Μετά από την απόφαση του ΥΠΑΙΘ να κλείσει τις (102) ΕΠΑΣ που μπήκε ήδη σε εφαρμογή, εφόσον δε γίνονται πλέον εγγραφές στην Α/ τάξη των ΕΠΑΣ οι οποίες υφίστανται ως σχολικές μονάδες από το 2006 και προήλθαν από τη μετατροπή των ΤΕΕ (1998) που προήλθαν και αυτά με τη σειρά τους από τις παλιότερες ΤΕΣ (1985), ως ΕΛΜΕ Φλώρινας διαμαρτυρόμαστε και θέτομε το θέμα της ίδρυσης εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου, διαρκές και πάγιο αίτημά που θα λύσει πολλά προβλήματα στο νομό μας.
Σε ένα νομό, απομονωμένο συγκοινωνιακά, με δυσμενείς καιρικές συνθήκες για συνεχείς μήνες, όπου η ανεργία μαστίζει το 50-55% στις ηλικίες των 20-40 ετών.
Θεωρούμε ότι πρέπει να δοθεί στους ανθρώπους αυτούς μια ευκαιρία για την καλυτέρευση των συνθηκών εργασίας τους, μία ελπίδα ζωής και εφόσον συντρέχουν λόγοι, ενεργειακός νομός με εργοστάσια παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, με ορυχεία. Το σχολείο αυτό θα είναι διέξοδος για τους μαθητευόμενους για να μπορούν να απασχοληθούν με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στα εργοστάσια της ΔΕΗ. Τέλος η ίδρυσή του θα «αποσυμφορήσει»το πρωινό ΕΠΑΛ και θα επιλύσει το εργασιακό πρόβλημα των εκπαιδευτικών
που θα προκύψει, χωρίς νέες μετακινήσεις, μετατάξεις και διαθεσιμότητες.
ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΔΣ ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Σε ένα νομό, απομονωμένο συγκοινωνιακά, με δυσμενείς καιρικές συνθήκες για συνεχείς μήνες, όπου η ανεργία μαστίζει το 50-55% στις ηλικίες των 20-40 ετών.
Θεωρούμε ότι πρέπει να δοθεί στους ανθρώπους αυτούς μια ευκαιρία για την καλυτέρευση των συνθηκών εργασίας τους, μία ελπίδα ζωής και εφόσον συντρέχουν λόγοι, ενεργειακός νομός με εργοστάσια παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, με ορυχεία. Το σχολείο αυτό θα είναι διέξοδος για τους μαθητευόμενους για να μπορούν να απασχοληθούν με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στα εργοστάσια της ΔΕΗ. Τέλος η ίδρυσή του θα «αποσυμφορήσει»το πρωινό ΕΠΑΛ και θα επιλύσει το εργασιακό πρόβλημα των εκπαιδευτικών
που θα προκύψει, χωρίς νέες μετακινήσεις, μετατάξεις και διαθεσιμότητες.
ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΔΣ ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.