/Κ Αμμοχωρίου έως τον Α/Κ Φλώρινας έχουν παρουσιαστεί στο οδόστρωμα έντονες ρηγματώσεις (ρωγμές τύπου αλιγάτορα), οι οποίες με τη συχνή διέλευση έχουν επεκταθεί με αποτέλεσμα την δημιουργία λάκκων, που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των διερχομένων οχημάτων.
Η Υπηρεσία μας έχει τοποθετήσει την απαραίτητη σήμανση και προβεί σε προσωρινή επούλωση των λάκκων με ψυχρά άσφαλτο, δεδομένων, όμως, των καιρικών συνθηκών (έντονες βροχοπτώσεις – χιονοπτώσεις σε συνδυασμό με χαμηλές θερμοκρασίες) η λύση αυτή δεν είναι λειτουργική, απαιτεί συχνά αντικατάσταση της ψυχράς ασφάλτου, χωρίς να περιορίζει την επέκταση του φαινομένου και σε κάθε περίπτωση δεν συνιστά μόνιμη αποκατάσταση.
Για την μόνιμη αποκατάσταση του προβλήματος θα απαιτηθούν εκτεταμένες εργασίες, οι οποίες δεν είναι δυνατόν να εκτελεσθούν κατά τη διάρκεια του χειμώνα (εκσκαφή και αφαίρεση του οδοστρώματος σε όσο βάθος απαιτηθεί για την εξασφάλιση της θεμελίωσης του και στη συνέχεια διάστρωση ασφαλτοτάπητα).
Η Υπηρεσία μας θα παρακολουθεί την εξέλιξη του φαινομένου, προκειμένου να εκτιμήσει το κόστος καθώς και το χρονοδιάγραμμα για τις εργασίες αποκατάστασης και την εξεύρεση χρηματοδότησης για την οριστική λύση του προβλήματος, όταν το ευνοήσουν οι καιρικές συνθήκες.
Με βάση τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της οδού, την αυξημένη κυκλοφορία σε συνδυασμό με την ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων και την εξέλιξη του φαινομένου η χρήση της οδού καθίσταται μη λειτουργική και επικίνδυνη για την διέλευση οποιουδήποτε οχήματος.
Κατόπιν των παραπάνω αποφασίστηκε η διακοπή της κυκλοφορίας στην Ν.Ε.Ο. Ι/Κ Βεύης – Α/Κ Φλώρινας και την κυκλοφορία δια μέσου της Π.Ε.Ο. Βεύης – Μελίτης – Φλώρινας, με σκοπό τη διασφάλιση της κυκλοφορίας και την αποφυγή οδικών τροχαίων ατυχημάτων για το χρονικό διάστημα από 16-02-2015 έως 31 – 08 – 2015 για την ολοκλήρωση του έργου.
Πρόθεση της Υπηρεσίας μας είναι το έργο να υλοποιηθεί σε συντομότερο χρόνο, λόγω όμως των δυσμενών καιρικών συνθηκών, της εκτίμησης συνολικά του προβλήματος, οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν εφόσον δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις υλοποίησης τους.
Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας
Καρυπίδης Θεόδωρος
Μετά τα τελευταία καιρικά φαινόμενα στην περιοχή της Φλώρινας, στη Νέα Εθνική Οδό Βεύης – Φλώρινας και συγκεκριμένα από τον Α/Κ Αμμοχωρίου έως τον Α/Κ Φλώρινας έχουν παρουσιαστεί στο οδόστρωμα έντονες ρηγματώσεις (ρωγμές τύπου αλιγάτορα), οι οποίες με τη συχνή διέλευση έχουν επεκταθεί με αποτέλεσμα την δημιουργία λάκκων, που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των διερχομένων οχημάτων.
