Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Βαγγέλης Καπαρός: «Παραιτούμαι - Δεν μπορώ να γίνω μέρος της διάλυσης»

Προς τους φίλους Διευθυντές και όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς

Παραίτηση από τη θέση του Διευθυντή του Γυμνασίου Αμμοχωρίου

Πάντα πίστευα σε μια διευθυντική θητεία με δημοκρατικότητα, που θα δίνει λόγο στα οράματα και τις πρωτοβουλίες των συναδέλφων, στις ιδιαιτερότητες και τις κλίσεις των μαθητών. Πάντα πίστευα στον Διευθυντή που θα ξεπερνά τις τυπικότητες στοχεύοντας πέρα από παγερές γραφειοκρατίες, στη δημιουργία ενεργών πολιτών. Πάντα πίστευα ότι διοίκηση σημαίνει διορατικότητα, πρωτοπορία, συμμετοχή, συναδελφικότητα. Όταν ανέλαβα τη θέση του Διευθυντή του Γυμνασίου Αμμοχωρίου ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι θα κατέληγα να γίνω ελεγκτής παρουσίας, συντάκτης προγραμμάτων με επιφύλαξη, τιμητής των συναδέλφων, αποδέκτης υποβιβασμών. Ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι θα μου ζητηθεί να συμπεριφέρομαι σαν ένας στυγνός γραφειοκράτης με προσκόλληση στην απόλυτη τυπικότητα, αδιάφορος για την δημιουργία κλίματος εκπαιδευτικής προσφοράς και καινοτομίας. Ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι θα μου ζητηθεί να βάλω απέναντί μου τον σύλλογο, τον συνάδελφο, τον ίδιο μου τον «εαυτό», για να τον κατατάξω, ώστε να τον καταστήσω εύκολη λεία όσων επιδιώκουν να έχουν διαθέσιμους «αριθμούς», διαθέσιμα «νούμερα» για καρατόμηση. Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι θα επιβάλουν εξωτερικούς κριτές των αποφάσεων Διευθυντή και συλλόγου οι οποίοι θα αρνούνται να αποδεχθούν τις προτάσεις του. Ποτέ δεν θεώρησα ότι η επιλογή μου σε κάποια θέση, ως Διευθυντής, Σχολικός Σύμβουλος ή Διευθυντής Διεύθυνσης θα με διαφοροποιήσει από τους συναδέλφους μου.
Φτάνει πια συνάδελφοι Διευθυντές, εμείς έχουμε τώρα τον λόγο, δεν μπορούμε να γίνουμε οι τιμητές του «εαυτού» μας, οι κριτές των συναδέλφων μας, οι εμπρηστές των συλλόγων. Γιατί όσο κι αν το πιστεύουμε, δεν θα γλυτώσουμε, θα μας πετάξουν και εμάς, αφού πρώτα μας χρησιμοποιήσουν και μας αποξενώσουν από τους δίπλα μας. Τώρα είναι η δική μας ευθύνη. Ας γίνουμε ένα με τους συναδέλφους μας. Ας σκεφτούμε ότι είμαστε σπλάγχνα από τα σπλάγχνα τους. Είμαστε και εμείς εκπαιδευτικοί.
Πως μπορούμε να γίνουμε τιμητές και αίτιοι της μισθολογικής καθήλωσης και της πιθανής αποπομπής των συναδέλφων μας; Πως μπορούμε να κρίνουμε τον συνάδελφο που αγωνίζεται, σε εποχές δύσκολες, με πάθος αλλά και πόνο, για τους μαθητές του και τα παιδιά μας; Η παιδεία θέλει όραμα, θέλει πάθος, θέλει αγάπη, θέλει θυσία, θέλει δημιουργικότητα. Η παιδεία είναι πάντα δημοκρατική. Δεν μπορεί να αποδώσει σε καθεστώς φόβου, έντονης υποκριτικότητας, προσωπικής κατάθλιψης, καθημερινού καταναγκασμού.
Άλλωστε ποιος είναι ο ρόλος μας; Διευθύνω εκπαιδευτικούς, διευθύνω σχολείο, σημαίνει οραματίζομαι, δημιουργώ συνθήκες, διευκολύνω, συν-εργάζομαι, διευρύνω τους ορίζοντες, διαλέγομαι. Διευθύνω σχολείο δεν σημαίνει διατάζω, διαιρώ, υποτάσσω, αναγκάζω, απειλώ, φοβίζω.
