Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Ορίστηκαν οι αντιδήμαρχοι του δήμου Αμυνταίου

Με απόφασή του ο δήμαρχος Αμυνταίου, Κώστας Θεοδωρίδης, όρισε τους πέντε αντιδημάρχους του δήμου, μεταβιβάζοντας σε αυτούς και τις αντίστοιχες αρμοδιότητες. Η θητεία των αντιδημάρχων ολοκληρώνεται στις 28 Φεβρουαρίου 2017.
Αναλυτικά οι αντιδήμαρχοι και οι αρμοδιότητες τους:

1. Ακριτίδης Ευάγγελος του Παύλου με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Την επιμέλεια της συντήρησης του Δημοτικού Δικτύου ηλεκτροφωτισμού και των σηματοδοτών.
 Την ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών.
 Την ευθύνη παρακολούθησης του προγραμματισμού εκτέλεσης έργων.
 Την επιμέλεια των τεχνικών έργων και μελετών που αφορούν την ύδρευση αποχέτευση.
 Την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και Πρασίνου.
 Την διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
 Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου Γραμματείας.
 Την επιμέλεια της συντήρησης και της ομαλής λειτουργίας των δημοτικών κτιρίων, των σχολείων, των νομικών του προσώπων από τεχνικής άποψης.
 Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας.
 Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.
 Την έκδοση των αδειών χρήσης κοινόχρηστου χώρου και διενέργειας διαφήμισης.
 την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001).
 Την ευθύνη της σύσταση επιτροπής φιλικού διακανονισμού για την εξώδικη επίλυση των διαφορών ανάμεσα σε προμηθευτές και καταναλωτές ή ενώσεις καταναλωτών.
 Την Λειτουργία των Λαϊκών Αγορών και της εμποροπανήγυρης (σε ότι αφορά την νομιμότητα και την ασφάλεια κάθε κατασκευής των εκθετών).
 Την έκδοση των αδειών ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, διενέργειας ψυχαγωγικών τεχνικών παιγνίων, λειτουργίας μουσικής και άσκησης υπαίθριου εμπορίου.
 Την προσωρινή αφαίρεση των αδειών λειτουργίας των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και την σφράγιση των καταστημάτων που λειτουργούν χωρίς άδεια, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 80 του Δ.Κ.Κ.
 Την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή.
 Την Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας, τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
 Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
 Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
 Τις αρμοδιότητες της παιδείας, του πολιτισμού και του αθλητισμού στον οποίο περιλαμβάνεται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ΄ του Ν. 3463/06 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
 Την Επίβλεψη στον τομέα της φυτικής παραγωγής και ζωικής παραγωγής όπως περιγράφονται στον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου.
 Την ευθύνη εφαρμογής της νομοθεσίας που αφορά σε θέματα Αλιείας.
 Την υποβολή εισηγήσεων προς το Δημοτικό Συμβούλιο, την Εκτελεστική Επιτροπή, την Επιτροπή Ποιότητας, την Οικονομική Επιτροπή και τη Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης για θέματα της αρμοδιότητάς του.
 Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.
 Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.