Η Υπηρεσία μας έχει τοποθετήσει την απαραίτητη σήμανση και προβεί σε προσωρινή επούλωση των λάκκων με ψυχρά άσφαλτο, δεδομένων, όμως, των καιρικών συνθηκών (έντονες βροχοπτώσεις – χιονοπτώσεις σε συνδυασμό με χαμηλές θερμοκρασίες) η λύση αυτή δεν είναι λειτουργική, απαιτεί συχνά αντικατάσταση της ψυχράς ασφάλτου, χωρίς να περιορίζει την επέκταση του φαινομένου και σε κάθε περίπτωση δεν συνιστά μόνιμη αποκατάσταση.
Για την μόνιμη αποκατάσταση του προβλήματος θα απαιτηθούν εκτεταμένες εργασίες, οι οποίες δεν είναι δυνατόν να εκτελεσθούν κατά τη διάρκεια του χειμώνα (εκσκαφή και αφαίρεση του οδοστρώματος σε όσο βάθος απαιτηθεί για την εξασφάλιση της θεμελίωσης του και στη συνέχεια διάστρωση ασφαλτοτάπητα).
Η Υπηρεσία μας θα παρακολουθεί την εξέλιξη του φαινομένου, προκειμένου να εκτιμήσει το κόστος καθώς και το χρονοδιάγραμμα για τις εργασίες αποκατάστασης και την εξεύρεση χρηματοδότησης για την οριστική λύση του προβλήματος, όταν το ευνοήσουν οι καιρικές συνθήκες.
Με βάση τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της οδού, την αυξημένη κυκλοφορία σε συνδυασμό με την ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων και την εξέλιξη του φαινομένου η χρήση της οδού καθίσταται μη λειτουργική και επικίνδυνη για την διέλευση οποιουδήποτε οχήματος.
Κατόπιν των παραπάνω αποφασίστηκε η διακοπή της κυκλοφορίας στην Ν.Ε.Ο. Ι/Κ Βεύης – Α/Κ Φλώρινας και την κυκλοφορία δια μέσου της Π.Ε.Ο. Βεύης – Μελίτης – Φλώρινας, με σκοπό τη διασφάλιση της κυκλοφορίας και την αποφυγή οδικών τροχαίων ατυχημάτων για το χρονικό διάστημα από 16-02-2015 έως 31 – 08 – 2015 για την ολοκλήρωση του έργου.
Πρόθεση της Υπηρεσίας μας είναι το έργο να υλοποιηθεί σε συντομότερο χρόνο, λόγω όμως των δυσμενών καιρικών συνθηκών, της εκτίμησης συνολικά του προβλήματος, οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν εφόσον δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις υλοποίησης τους.
Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας
Καρυπίδης Θεόδωρος
Κάποιος ας ενδιαφερθεί και για της γραμμές στους δρόμους ρε παιδιά τόσο δύσκολο είναι, αυτές είναι που σε βοηθάνε στης άσχημες κεραίες συνθήκες .Δυστυχώς είναι χάλια και στο επαρχιακό αλλά και στο περιφερειακό δίκτυο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεφτιλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα υπάρξει απόδοση ευθυνών για την ποιότητα του δρόμου;; Δε νομίζω σε άλλες χώρες με πολύ χειρότερες καιρικές συνθήκες να συμβαίνει να κλείνουν οι δρόμοι...Οι προδιαγραφές ενός δρόμου που θεωρείται κάθετος της Εγνατίας θα έπρεπε να είναι πιο αυστηρές και προσαρμοσμένες στις καιρικές συνθήκες,λέει η κοινή λογική...Αλλά να μην δώσουμε δουλειά από το πουθενά σε κανα δικό μας παιδί-εργολάβο;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζαμπα τα λετε παιδια οι ανθρωποι ειναι οτι να ναι, βαριουνται να δουλεψουν και τον δρομο αποφασισαν να τον φτιαξουν αφου πρωτα σπασαμε τ αυτοκινητα μας με τις τρυπες
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπτά μήνες κ. Καρυπίδη θα παρακολουθείτε το φαινόμενο το αλιγάτορα!!!! Τρομερή υπερπαραγωγή!!!! Τυφλός να ήσασταν θα βρίσκατε το φώς σε επτά μήνες , όχι να παρακολουθείτε τον αλιγάτορα … προσέξτε μην σας δαγκάσει!!! Αλλά βέβαια οι λαμπροί επιστήμονες σας πρέπει να κάνουν μελέτη για να μπαλώσουν 10 λακκούβες … πώς θα πέσει το χρήμα στην περιφέρεια Κοζάνης. Φλώρινα-Καστοριά μέσω Βιτσίου κομμένη, Φλώρινα Θεσσαλονίκη κομμένη ... να κοπεί και το πέρασμα της Βίγλας για να μας μείνει μόνο μία έξοδος …. Για την «Ευρώπη» … σα δεν ντρέπεστε θέλετε και αναπτύξει στην περιοχή με κάθετο άξονα!!! Το χειρότερο όμως που εγώ και οι υπόλοιποι συμπολίτες μου χασμουριόμαστε νωχελικά με την βλακώδη ιστορία του αλιγάτορα για άλλη μια φορά !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈως 31 Αυγούστου γράφει είδα καλά;;;; ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ Α Μ Ε Σ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ! ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΜΙΣΟΥ ΧΡΟΝΟΥ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΓΕΛΟΙΟΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ! ΝΤΡΟΠΗ!