Σήμερα μου στερούν τη δυνατότητα να συνδιοικώ με το σύλλογο, μου στερούν τη δυνατότητα να δημιουργώ, μου στερούν τη δυνατότητα να έχω οράματα, μου στερούν τη δυνατότητα να αποφασίζω, μου στερούν τη δυνατότητα να αισθάνομαι συνάδελφος. Δεν διαφέρω από τους καθημερινούς μου συντρόφους. Αυτούς που καθημερινά δίπλα μου αγωνίζονται και προσφέρουν. Δεν μπορώ να ανεχτώ ένα σχολείο κομμάτι της γραφειοκρατίας, όπου ελέγχουν την παραμικρή μας κίνηση, όπου πρωτοβουλία σημαίνει παράπτωμα, όπου κάθε τι πρέπει να καταγράφεται.
Διοικώ (τι λέξη κι αυτή) ένα σχολείο όπου οι καθηγητές έρχονται για μάθημα και μέρες που έχουν άδεια. Διοικώ ένα σχολείο όπου οι συνάδελφοι προετοιμάζουν εκδηλώσεις απογεύματα και Σαββατοκύριακα. Διοικώ ένα σχολείο όπου οι καθηγητές κάθονται παραπάνω χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς. Διοικώ ένα σχολείο όπου οι συνάδελφοι διδάσκουν επιπλέον ώρες από αυτές που φαίνονται στα προγράμματα. Διοικώ ένα σχολείο όπου αισθάνομαι ότι αναπνέω, ότι χαίρομαι, ότι μπορώ να ζω.
Σ’ αυτό λοιπόν το σχολείο δεν μπορώ να ανεχθώ να επιβληθούν τυπικότητες, γραφειοκρατικές αστειότητες, καταπιεστικές διαταγές, ανελεύθερες επιβολές. Δεν μπορώ να γίνω μέρος της διάλυσης. Γιατί η διάλυση θα αρχίσει μέσα στο σύλλογο, από τη διχόνοια, την αντιπαλότητα, τον ανθρωποφάγο ανταγωνισμό.
Πέρα από όλα αυτά υπάρχει ένα επιπλέον προσωπικό μου δίλημμα, τώρα που αρχίζει η αξιολόγηση. Μπορώ να είμαι ταυτόχρονα συνήγορος και εισαγγελέας; Συνήγορος των συναδέλφων ως αιρετός στο ΠΥΣΔΕ και δικαστής τους στο σχολείο ως Διευθυντής- αξιολογητής; Η έναρξη λοιπόν της αξιολόγησης το 2014 (μια αξιολόγηση που σκοπό δεν έχει τη βελτίωση αλλά την κατάταξη και τον εξοστρακισμό) δεν μου επιτρέπει να συνεχίσω την παρουσία μου στη Διεύθυνση του Γυμνασίου Αμμοχωρίου. Είναι η ώρα της επιλογής. Μέλημα και αγώνας μου είναι οι συνάδελφοι. Από αυτούς εκλέχτηκα, αυτούς υπερασπίζομαι και σε αυτούς απολογούμαι.
Για όλα τα προαναφερθέντα, με λύπη, έντονη στενοχώρια, μεγάλη συναισθηματική φόρτιση αλλά και αίσθημα ευθύνης σας ενημερώνω ότι υπέβαλα αίτηση- παραίτησης από τη θέση του Διευθυντή του Γυμνασίου Αμμοχωρίου, παραμένοντας ως αιρετός στο ΠΥΣΔΕ Φλώρινας για να υπερασπιστώ τα δικαιώματα των συναδέλφων μου.
Το σχολείο των αγέλαστων «προσώπων», των μαυροντυμένων «εισαγγελέων», των απόμακρων «δικαστών», των ποταπών κολάκων, που επιχειρείται σήμερα να επιβληθεί, δεν μου ταιριάζει. Γι αυτό και δεν μπορώ να το διευθύνω. Δεν αισθάνομαι «ικανός» να διευθύνω ένα τέτοιο σχολείο. Δεν μπορώ να διευθύνω παραβλέποντας τα οράματά μου, τη συνείδησή μου, τον λόγο μου, μόνο και μόνο για να διατηρήσω τη θέση μου.
Ξέρω ότι στενοχωρώ τους καθημερινούς μου, στο Γυμνάσιο Αμμοχωρίου, συντρόφους. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να ξαναζήσω ότι έζησα μαζί τους. Ας με συγχωρέσουν, δεν έχω άλλη επιλογή. Δεν μπορώ να αισθάνομαι ότι δεν είμαι τίποτε άλλο παρά ένα γρανάζι της κρατικής μηχανής. Μιας μηχανής αν-αίσθητης, αυστηρά αριθμολάγνας, αδιάφορης για το άλλο «πρόσωπο», το ανθρώπινο «πρόσωπο», που υποφέρει και αγωνιά. Άλλα ήταν τα οράματά μου, άλλες οι ελπίδες μου, άλλη η «αγάπη» μου, για ένα σχολείο δημιουργίας, συναδελφικότητας, ελπίδας. Αυτό το σχολείο έζησα μαζί τους, στη ζεστασιά τους, στο καθημερινό αγώνα τους, στην ακούραστη αγάπη τους, στις αμέτρητες ώρες προσφοράς τους, στη κατανόηση των λαθών μου και γι αυτό από τα βάθη της καρδιάς μου τους ευχαριστώ.

