Αν βρισκόμασταν σε οποιοδήποτε γήπεδο και συνέβαιναν αυτά που συμβαίνουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση φέτος σίγουρα τότε οι φίλαθλοι της ομάδας που παρακολουθούν τα τρέχοντα γεγονότα θα φώναζαν ρυθμικά το γνωστό σε όλους σύνθημα: «Ομάδα μοντέλο την κάνατε μπ****λο».
Γιατί μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί η κατάσταση που επικρατεί στην πρωτοβάθμια εκπ/ση φέτος.
Ο υπουργός μας κος Αρβανιτόπουλος έναν χώρο όπως ο δικός μας που σε όλες τις δημοσκοπήσεις έχαιρε της αποδοχής σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό του ελληνικού λαού, κατάφερε να του δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στη λειτουργία του.
Κατάφερε να κάνει το δάσκαλο να χάσει το μεράκι για τη δουλειά του αλλά και να γυμνασιοποιήσει το δημοτικό.
Αυτά που συμβαίνουν φέτος στο δημοτικό αποτελούν τη βόμβα στα θεμέλια του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Έχει χαθεί πλέον η λέξη ΔΑΣΚΑΛΟΣ από το δημοτικό σχολείο.
Όταν έχουν μεταταχθεί χιλιάδες ειδικότητες από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Όταν αυτοί που έχουν μεταταχθεί έχουν δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα σε εκατοντάδες άλλους οικογενειάρχες συναδέλφους ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας που δεν πρόκειται να πάρουν ποτέ μετάθεση ή απόσπαση κοντά στην οικογένειά τους.
Όταν ζητούν από αυτές τις ειδικότητες να πάνε την ίδια μέρα σε δύο και τρία σχολεία και όλη την εβδομάδα σε πέντε και έξι μετατρέποντάς τους σε ιατρικούς επισκέπτες.
Όταν έχει κλείσει όλα αυτά τα χρόνια τα σχολεία προχωρεί φέτος και στο κλείσιμο των ολοήμερων σχολείων.
Όταν ένας μαθητής βλέπει καθημερινά να μπαίνουν μέσα στην τάξη του τρεις και τέσσερις δάσκαλοι.
Όταν σε ένα σχολείο παρελαύνουν πέντε γυμναστές για να βγει το πρόγραμμα, τότε καταλαβαίνετε που οδηγούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
‘Έχει χαθεί πλέον η σημασία των λέξεων παιδοκεντρικότητα, παιδαγωγική και διδακτική. Και το πιο ανησυχητικό είναι ότι δεν αντιδρά κανείς από την ηγεσία, πνευματική και διοικητική.
Που είναι οι μεγάλοι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι που σε τόσα σεμινάρια έδιναν οδηγίες για τη σωστή διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος και τον τρόπο διδασκαλίας.
Γιατί δεν αντιδρούν οι περιφερειακοί δ/ντές, οι δ/ντές εκπ/σης και οι σχολικοί σύμβουλοι, οι οποίοι όπως λέγεται έχουν επιλεγεί με αυξημένα επιστημονικά κριτήρια όταν όλα αυτά τα επιστημονικά κριτήρια καταστρατηγούνται.
Έφτασε λοιπόν η στιγμή να αντιδράσουμε σθεναρά εμείς οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ όχι μόνο σε αυτήν την οικονομικής φύσεως ένδεια, στην οποία μας οδηγούν περικόπτοντας τους μισθούς μας, αλλά κυρίως στη διδασκαλική αυτή πενία,την οποία κάποιοι ανίδεοι και επικίνδυνοι δημόσιοι υπάλληλοι, τόσο μεθοδευμένα μας επιβάλλουν, υποβαθμίζοντας καθημερινά την αξία του εκπ/κού -παιδαγωγικού ρόλου του δασκάλου.
Αντωνιάδης Αναστάσιος
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Φλώρινας
Γιατί μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί η κατάσταση που επικρατεί στην πρωτοβάθμια εκπ/ση φέτος.
Ο υπουργός μας κος Αρβανιτόπουλος έναν χώρο όπως ο δικός μας που σε όλες τις δημοσκοπήσεις έχαιρε της αποδοχής σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό του ελληνικού λαού, κατάφερε να του δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στη λειτουργία του.
Κατάφερε να κάνει το δάσκαλο να χάσει το μεράκι για τη δουλειά του αλλά και να γυμνασιοποιήσει το δημοτικό.
Αυτά που συμβαίνουν φέτος στο δημοτικό αποτελούν τη βόμβα στα θεμέλια του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Έχει χαθεί πλέον η λέξη ΔΑΣΚΑΛΟΣ από το δημοτικό σχολείο.
Όταν έχουν μεταταχθεί χιλιάδες ειδικότητες από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Όταν αυτοί που έχουν μεταταχθεί έχουν δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα σε εκατοντάδες άλλους οικογενειάρχες συναδέλφους ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας που δεν πρόκειται να πάρουν ποτέ μετάθεση ή απόσπαση κοντά στην οικογένειά τους.
Όταν ζητούν από αυτές τις ειδικότητες να πάνε την ίδια μέρα σε δύο και τρία σχολεία και όλη την εβδομάδα σε πέντε και έξι μετατρέποντάς τους σε ιατρικούς επισκέπτες.
Όταν έχει κλείσει όλα αυτά τα χρόνια τα σχολεία προχωρεί φέτος και στο κλείσιμο των ολοήμερων σχολείων.
Όταν ένας μαθητής βλέπει καθημερινά να μπαίνουν μέσα στην τάξη του τρεις και τέσσερις δάσκαλοι.