2. Δεληγιαννίδης Ευστάθιος του Νικολάου κατά τόπον Αντιδήμαρχος για τις Δημοτικές Ενότητες Φιλώτα, Βαρικού και της Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων της Δ.Ε. Αετού με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.
 Την τέλεση Πολιτικών γάμων που γίνονται στις Δημοτικές Ενότητες Φιλώτα, Βαρικού και της Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων της Δ.Ε. Αετού.
 Την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
 Την έκδοση των αδειών ταφής.
 Την έκδοση βεβαιώσεων ορεινών και μειονεκτικών περιοχών.
 Την θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων.
 Την θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής.
 Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Φιλώτα, Βαρικού και Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων της Δ.Ε. Αετού, που εγκαθίστανται και λειτουργούν.
 Την ευθύνη εκτέλεσης προμηθειών των αγορών στις Υπηρεσίες εκτός της γραφικής ύλης, την Διαχείριση Υλικών, καθώς και την επιμέλεια της λειτουργίας και την ευθύνη της αποθήκης υλικών.
 Την υποβολή εισηγήσεων προς το Δημοτικό Συμβούλιο, την Εκτελεστική Επιτροπή, την Επιτροπή Ποιότητας, την Οικονομική Επιτροπή και τη Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης για θέματα της αρμοδιότητάς του.
 Τη συνεργασία µε τους προέδρους και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων Φιλώτα, Βαρικού και Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων της Δ.Ε. Αετού για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων.
 Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που διατίθεται στις Δημοτικές Ενότητες Φιλώτα, Βαρικού και της Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων της Δ.Ε. Αετού.
 Την Εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων στις Δημοτικές Ενότητες Φιλώτα, Βαρικού και της Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων της Δ.Ε. Αετού.
 Την έκδοση βεβαιώσεων απόσταξης.
 Την επιμέλεια της συντήρησης, εξοπλισμού διαμόρφωσης, διαρρύθμισης και εξωραϊσμού των κοινοχρήστων χώρων στην περιοχή των Δημοτικών Ενοτήτων που εποπτεύει, (πεζόδρομοι, πλατείες, παιδικές χαρές με τα κατάλληλα όργανα, τεχνικά έργα κ.λπ.).
 Την επιμέλεια της εφαρμογής και συντήρησης κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης των οδών καθώς και της εφαρμογής μέτρων για την αντιμετώπιση κυκλοφοριακών προβλημάτων στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει.
 Την ευθύνη έργων συντήρησης και βελτίωσης του οδικού δικτύου.
 Την κατεδάφιση των αυθαιρέτων.
 Την έκδοση βεβαιώσεων ζωικού κεφαλαίου.
 Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης και άρδευσης και των αντλιοστασίων, της συντήρησης και διαχείρισης της αποχέτευσης και των βιολογικών καθαρισμών, των αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
 Την έκδοση βεβαιώσεων εκμετάλλευσης ακινήτων στους αγρότες.
 Την εποπτεία διαχείρισης στερεών αποβλήτων κατά τα προβλεπόμενα της παρ. 1 εδ. 25 του άρθρου 94 του Ν. 3852/2010.
 Την ευθύνη για την αποκομιδή απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
 Τη μέριμνα για τον καθαρισμό των κοινόχρηστων χώρων και την εποπτεία των ειδικών συνεργείων.
 Την ευθύνη της συντήρησης του πρασίνου.
 Την ευθύνη κίνησης οχημάτων στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει, την συντήρηση όλων των οχημάτων του Δήμου καθώς και τη Διαχείριση καυσίμων όλων των οχημάτων του Δήμου.
 Την Επίβλεψη στον τομέα της φυτικής παραγωγής και ζωικής παραγωγής όπως περιγράφονται στον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου.
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει.
 Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.
 Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.
 Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
 Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων.
 Την επίβλεψη των αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
 Τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.

3. Θεοδωρίδης Αβραάμ του Θεμιστοκλή με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Την εποπτεία του προσωπικού της Διεύθυνσης Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Υπηρεσιών
 Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.
 Την έκδοση αποφάσεων μεταβολών Δημοτολογίου – Μητρώου Αρρένων.
 Την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
 Την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών και μισθολογικών μεταβολών του προσωπικού του Δήμου εκτός των πράξεων μετάταξης ή απόσπασης από και προς το Δήμο.
 Την τέλεση Πολιτικών γάμων που γίνονται στην Δημοτική Ενότητα Αμυνταίου.
 Την έκδοση των αδειών ταφής.
 Την έκδοση βεβαιώσεων ορεινών και μειονεκτικών περιοχών.
 Την θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων.
 Την θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής.
 Την λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
 Την ευθύνη για την τήρηση των αρχών διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης όπως αυτές προβλέπονται από τις εκάστοτε ισχύουσες νομοθετικές ρυθμίσεις.
 Την υποβολή εισηγήσεων προς το Δημοτικό Συμβούλιο, την Εκτελεστική Επιτροπή, την Επιτροπή Ποιότητας, την Οικονομική Επιτροπή και τη Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης για θέματα της αρμοδιότητάς του.
 Καθήκοντα διατάκτη δαπανών.
 Την Λειτουργία Λαϊκών Αγορών και της εμποροπανήγυρης.
 Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
 Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
 Την έκδοση βεβαιώσεων απόσταξης.
 Την έκδοση βεβαιώσεων ζωικού κεφαλαίου.
 Την έκδοση βεβαιώσεων εκμετάλλευσης ακινήτων στους αγρότες.
 Την διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
 Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.