Καπαρός Βαγγέλης
Αιρετός ΠΥΣΔΕ Φλώρινας,
Διευθυντής Γυμνασίου Αμμοχωρίου

Πηγή: alfavita.gr

29 σχόλια:

  1. Από την μεριά μου θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Κ.Καπαρό με τον οποίο συνεργάστηκα σαν μαθητής του 3ου ενιαία λυκείου. Ασφαλώς και αυτή σας η πράξη τιμά το ήθος σας ως άνθρωπος και μακάρι όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι άνθρωποι αυτής της χώρας να σκεφτόντουσαν έτσι με σκοπό να δημιουργία μιας αξιοκρατικής χώρας που στηρίζεται στις αρχές και της αξίες της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιος σας ειπε κυριε Καπαρε οτι οι υπηρεσιακες μοναδες συνδιοικουνται με τους οικειους συλλογους.Ποιος σας ειπε οτι οι εκπαιδευτικοι δεν πρεπει να αξιολογουνται.Δεν εισθε ικανος να διευθυνετε ενα σχολειο γι αυτο και παραιτηθηκατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν είχες μαύρα μεσάνυχτα από θέματα Παιδείας, θα ήξερες ότι τα σχολεία κύριο όργανο διοίκησης είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων. Τα υπόλοιπα τα θεωρώ εκ του πονηρού.

      Διαγραφή
    2. γραφει ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ, στο ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΒΛΑΚΕΙΑΣ, εκδ.ΤΟΠΟΣ : Λες μ@@@ας και καθάρισες.Δεν υπάρχει ιδεωδέστερη λέξη άμεσης και καταλυτικής προσωπικής κριτικής. Οι λέξεις μ@@@ας, μ@@@α και τα παράγωγά τους χρησιμοποιούνται για πρόσωπα και καταστάσεις που ξέφυγαν της κοινής λογικής ή των ηθικών και αισθητικών κριτηρίων. Ένα καλλιτεχνικό έργο, μια πολιτική δήλωση ή ενέργεια απαξιώνονται μονολεκτικά και αστραπιαία ως "μ@@@α". Δέν χρειάζεται να εξηγήσεις τίποτα΄ δεν υπάρχει ίσως χρόνος, ή διάθεση ή και ικανότητα για εμβάθυνση, μα αποδίδει το τελικό συμπέρασμα που σχηματίστηκε μέσα σου.
      για την αντιγραφη πετρος τσαχαλιδης