Στο Σακουλέβα οι ρωγμές είναι τύπου τυρανόσαυρου REX εκεί τι θα γίνει?
ΑπάντησηΔιαγραφήεπτα μηνες???μας ρωτατε εμασ πως θα πηγαινουμε στισ δουλειες μας???κανοντας κυκλο???για να φτασουμε Αμυνταιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαδώματα κουφώματα...Δεν πειράζουν κανένα γιατί θα πάρει η μπάλα πολλούς...Στην Ελλάδα ζούμε ξυπνάτε επιτέλους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος.....
ΑπάντησηΔιαγραφήείστε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!! Επτά μήνες για την ολοκλήρωση ενός έργου σε καινούργιο δρόμο?ΝΤΡΟΠΗ...και μια ερωτηση:κ.Καρυπίδη αν αυτό γινόταν στην εγνατία της Κοζάνης πάλι 7,5 μήνες θα χρειαζόζασταν για την επισκευή????? Αν ενδιαφέρεστε έστω και λίγο για την πόλη μας πρέπει να απαντήσετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ (ΔΗΜΑΡΧΟΣ,ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗΣ,) ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΛΟΓΙΚΟ. ΑΣ ΦΡΟΝΤΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΑΝΑΡΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ . ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΤΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ (ΔΗΜΑΡΧΟΣ,ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗΣ,) ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΛΟΓΙΚΟ. ΑΣ ΦΡΟΝΤΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΑΝΑΡΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ . ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΤΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο προφανής κακοτεχνία για εξοικονόμιση χρημάτων εις βάρος του κοινωνικού συνόλου...πόσο????
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο καθετο άξονα της Εγνατίας κυριολεκτικά επίστρωση πίσσας 2 εκατοστά?!
Είστε με τα καλά σας ρε εργολάβοι???
Είστε με τα καλά σας ρε τεχνικές υπηρεσίες της περιφέρειας που παραλάβατε το έργο?
Πού ζούμε? Στο '50?
Με κάρα μετακινούμαστε????
Τόσο καιρό που σπάσαμε αναρτήσεις και αμάξια και παρπρίζ τί περιμένατε?
Να σκοτωθεί κάποιος???
Συγχαρητήρια για τα αντανακλαστικά χελώνας....
8/15 ξανά ανοιχτός ο δρόμος...ευτυχώς δεν θα μας ξαναπιάσει χειμώνας.....
Για να μην πιάσουμε και τα ξεφτυλίκια του Δήμαρχου στο ποτάμι...
Έργο περσινό και ήδη διαλύθηκε...τις πετρούλες στο πλακόστρωτο και την σταθεροποίηση με χώμα (?!) ποιός την σκέφτηκε?
Δοκιμασμένη λύση για συνθήκες Φλώρινας...ούτε ένα χειμώνα δεν έβγαλε...αλλά δεν πειράζει...έχουμε και γ@μω τα παραποτάμια πλακόστρωτα...ο ξένος θα πάθει την πλάκα του...
