Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για την εισαγωγή στα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. της χώρας, αισθάνομαι την υποχρέωση να εκφράσω καταρχήν την ικανοποίησή μου και ευχαρίστησή μου στους υποψήφιους μαθητές των Λυκείων του Νομού Φλώρινας που πέτυχαν το σκοπό τους, ανταποκρινόμενοι με επιτυχία στη δύσκολη, κοπιαστική και ψυχοφθόρα διαδικασία των εισαγωγικών εξετάσεων.
Θα ήθελα λοιπόν να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους επιτυχόντες που οι κόποι τους δικαιώθηκαν, στους δασκάλους και στους γονείς τους, οι οποίοι με θυσίες χρόνου και χρημάτων, με αγάπη και γνώση, συμπαραστάθηκαν και στήριξαν τα όνειρα των παιδιών, για την επίτευξη του μεγάλου στόχου της εισαγωγής τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Όλοι μαζί, ιδιαίτερα σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα μας, εκπαιδευτική κοινότητα, πολιτικοί και Πολιτεία οφείλουμε να σταθούμε αρωγοί για την εύρυθμη λειτουργία του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Θεωρώ απαράδεκτες τις προσπάθειες της μνημονιακής Κυβέρνησης για περαιτέρω περικοπές των οικογενειακών εισοδημάτων, τη μείωση των δαπανών για φοιτητική μέριμνα, την κατεδάφιση της δημόσιας και δωρεάν Ανώτατης Εκπαίδευσης και την κατάργηση του αυτοδιοίκητου των Ιδρυμάτων.
Μόνο μέσα από ένα αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο θα καθιστά τα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. της χώρας ικανά να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες, εκπληρώνοντας την αποστολή τους και στο πλαίσιο της συνταγματικής επιταγής που προστατεύει την ελευθερία στη διδασκαλία και την έρευνα και εξασφαλίζει την αυτοδιοίκηση των Α.Ε.Ι.- Τ.Ε.Ι, μπορούμε να προετοιμάσουμε μία νέα γενιά άρτια καταρτισμένων επιστημόνων, να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για πτυχία με ουσιαστικό οικονομικό και επαγγελματικό αντίκρισμα.
Για τα παιδιά που δεν κατάφεραν την εισαγωγή τους, θα ήθελα να τους εκφράσω τη συμπάθειά μου και να τους διαβεβαιώσω ότι οι Πανελλαδικές εξετάσεις και η επιτυχία σε αυτές δεν αποτελεί μοναδική ευκαιρία, για να πραγματοποιηθούν τα όνειρά τους. Οι επιλογές που μπορούν να διαλέξουν είναι πολλές, αρκεί να επιδείξουν ψυχραιμία και σύνεση, για να επιτύχουν τους στόχους που έχουν επιλέξει.
Θανάσης Γερμανίδης
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Νομού Φλώρινας
Θα ήθελα λοιπόν να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους επιτυχόντες που οι κόποι τους δικαιώθηκαν, στους δασκάλους και στους γονείς τους, οι οποίοι με θυσίες χρόνου και χρημάτων, με αγάπη και γνώση, συμπαραστάθηκαν και στήριξαν τα όνειρα των παιδιών, για την επίτευξη του μεγάλου στόχου της εισαγωγής τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Όλοι μαζί, ιδιαίτερα σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα μας, εκπαιδευτική κοινότητα, πολιτικοί και Πολιτεία οφείλουμε να σταθούμε αρωγοί για την εύρυθμη λειτουργία του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Θεωρώ απαράδεκτες τις προσπάθειες της μνημονιακής Κυβέρνησης για περαιτέρω περικοπές των οικογενειακών εισοδημάτων, τη μείωση των δαπανών για φοιτητική μέριμνα, την κατεδάφιση της δημόσιας και δωρεάν Ανώτατης Εκπαίδευσης και την κατάργηση του αυτοδιοίκητου των Ιδρυμάτων.
Μόνο μέσα από ένα αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο θα καθιστά τα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. της χώρας ικανά να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες, εκπληρώνοντας την αποστολή τους και στο πλαίσιο της συνταγματικής επιταγής που προστατεύει την ελευθερία στη διδασκαλία και την έρευνα και εξασφαλίζει την αυτοδιοίκηση των Α.Ε.Ι.- Τ.Ε.Ι, μπορούμε να προετοιμάσουμε μία νέα γενιά άρτια καταρτισμένων επιστημόνων, να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για πτυχία με ουσιαστικό οικονομικό και επαγγελματικό αντίκρισμα.
Για τα παιδιά που δεν κατάφεραν την εισαγωγή τους, θα ήθελα να τους εκφράσω τη συμπάθειά μου και να τους διαβεβαιώσω ότι οι Πανελλαδικές εξετάσεις και η επιτυχία σε αυτές δεν αποτελεί μοναδική ευκαιρία, για να πραγματοποιηθούν τα όνειρά τους. Οι επιλογές που μπορούν να διαλέξουν είναι πολλές, αρκεί να επιδείξουν ψυχραιμία και σύνεση, για να επιτύχουν τους στόχους που έχουν επιλέξει.
Θανάσης Γερμανίδης
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Νομού Φλώρινας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.