      Διαγραφή
    3. Η αξιολόγηση σαν ιδέα είναι καλή. Το μεγάλο εμπόδιο στην εφαρμογή της και το οποίο έχει να κάνει με ελληνικές ιδιαιτερότητες είναι πώς αυτοί που έχουν ανέλθει στη διοικητική πυραμίδα της εκπαίδευσης με τους γνωστούς μηχανισμούς, εφεξής αναφερόμενοι ως κομματοκοπρόσκυλα, θα αξιολογήσουν νεότερους και με περισσότερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα συναδέρφους.
      Αναγνώστες που πιστεύουν ότι ως τώρα η ανέλιξη στην διοίκηση της εκπαίδευσης γινόταν αξιοκρατικά μπορούν να σταματήσουν να διαβάζουν και να συνεχίσουν περιμένουν τον πελαργό που φέρνει τα παιδιά και τον Άγιο Βασίλη από την καμινάδα.
      Συνοψίζοντας, το βασικό ερώτημα είναι πώς τα κομματοκοπρόσκυλα δεν έχουν αξιολογηθεί ποτέ στην ζωή τους για τίποτα θα υλοποίησουν την πολύ καλή αυτή ιδέα.

      Διαγραφή
  3. πως θα έπρεπε αλήθεια να διοικούνται οι σύλλογοι; ανώνυμε 12:26; θα έπρεπε να είναι μόνο εκτελεστικά όργανα των ανωτέρων; δεν βλέπεις την κατάντια μας που ήταν απόρροια της έλλειψης συνεργασίας μεταξύ μας; Αλλά ο καθείς την πάρτη του, το βόλεμά του, χωρίς ήθος, χωρίς αξίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι εκπαιδευτικοί να αξιολογούνται αλλά όχι από τις κυβερνητικές μεθοδεύσεις που πέταξαν αμέτρητους καθαρούς ΑΣΕΠΙΤΕΣ στο δρόμο για να φυλάξουν με πλήρη συνέπεια τα πάμπολλα ρουσφέτια που διόρισαν από τα παράθυρα με προσχήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΚΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή καλύτερα να δουλεύουμε την κοινωνία καταστρατηγώντας το ΑΣΕΠ και να διορίζουμε από το "παράθυρο" με προσχήματα και μετά να συνεχίζουμε το θέατρο κάνοντας αξιολογήσεις της τρύπιας δεκάρας και της οκάς.
      Μάθετε πρώτα πως διορίζεται κανείς μέσω ΑΣΕΠ και έπειτα με ποια κριτήρια και από ποιους θα αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί και μετά μιλάτε.
      Συγχαρητήρια στον Β. Καπαρό.

      Διαγραφή
    2. Την επόμενη φορά που θα αρρωστήσεις, να προτιμήσεις μια λάθος διάγνωση από μια καθόλου διάγνωση, να πας εις τόπον χλοερόν, να γλιτώσουμε από την ανοησία σου.

      Διαγραφή
    3. ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ. ΟΛΟΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ......ΟΧΥΡΩΜΕΝΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΑΡΙΟΥ ΑΝΕΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΣ ΑΦΕΙΔΩΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΗ

      Διαγραφή
    4. Και επειδή εσύ είσαι άχρηστος και σίγουρα ήθελες διακαώς να γίνεις καθηγητής, το μόνο που κατάφερες είναι να γίνεις απλά κομπλεξικός.

      Διαγραφή
    5. Αχρηστοι είναι αυτοι που τρέμουν την αξιολόγηση
      ΜΑΝΑΤΖΕΡ διευθυντές στα σχολεία λοιπόν, αφου οι "καθηγητές" δεν θέλουν ή δεν μπορούν

      Διαγραφή
  6. Μπράβο σου, Βαγγέλη. Μας ξεπέρασες όλους. Μακάρι όλοι μας να είχαμε το ήθος και το σθένος σου. Καλή δύναμη στη συνέχεια του έργου σου και καλή δύναμη σε όλους μας

    Γιώργος Κυριακού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα εσυ Κυριακου εχεις το ζορι σου να γινεις κατι ....αλλα ματαια!