Όταν σε ένα σχολείο παρελαύνουν πέντε γυμναστές για να βγει το πρόγραμμα, τότε καταλαβαίνετε που οδηγούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
‘Έχει χαθεί πλέον η σημασία των λέξεων παιδοκεντρικότητα, παιδαγωγική και διδακτική. Και το πιο ανησυχητικό είναι ότι δεν αντιδρά κανείς από την ηγεσία, πνευματική και διοικητική.
Που είναι οι μεγάλοι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι που σε τόσα σεμινάρια έδιναν οδηγίες για τη σωστή διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος και τον τρόπο διδασκαλίας.
Γιατί δεν αντιδρούν οι περιφερειακοί δ/ντές, οι δ/ντές εκπ/σης και οι σχολικοί σύμβουλοι, οι οποίοι όπως λέγεται έχουν επιλεγεί με αυξημένα επιστημονικά κριτήρια όταν όλα αυτά τα επιστημονικά κριτήρια καταστρατηγούνται.
Έφτασε λοιπόν η στιγμή να αντιδράσουμε σθεναρά εμείς οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ όχι μόνο σε αυτήν την οικονομικής φύσεως ένδεια, στην οποία μας οδηγούν περικόπτοντας τους μισθούς μας, αλλά κυρίως στη διδασκαλική αυτή πενία,την οποία κάποιοι ανίδεοι και επικίνδυνοι δημόσιοι υπάλληλοι, τόσο μεθοδευμένα μας επιβάλλουν, υποβαθμίζοντας καθημερινά την αξία του εκπ/κού -παιδαγωγικού ρόλου του δασκάλου.
Αντωνιάδης Αναστάσιος
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Φλώρινας
ΜΠΡΑΒΟ ΕΠΙΠΕΔΟ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΑΞΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ. ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήειδικά η παροιμία με το γήπεδο και το μοντέλο και κάτι άλλο δείχνει επίπεδο
ΑπάντησηΔιαγραφήκαρεκλα για καρεκλα δεν αφησατε οι Αντωνιαδηδες....και με την ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ και με το λαο για να κανουμε παιχνιδακια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ ωραιο επιπεδο κειμενου, απο εναν ανθρωπο που κανει μαθημα στα παιδια μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τον χαιρεστε τον αιρετο σας εσεις που τον ψηφισατε, που εν ετη 2013 -και για λιγη δημοσιοτητα- μας φλομοσε με ολα αυτα που εγραψε ο ανθρωπος.
Αλλος ενας απ τους πολλους μετην νοοτροπια οτι επειδη υπαρχουν, οφειλει το κρατος να τους τα παρεχει ολα ετοιμα.
Χρησιμοποιοντας τις γνωστες συντεχνιακες ορολογιες οπως....Παιδαγωγικη, οπως....Διδακτικη, αλλα και εκεινο το αλλο που μου αρεσε περισσοτερο....Παιδοκεντρικη, προσπαθησε να μας πεισει οτι ενδιαφερεται και για την προοδο των παιδιων μας, περα απ τον ΜΙΣΘΟ ....που θα ηθελε να παιρνει.
Οσο για το εαν η ομαδα του ητανε ποτε της Μοντελο, θα του προτεινα να ξεκαβαλησει λιγο απ το ....συννεφακι του, και να καταλαβει οτι πλεον ορισμενα πραματα αλλαξαν.
Αφου θελεισ να αντιδρασεις, πες και στους ομοιδεατες σου της ΔΑΚΕ να παραιτηθητε.Η Ν Δ δεν σας στηριζει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΧΟΛΗ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ! ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ. ΓΙΑΤΙ, ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ! ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΕΙ. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΜΠΟΣΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΓΛΥΦΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΕΣΤΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Τάσο γιατί προβληματίζεσαι και απορείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως εμμέσως άφησε αιχμές και ο παραπάνω των 10,50,ο αίτιος του προβλήματος είναι η Κυβέρνηση και η ακολουθούμενη κοινωνικοοικονομική πολιτική.
Άρα το ερώτημα είναι εσύ ως αιρετός και ως απλός πολίτης στηρίζεις αυτές τις πολιτικές και αυτούς που τις ασκούν ;
Βάση των πολιτικών σου πεποιθήσεων υποθέτω ότι το κάνεις.
Έτσι λοιπόν τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Επίσης κάποιος έμπειρος στα πολιτικά δρώμενα και αυτοδιοικητικά, πρότεινε και συμβούλευε δημοσίως τον Στάθη να κάνει διάφορους πολιτικούς ελιγμούς πχ παραίτηση ή δηλώσεις διακοπής της πολιτικής του στήριξης προς την κυβέρνηση κλπ.
προκειμένου να ταρακουνήσει τους άρχοντες.
Εσένα πως και δεν σου είπε κάτι αντίστοιχο, αφού φαντάζομαι ότι όχι μόνο το καλό του τόπου θέλει και το καλό του αδελφού του
Ο Ισορροπιστής.
ΑΓΑΠΗΤΕ 12.17 ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΔΙΟΣ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ Ν.Δ. ....ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΙ ΟΙ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΔΕΣ ΑΠΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ...ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΜΟΣΤΡΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν τρια χρονια "χωσανε" τους Γυμναστες, των Αγγλικων κλπ να εργαζονται και στο πρωινο προγραμμα και στο ολοημερο, μερικοι μαλιστα συνεχομενο ωραριο, τοτε κανεις αιρετος δεν ενδιαφερθηκε για τους συναδελφους.Βγαζανε την βρωμικη δουλεια, τωρα Τασο γραφεις "συνωστιζονται 5 5"
ΑπάντησηΔιαγραφή