Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Καταγγελία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Φλώρινας

Τοποθέτηση ηλεκτροφόρας «νάρκης» μεσαίας τάσης μήκους 3 χλμ μέσα στην πόλη της Φλώρινας και 20 χλμ κατά μήκος της Εθνικής Οδού Φλώρινας-Βίγλας
Αυτές τις μέρες γινόμαστε μάρτυρες μιας πρωτοφανούς καταστροφής των δρόμων της πόλης μας, καταστροφής που ούτε ο χειμώνας δεν μπόρεσε να κάνει. Οι παρακάτω εικόνες μιλούν μόνες τους και δείχνουν ότι δε χρησιμοποιήθηκε ούτε καν ασφαλτοκόπτης.
Και το χειρότερο, τοποθετούνται ηλεκτροφόρα καλώδια μεσαίας τάσης που μπλέκονται με τα υπάρχοντα δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης, ΟΤΕ κ.λπ., καθιστώντας επικίνδυνη ή ακόμα και ανέφικτη τη συντήρηση ή επέκταση των παραπάνω δικτύων. Όλα αυτά με την απόφαση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το έργο του αιολικού πάρκου που αφορά την «έγκριση περιβαλλοντικών όρων και έγκριση επέμβασης για την κατασκευή και λειτουργία του έργου». Απόφαση στην οποία αναφέρεται αόριστα η χρήση υφιστάμενης οδοποιίας για τη διέλευση του υπόγειου ηλεκτροφόρου καλωδίου, χωρίς να καθορίζεται όμως ότι αυτή είναι τα 20 χλμ. της Εθνικής Οδού και τα 3 χλμ. Κεντρικών οδών της πόλης της Φλώρινας, πράγμα που γεννά σοβαρά ερωτηματικά.
Τι κάνει άραγε ο Δήμος μας για όλα αυτά; Γιατί δεν είναι καν στους πολλούς αποδέκτες της πιο πάνω απόφασης της Περιφέρειας; Πήρε αλήθεια είδηση τι του συμβαίνει; Ρωτήθηκε για όλες αυτές τις επεμβάσεις; Αυτός (ο Δήμος) θα αποκαταστήσει τις ζημιές με δικά μας χρήματα; Ή θα μας απαντήσει ότι δε γνωρίζει τίποτα και τα πάντα γίνονται από άγνωστη γι’ αυτόν αρχή; Ποιος θα είναι υπεύθυνος αν θα υπάρξουν θύματα από την ηλεκτροφόρα «νάρκη»;
Τι κάνει αλήθεια η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και η αρμόδια για τους Εθνικούς δρόμους υπηρεσία της (ΔΣΕ); Αυτή έδωσε την άδεια να χρησιμοποιηθεί η Εθνική οδός σε μήκος 20 χιλιομέτρων για την τοποθέτηση της ηλεκτροφόρας «νάρκης»; Πώς θα συντηρήσει ή βελτιώσει το τμήμα αυτό της Εθνικής με τα καλώδια σε βάθος λιγότερο από μέτρο, κάτω μάλιστα από το χαντάκι απορροής των ομβρύων υδάτων; Πώς θα υλοποιήσει τις μελέτες που ήδη έχει κάνει για το τμήμα αυτό;
Οι πλάκες που βάζουν για προστασία από επέμβαση μελλονικά σκαπτικού μηχανήματος, είναι ικανές για τους μελετητές και τις υπηρεσίες που ενέκριναν το «έργο», να εμποδίσουν την μπουλντόζα ή τον εκσκαφέα να τα ξεπατώσει και να προστατέψουν τη ζωή του χειριστή; Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τα καλώδια, τις πλάκες ακριβώς πάνω από αυτά, το βάθος της εκσκαφής και το χάλι της Εθνικής οδού.

Πως θα συντηρηθεί το παραπάνω δίκτυο αποχέτευσης με τη «νάρκη» από κάτω;
Περιμένουμε από τους αρμόδιους φορείς, έστω και τώρα, να δώσουν πειστικές απαντήσεις για όλα τα παραπάνω, καθώς επίσης και να αναλάβουν τις ευθύνες τους για την ασφάλεια και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της περιοχής.