4. Θεοδώρου Απόστολος του Αθανασίου κατά τόπον Αντιδήμαρχος για την Δημοτική Ενότητα Αμυνταίου με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Αμυνταίου που εγκαθίστανται και λειτουργούν.
 Τη συνεργασία µε τους προέδρους και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Αμυνταίου, για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων.
 Την υποβολή εισηγήσεων προς το Δημοτικό Συμβούλιο, την Εκτελεστική Επιτροπή, την Επιτροπή Ποιότητας, την Οικονομική Επιτροπή και τη Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης για θέματα της αρμοδιότητάς του.
 Την Λειτουργία Λαϊκής Αγοράς και της εμποροπανήγυρης
 Την ευθύνη εκτέλεσης προμηθειών των αγορών στις Υπηρεσίες εκτός της γραφικής ύλης, την Διαχείριση Υλικών, καθώς και την επιμέλεια της λειτουργίας και την ευθύνη της αποθήκης υλικών.
 Την Εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων της Δ.Ε. Αμυνταίου.
 Την επιμέλεια της συντήρησης, εξοπλισμού διαμόρφωσης , διαρρύθμισης και εξωραϊσμού των κοινοχρήστων χώρων στην περιοχή της Δημοτικής Ενότητας που εποπτεύει, (πεζόδρομοι, πλατείες, παιδικές χαρές με τα κατάλληλα όργανα, τεχνικά έργα κ.λπ.)
 Την επιμέλεια της εφαρμογής και συντήρησης κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης των οδών καθώς και της εφαρμογής μέτρων για την αντιμετώπιση κυκλοφοριακών προβλημάτων στην Δημοτική Ενότητα που εποπτεύει.
 Την ευθύνη έργων συντήρησης και βελτίωσης του οδικού δικτύου.
 Την κατεδάφιση των αυθαιρέτων.
 Την έκδοση βεβαιώσεων ζωικού κεφαλαίου.
 Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης και άρδευσης και των αντλιοστασίων, της συντήρησης και διαχείρισης της αποχέτευσης και των βιολογικών καθαρισμών, των αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
 Την έκδοση βεβαιώσεων εκμετάλλευσης ακινήτων στους αγρότες.
 Την εποπτεία διαχείρισης στερεών αποβλήτων κατά τα προβλεπόμενα της παρ. 1 εδ. 25 του άρθρου 94 του Ν. 3852/2010.
 Την ευθύνη για την αποκομιδή απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
 Τη μέριμνα για τον καθαρισμό των κοινόχρηστων χώρων και την εποπτεία των ειδικών συνεργείων.
 Την ευθύνη της συντήρησης του πρασίνου.
 Την ευθύνη κίνησης οχημάτων στην Δημοτική Ενότητα που εποπτεύει.
 Την Επίβλεψη στον τομέα της φυτικής παραγωγής και ζωικής παραγωγής όπως περιγράφονται στον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
 Την ευθύνη εφαρμογής της νομοθεσίας που αφορά σε θέματα Αλιείας.
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Δημοτική Ενότητα που εποπτεύει.
 Την συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων στην Δημοτική Ενότητα που εποπτεύει.
 Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.
 Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
 Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων.
 Την επίβλεψη των αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
 Τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.