      Διαγραφή
  7. Είναι αλήθεια ότι υπάρχει ασυμβίβαστο μεταξύ της ιδιότητας του αιρετού μέλους του ΠΥΣΔΕ και του διευθυντή σχολείου σε κάθε περίπτωση. Δεν είναι δυνατόν από τη μια να ελέγχεις τη διοίκηση και από την άλλη να την ασκείς.Αυτά όμως ήταν γνωστά πριν την κάθοδο του κ. Καπαρού στις εκλογές για το ΠΥΣΔΕ.Αν δεν επιθυμούσε να βιώσει αυτά τα μελοδραματικά συνειδησιακά διλήμματα θα έπρεπε να παραιτηθεί από διευθυντής μετά την εκλογή του. Τώρα επιχειρεί ηρωική έξοδο επικαλούμενος ηθικές επιφυλάξεις, που θα έπρεπε να συναισθανθεί έστω στην αρχή της σχολικής χρονιάς και όχι τόσο όψιμα, όταν μάλιστα τα περί αξιολόγησης ήταν ήδη γνωστά.Εξάλλου η επίκληση προς τους άλλους διευθυντές είναι το λιγότερο υποτιμητική και απαξιωτική, καθώς αμφισβητεί εμμέσως πλην σαφώς τη συναδελφική τους ακεραιότητα και την ηθική τους ανδρεία. Όμως οι σειρήνες της επικείμενης Συριζέικης εξουσίας (απατηλό όνειρο των νεόκοπων οπαδών του) σφυρίζουν ιδιαίτερα ελκυστικά και κάποιοι σπεύδουν να διαμορφώσουν επαναστατικό, αντιεξουσιαστικό και ανατρεπτικό προφίλ, ελπίζοντας ότι θα ξεχαστούν τα προηγούμενα κολλητιλίκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι σίγουρα Διευθυντής και όσοι είναι εκπαιδευτικοί ξέρουν και ποιος είσαι.
      Τυχάρπαστε , τι φοβήθηκες, μήπως δεχθείς πιέσεις για τη δική σου παραίτηση;;
      Είσαι πολύ λίγος για να κατακρίνεις ένα διαμάντι σαν τον Βαγγέλη τον Καπαρό.

      Διαγραφή
    2. Πρέπει να σας υπενθυμίσω ότι ηθικό ασυμβίβαστο υπάρχει και μεταξύ της ιδιότητας του διευθυντή και της ιδιότητας του υποψηφίου ή -ακόμα χειρότερα- του εκλεγμένου μέλους ΔΣ της ΕΛΜΕ.
      Δυστυχώς όμως αυτό το ασυμβίβαστο κατάντησε να γίνει ο κανόνας, γιατί οι κομματικοί σφουγγοκωλάριοι πρέπει να έχουν και τις δυο ιδιότητες για να δουλέψει το σύστημα.
      Ο κ.Καπαρός ευτυχώς αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα.

      Διαγραφή
  8. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΤΕ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΤΑΞΗ? ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΟΣ ΤΑΞΗΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ???//

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλιο 8:25: Οσφυοκαμψίες συντρόφων! Ο Μεσσίας Καπαρός έρχεται να σώσει την εκπαίδευση! Εποχούμενος σε τι;Συριζέικο γαϊδούρι, ανεξάρτητο ελληνικό σκάφος ή άμαξα των ημερών της πασοκονεοδημοκρατικής χρηματιστηριακής ευημερίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ το μόνο που κάνεις είναι να ειρωνεύεσαι όποιον προσπαθεί να σώσει σπαράγματα αξιοπρέπειας. Κατάντια!