Τ.Ε. ΣΥ.ΡΙΖ.Α-Ε.Κ.Μ. Φλώρινας

6 σχόλια:

  1. σε ολα αυτα θα πρεπει να συνυπολογισουμε και την καταστροφη στα πρανη του δρομου φλωρινας βιγλας που θα εχει σαν συνεπεια τις κατολισθησεις βραχων και δεντρων με πιθανοτητα ατυχηματων τον χειμωνα. για μια ακομη φορα προχειροδουλειες με την ανοχη των υπευθυνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβάμαι ότι θα μείνει και ο ΣΥΡΙΖΑ με την απορία περιμένοντας απάντηση, έτσι όπως έμεινε και ο επικεφαλής της μειοψηφίας του δήμου Φλώρινας κ. Ασπρίδης, όταν έθεσε τα ίδια αυτά ερωτήματα και κάποια άλλα συναφή, όπως το αν ο δήμος μερίμνησε να συμπεριληφθεί τουλάχιστον στον όλο σχεδιασμό η δυνατότητα υπογειοποίησης στα τμήματα αυτά της πόλης του δημοτικού ηλεκτρικού δικτύου. Ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο, παρουσία δημάρχων και παρατηρητών δήλωσε ανερυθρίαστα την απόλυτη άγνοια του. Φανταστείτε να σκάβει κάποιος την αυλή του σπιτιού σας και εσείς να μην ενδιαφερθείτε για διάστημα που ξεπερνά τους δύο μήνες, ούτε καν να ρωτήσετε ποιος είναι και τι κάνει. Έτσι αισθάνονται στη δημοτική μας αρχή ότι διασφαλίζουν τα συμφέροντα του δήμου, τα συμφέροντα μας!!!
    Αν βεβαίως ισχυριστώ ακόμα ότι η τεχνική υπηρεσία του δήμου θα έπρεπε να βρίσκεται με εκπρόσωπο της συνεχώς στον τόπο των εργασιών για την καλύτερη διασφάλιση της περιουσίας του δήμου, ε, αυτό θα ακουγόταν μάλλον σαν κινέζικο! Να τους χαιρόμαστε τους εκπροσώπους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σιγα ρε χαλαρώστε λίγο !!! που σας έπιασε ο πόνος για την καταστροφή στο οδικό δίκτυο! την δουλεια σας την ξέρετε εσεις τώρα , αρχίστε δικαστήρια, αγωγες , συμβουλιο της επικρατείας και ουτω καθ εξης! μετά θέλετε ανάπτυξη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για δεν ρωτάτε τον ΟΤΕ; Ξέρει καλύτερα απο κάτι τέτοια.

    Θυμάμαι που είχαν σκάψει χιλιόμετρα ολόκληρα για οπτικές ίνες κάπου στην Αθήνα και μετα ξανάσκαβαν γιατί δεν είχαν υπολογίσει (απο πριν)!, "κάτι".

    Μ€λ€τημ€να θα τα 'χουν, δεν τους φοβάμαι!

    Praetorian.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιστεύω ότι είναι ντροπή να υπονομεύουμε ένα έργο το οποίο θα μας βοηθήσει να μεταβούμε στην μεταλιγνιτική εποχή ! Είναι καλύτερα να κρατήσουμε την μόλυνση των εργοστασίων της ΔΕΗ και γιατί όχι ας κάνουμε ένα ακόμα εργοστάσιο στην Βεύη για να εξαφανίσουμε και τον λιγοστό καθαρό αέρα που έμεινε στην περιοχή.

    Μακάρι όλα τα καλώδια στην πόλη μας να ήταν υπόγεια όπως αυτά για να μην τρώμε στα μούτρα το ηλεκτρομαγνητικό τους πεδίο όταν καθόμαστε στο μπαλκόνι του σπιτιού μας και περνούν από μπροστά μας τα εναέρια καλώδια της ΔΕΗ.

    Από ότι κατάλαβα το πρόβλημα αποκατάστασης της ασφάλτου είναι πιο σημαντικό για εσάς από ότι τα παραπάνω !
    Αν και υπάρχουν εδώ και χρόνια υπόγεια καλώδια ρεύματος δεν έχω ακούσει να έχουν προκληθεί ατυχήματα γιατί μάλλον η ΔΕΗ η οποία είναι υπεύθυνη για όλα αυτά τα δίκτυα αλλά και όλες οι υπηρεσίες οι οποίες εμπλέκονται λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα.

    Είναι καλό να ασκούμε κριτική όμως δεν πρέπει να μηδενίζουμε τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευελπιστώντας να μην κάνουν, προχειροδουλειά.

      Όλοι θέλουν την εξέλιξη. Τους "διευθύνοντες επιστήμονες" φοβάμαι....

      Σε μια πόλη, που τα εκατομμύρια ευρώ πέρασαν απο εδω και απο εκεί, τα τελευταία 10 χρόνια, (ακόμα περισσότερα σε δραχμές πιο πριν), δικαιολογημένα πρέπει να είμαστε, επιφυλακτικοί.

      Για να πας μπροστά λένε, κοιτάς το παρελθόν πρώτα.

      Praetorian.

      Διαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.