5. Καραγιαννίδης Σάββας του Αντωνίου κατά τόπον Αντιδήμαρχος για τις Δημοτικές Ενότητες Αετού (εκτός της Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων), Λεχόβου και Νυμφαίου με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.
 Την τέλεση Πολιτικών γάμων που γίνονται στις Δημοτικές Ενότητες Αετού, Λεχόβου και Νυμφαίου.
 Την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
 Την έκδοση των αδειών ταφής.
 Την έκδοση βεβαιώσεων ορεινών και μειονεκτικών περιοχών.
 Την θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων.
 Την θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής.
 Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Αετού (εκτός της Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων), Λεχόβου και Νυμφαίου, που εγκαθίστανται και λειτουργούν.
 Τη συνεργασία µε τους προέδρους και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων Αετού (εκτός της Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων της Δ.Ε. Αετού), Λεχόβου και Νυμφαίου, για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων.
 Την Λειτουργία Λαϊκών Αγορών και της εμποροπανήγυρης
 Την ευθύνη εκτέλεσης προμηθειών των αγορών στις Υπηρεσίες εκτός της γραφικής ύλης, την Διαχείριση Υλικών, καθώς και την επιμέλεια της λειτουργίας και την ευθύνη της αποθήκης υλικών.
 Την µέριµνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισµού που διατίθεται στις Δημοτικές Ενότητες Αετού (εκτός της Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων), Λεχόβου και Νυμφαίου.
 Την υποβολή εισηγήσεων προς το Δημοτικό Συμβούλιο, την Εκτελεστική Επιτροπή, την Επιτροπή Ποιότητας, την Οικονομική Επιτροπή και τη Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης για θέματα της αρμοδιότητάς του.
 Την Εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων στις Δημοτικές Ενότητες Αετού (εκτός της Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων) Λεχόβου και Νυμφαίου.
 Την έκδοση βεβαιώσεων απόσταξης.
 Την επιμέλεια της συντήρησης, εξοπλισμού διαμόρφωσης , διαρρύθμισης και εξωραϊσμού των κοινοχρήστων χώρων στην περιοχή των Δημοτικών Ενοτήτων που εποπτεύουν, (πεζόδρομοι, πλατείες, παιδικές χαρές με τα κατάλληλα όργανα , τεχνικά έργα κ.λπ.).
 Την επιμέλεια της εφαρμογής και συντήρησης κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης των οδών καθώς και της εφαρμογής μέτρων για την αντιμετώπιση κυκλοφοριακών προβλημάτων στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει.
 Την ευθύνη έργων συντήρησης και βελτίωσης του οδικού δικτύου.
 Την κατεδάφιση των αυθαιρέτων.
 Την έκδοση βεβαιώσεων ζωικού κεφαλαίου.
 Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης και άρδευσης και των αντλιοστασίων, της συντήρησης και διαχείρισης της αποχέτευσης και των βιολογικών καθαρισμών, των αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
 Την έκδοση βεβαιώσεων εκμετάλλευσης ακινήτων στους αγρότες.
 Την εποπτεία διαχείρισης στερεών αποβλήτων κατά τα προβλεπόμενα της παρ. 1 εδ. 25 του άρθρου 94 του Ν. 3852/2010.
 Την ευθύνη για την αποκομιδή απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
 Τη μέριμνα για τον καθαρισμό των κοινόχρηστων χώρων και την εποπτεία των ειδικών συνεργείων.
 Την ευθύνη της συντήρησης του πρασίνου.
 Την ευθύνη κίνησης οχημάτων στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει.
 Την Επίβλεψη στον τομέα της φυτικής παραγωγής και ζωικής παραγωγής όπως περιγράφονται στον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
 Την ευθύνη εφαρμογής της νομοθεσίας που αφορά σε θέματα Αλιείας.
 Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει.
 Την συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων στις Δημοτικές Ενότητες που εποπτεύει.
 Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.
 Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
 Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων.
 Την επίβλεψη των αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
 Τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου κ. Θεοδωρίδη Αβραάμ, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ακριτίδης Ευάγγελος. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου κ. Ακριτίδη Ευαγγέλου, τις αρμοδιότητες ασκεί ο κ. Αντιδήμαρχος Θεοδωρίδης Αβραάμ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου κ. Θεοδώρου Απόστολου, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δεληγιαννίδης Ευστάθιος. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου κ. Δεληγιαννίδη Ευσταθίου, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Θεοδώρου Απόστολος. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου κ. Καραγιαννίδη Σάββα, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δεληγιαννίδης Ευστάθιος.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Θεοδωρίδης Αβραάμ, που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Ακριτίδη Ευάγγελο.

Οι Αντιδήμαρχοι: Ακριτίδης Ευάγγελος, Δεληγιαννίδης Ευστάθιος, και Καραγιαννίδης Σάββας θα είναι με αντιμισθία. Οι Αντιδήμαρχοι : Θεοδωρίδης Αβραάμ και Θεοδώρου Απόστολος θα είναι χωρίς αντιμισθία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.