Βρέ γίδια του κατασκευαστικού κανόνα...δείτε τί υλικά χρησιμοποιούν σε άλλες χώρες με πολύ χειρότερες συνθήκες και ξεστραβωθείτε επιτέλους....
Φτάνει το φαγοπότι για άχρηστα υλικά και άχρηστους κατασκευαστες-εργολάβους...
Θα πάει κανένας επιτέλους σε κανα σκαμνί ????
ψαχνετε τον εργολαβο να σας πω εγω ποιος ηταν. η ΜΠΕΤΟΚΑΤ απο την κοζανη ηταν και τα υλικα για μπαζωμα του δρομου ξηλωσε αν θυμαστε ολο το βουνο στο βουνο στον δρομο απο βευη για αμυνταιο απο τα φαναρια στην κορυφη του βουνου. με χωμα μπαζωμενο τι περιμενετε να μην καθισει!!!!!!!!!!!! και ασφαλτο απο κοζανη φερνανε. και μετα να οι κορδελες για τα εγκαινια του με τυμπανοκρουσιες!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ντρεπομαστε λιγακι...πεντε χρονων δρομος?
ΑπάντησηΔιαγραφήσε λίγο η Φλώρινα θα συνδέεται με τον υπόλοιπο κόσμο με .....ελικοδρόμιο. με κριθαροκίνητα ιππήλατα γαιδουροκουροφόρα η ερπυστριοφόρα τροχοφόρα !!!!! ¨όπως καταλάβατε στο Αμύνταιο είστε τυχεροί !!!!! Στην Φλώρινα γυρίσαμε και πάλι 100 χρόνια πίσω.... Ας είναι καλά ο Καρυπίδης που μας σκέφτετε....
ΑπάντησηΔιαγραφήO ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΑΔΗΣ ΟΙ ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΑΚΗ, ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ;; ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΜΟΝΟ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστή απόφαση. Ο δρόμος είχε γίνει επικίνδυνος και δεν μπορούσαμε με τίποτα να αποφύγουμε τις τρύπες, παρά μόνο αν μπαίναμε στο αντίθετο ρεύμα, με ότι κινδύνους συνεπάγεται αυτό. Ας μείνει κλειστός μέχρι να ολοκληρωθεί ώστε να αποφύγουμε το κακό. Διότι, αν χαθεί κάποιος θα φταίμε όλοι. Και η ανθρώπινη ζωή είναι πιο σημαντική από το να γλυτώσουμε κάποια χιλιόμετρα παραπάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ξεκινήσαμε. Έπεσε ο δρόμος στην Κρυσταλοπηγή, έπεσε ο δρόμος στο Βίτσι, έκλεισε και ο δρόμος για το Αμύνταιο. Όπως λέμε σε κάποιον....., του ευχόμαστε να μπεί με το Δεξί........
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποια πράγματα έχουν και τον συμβολισμό τους.
Κατασκευή: Κακή (Υλικό)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλείσιμο: Καλό (Μη Ασφαλής)
Συνέχεια;;;;;
Η κακή κατασκευή οδήγησε στο κλείσιμο του δρόμου σαφώς, όμως πια είναι η συνέχεια; επισκευή;
ΠΡΟΤΑΣΗ: Αφού προβλέπεται σε αυτό το δρόμο (απο Αρμενοχώρι έως αερογέφυρα Περάσματος-Αμμοχωρίου) να ξεκινήσουν παρεμβάσεις, διαπλάτυνση και ότι άλλο θα χρειαστεί για το νέο δρόμο 5Φ μιλάμε, ΑΣ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, αφού θα ξανακλείσει έτσι και αλλιώς πάλι για να γίνουν παρεμβάσεις που θα ξεκινήσουν οι εργασίες για το νέο δρόμο 5Φ, γιαυτό προτείνω τη συνέχεια στο κλείσιμο που στόχο έχει το μικρότερο κόστος κατασκευής αφού το κόστος εργασιών και υλικών που θα γίνουν μέχρι τον Αύγουστο θα πάει χαμένο.