      Διαγραφή
  10. Όσο πιο σπαραξικάρδια γύρω από το φέρετρο οδύρονταν οι μοιρολογίστρες, τόσο πιο περιζήτητες γίνονταν.
    Αφού εμπορευματοποιήσαμε με κραυγές τα δεινά του λαού από το μνημόνιο, κατασκευάζουμε τώρα επαναστατικά είδωλα. Επειδή όμως δεν παροικούμε αλλά ζούμε στην "Ιερουσαλήμ" , γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα και μπορούμε να καταθέσουμε πολλά.
    Το ξεκίνημα αλλά και η λοιπή εκπαιδευτική διαδρομή εν προκειμένω δεν είναι διόλου επίζηλα. Επί μέρους ερωτήματα θα ήταν άκρως αποκαλυπτικά.
    Οι λοιποί Διευθυντές δεν αδικούνται; Γίνονται μέρος σάπιου συστήματος;
    Να ονοματίσω Διευθυντές και καθηγητές αναστήματα που λειτουργούν με ψυχή και προπαντός σεμνά με περισσή ευσυνειδησία σε τροχιά διακονίας που ούτε μπορείς να φανταστείς;
    Η μονιμότητα , το αμετάθετο, η οργανική, το μηδαμινό ωράριο του αιρετού δεν δηλώνουν επαναστατικές δάφνες , σύντροφε!
    Τα "σάρκα από την σάρκα" και άλλα μελοδραματικά φαντάζουν ατάκες παλιού ελληνικού κινηματογράφου.
    Μας κούρασαν επιτέλους τα αναρτητέον και αναρτητέον. Συνειδησιακά διλήμματα δεν διαχειρίζεται κανείς από μπαλκόνια με εξαγοραστέα δημοσιότητα. Τακτικισμοί και κινήσεις σκακιού όζουν, Φτάνει πια οι ίδιοι και οι ίδιοι σωτήρες. Κουραστήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ. ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΗΣΑΣΤΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παραίτηση με επιστολή κάνει ο Διυθυντής Α Θμιας ή Β θμιας εκπαίδευσης και τότε μόνο ανα συντρέχουν μείζονες συγκεκριμένοι λόγοι.
    Δεν κάνει ο κάθε δάσκαλος ξεχωριστά και για λόγους απροσδιόριστους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και ετσι και γιουβετσι δεν γινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έγινε αποδεκτη η παραίτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν γνωρίζω προσωπικά τον κύριο Καπαρό και φυσικά δεν έχω καμία πρόθεση να τον κρίνω. Νομίζω ωστόσο ότι το να παραιτείται κάποιος από τη θέση του επειδή δε συμφωνεί με κάποια πράγματα είναι το μόνο εύκολο. Το δύσκολο θα ήταν να προσπαθήσει να αλλάξει ό,τι τον ενοχλεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλε Βαγγέλη
    Είσαι τυχερός που σήμερα ο "εχθρός" είναι οι κρατική εξουσία. Στην εποχή μου ο "εχθρός" ήταν ο συνάδελφος της διπλανής παράταξης, αν και εγώ γεύτηκα την "στοργή" των ομοϊδεατών μου. Σε συγχαίρω για την απόφασή σου και σου εύχομαι καλό δρόμο και πάντα δίπλα στους συναδέλφους. Η υστεροφημία θα είναι αυτό που θα σε κρατάει και θα σε ικανοποιεί, όταν θα βρεθείς μακριά από την εκπαίδευση.
    Να είσαι καλά!
    Σολδάτος Μπάμπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εμείς έχουμε τώρα τον λόγο Τώρα είναι η δική μας ευθύνη
    Είναι η ώρα της επιλογής


    σε πολλες απ τις συνεδριασεις του συλλογου καθηγητων (γυμνασιο καπανδριτιου) ειχα προτεινει στο φιλο συναδελφο διευθυντη, οτι υπαρχει και η παραιτηση. και οτι αν οι συναδελφοι του, καθως ελεγε, διαφωνουσαν και εκφραζαν εντονα τις αντιρρησεις τους στις συναξεις που εκαναν, παραιτουντο ομαδικα, αλλη θα ηταν σημερα η κατασταση στο χωρο μας.

    ψαχναμε να βρουμε εστω και εναν διευθυντη που θα επαιρνε αυτην την τολμηρη, σημαντικη και σημαδιακη αποφαση. η πραξη λοιπον του συναδελφου βαγγελη καπαρου μας γοητευει' εκπεμπει ενα κορυφαιο μηνυμα αισιοδοξιας και δειχνει την οδο της αξιοπρεπειας στους συναδελφους του διευθυντες των σχολειων σ΄ολη τη χωρα.


    στην απολογιστικη γ.σ. της β΄ ελμε ανατολικης αττικης - εν οψει των εκλογων της ερχομενης πεμπτης- που ολοκληρωθηκε πριν απο λιγες ωρες εκλεισα την παρεμβαση μου εκ μερους της Α.Ρ.ΣΥ.(αυτονομη ριζοσπαστικη συσπειρωση): να μη φοβηθουμε να ειμαστε ασεβεις, θρασεις και αυθαδεις, απεναντι στους εθελοδουλους τυραννους, για να υπερασπιστουμε τον πολιτισμο μας.


    συναδελφε βαγγελη διαβασαμε το κειμενο σου στη γ.σ., το επικροτησε συσσωμη η συνελευση με ενθουσιασμο και εξαιρετικα επαινετικα σχολια.
    σου μεταφερω ενα συγκινητικο ευχαριστω.
    ειμαστε στο πλευρο σου, μας εχεις μαζι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.