Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Πασχαλινές επισκέψεις του Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας

Ενόψει της εορτής του Πάσχα, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Φλώρινας Δημήτριος Ηλιάδης θα πραγματοποιήσει τις παρακάτω επισκέψεις:

Μ. ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
• Ώρα 9:30 – Επίσκεψη στο Κ.Η.Φ.Η. Φλώρινας
• Ώρα 10:00 – Επίσκεψη στο Γηροκομείο Φλώρινας
• Ώρα 10:30 – Επίσκεψη στο ΚΑΠΗ Φλώρινας
• Ώρα 11:00 – Επίσκεψη στο ΚΕ.Φ.Ι.ΑΠ. Γ.Ν. Φλώρινας (πρώην ΚΕΚΥΚΑμεΑ)
• Ώρα 11:30 – Επίσκεψη στο Κέντρο Προστασίας Παιδιού

Μ. ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
• Ώρα 21:00 – Επίσκεψη στο Φυλάκιο Νίκης

5 σχόλια:

  1. Για ποιον λόγο γίνονται αυτές οι "πρωθυπουργικές" επισκέψεις κάθε χρόνο;;; Θα λειτουργήσουν καλύτερα τα ΚΗΦΗ, τα ΚΑΠΗ και το Γηροκομείο εάν πάει εκεί ο Αντιπεριφερειάρχης και θα τρελαθούν απ΄την χαρά τους τα γεροντάκια;; Ή μήπως οι υπάλληλοι των Κέντρων αυτών θα δουν στο πρόσωπο του Ηλιάδη τον "ευσυνείδητο" ηγέτη;; Αυτές οι επισκέψεις ηγετικού τύπου "ανωτέρας μορφής".. γίνονταν στο παρελθόν για να ικανοποιηθεί το διψασμένο για προσωπολατρεία λαϊκό αίσθημα, αλλά και να αμβλυνθούν οι κακές εντυπώσεις από την φθορά των κυβερνώντων. Εντάξει.. Πάσχα είναι. Θα κάνει επισκέψεις ο Παπούλιας ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας.. θα κάνει επισκέψεις και ο Ηλιάδης ως Αντιπεριφερειάρχης Φλωρινας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Mε αφορμή τα τελευταία γεγονότα που αφορούν την κατάρτηση του ψηφοδελτίου της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον περιφερειάρχη κ. Δακή για την εμπιστοσύνη που μου εδειξε κατα την διαρκεια της θητείας μου ως αντιπεριφερειαρχη και τους φίλους και συνεργάτες μου που σταθηκαν στο πλευρό μου και μαζί υλοποιήσαμε το μεγαλύτερο μέρος του έργου που είχαμε αναλάβει. Θα βρίσκομαι πάντα στην διαθεση της νέας σύνθεσης και θα βοηθήσω με κάθε τρόπο το έργο της νέας αντιπεριφέρειας Φλώρινας προσφέροντας όλα όσα μου δόθηκαν και ως εμπειρία και ως γν΄ση από την μέχρι τώρα ενασχόληση μου με την τοπική αυτοδιοίκηση. Θα ήμουν ευτυχή αν οι άνθρωποι που με πλαισίωναν έκαναν το ίδιο και στην επόμενη διοίκηση της αντιπεριφέρειας''. Ευχαριστώ και όλους τους συμπολίτες μου που μου εμπιστεύτηκαν την τύχη της ιδιαίτερης πατρίδας τους. Ζητώ παράλληλα συγγνώμη από αυτούς αν τυχόν δεν εκπλήρωσα κάποιες από τις δεσμεύσεις μου. Οποιαδήποτε παράλειψη όμως σας βεβαιώ οτι δεν ήταν από έλλειψη ενδιαφέροντος ή από ολιγορία του περιφερειακού συμβουλίου, αλλά από παράγοντες αστάθμητους που ταλαιπωρούν όλη τη χώρα.
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
    Αυτό θα ήθελα από εσας κ ΗΛΙΑΔΗ και όχι κλάματα και μεμψιμοιρίες.

    ΦΙΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΕΦΕΥΓΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ...ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΤΟΥ ΕΙΠΕ. ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΛΕΞΗ ΠΕΡΙΦΑΝΙΑ. ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ Ο ΔΑΚΗΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ;

      Διαγραφή
  3. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΚΑΠΗ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ ΦΙΛΩΤΑ ΚΑΙ ΑΕΤΟΥ??ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ??ΕΛΕΟΣ...ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.