Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Φλώρινας, η ημερίδα που διοργάνωσαν το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Φλώρινας, με θέμα: «Η προαγωγή της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης των παιδιών στο σχολείο: Καλές πρακτικές».
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη της σημασίας που έχει η προαγωγή των συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών και η ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητάς τους, ιδιαίτερα σε δύσκολες περιόδους σαν τη σημερινή. Παράλληλα, δόθηκε η ευκαιρία να ανταλλαγούν εφαρμόσιμες ιδέες και πρακτικές που εξυπηρετούν τον συγκεκριμένο προσανατολισμό.
Στην ημερίδα συμμετείχαν, μετά από πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, εκπαιδευτικοί και μαθητές από τρία σχολεία του νομού, οι οποίοι παρουσίασαν δραστηριότητες συναισθηματικής και κοινωνικής μάθησης που είχαν θετικό αντίκτυπο για την ομάδα των μαθητών τους και την ευρύτερη σχολική κοινότητα
Προσκεκλημένος ομιλητής ήταν ο κ. Πνευματικός, Αναπληρωτής Καθηγητής Εξελικτικής Ψυχολογίας του ΠΤΔΕ Φλώρινας. Μίλησαν ακόμη, η Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων, κ. Α. Πολατίδου, η υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού κ. Ά. Μπαφίτη και ο υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Ε. κ. Ν.Ταμουτσέλης. Χαιρετισμό απηύθυνε ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Ι. Τζώτζης.
Οι καθηγητές που παρουσίασαν τις δράσεις τους απέδειξαν ότι, ακόμη και σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα προσανατολισμένο στις ακαδημαϊκές επιδόσεις, το σχολείο μπορεί να ασχοληθεί αποτελεσματικά με τη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού. Οι μαθητές που μίλησαν και έπαιξαν σε θεατρικά δρώμενα για το αποτύπωμα που τους άφησε η εμπειρία τους, ήταν συγκλονιστικοί.
Τα σχολεία που συμμετείχαν:
Γυμνάσιο Κλεινών (Γεωργία Καραμαριγώ)
2ο ΓΕΛ Φλώρινας ( Ζαφειρειώ Μελισίδου, με τους μαθητές Σοφία Αλεξάνδρου, Φλώρα Γωγούση, Θεοδώρα Κούλη, Στέλλα Κυριακάκη, Γαβριέλλα Λιούλιου, Βαγγέλη Μανάνη, Κατερίνα Μάρου, Ειρήνη Μεταξά, Γιώργο Μουρατίδη, Αλεξάνδρα Νεοκαζιώτου, Κατερίνα Νταϊρετζή)
ΓΕΛ Φιλώτα (Άννα Βακάλη, Γιώργος Γεωργιάδης, Δαμιανός Ξανθόπουλος, με τις μαθήτριες Όλγα και Βασιλίνα Τόρτοκα)
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη της σημασίας που έχει η προαγωγή των συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών και η ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητάς τους, ιδιαίτερα σε δύσκολες περιόδους σαν τη σημερινή. Παράλληλα, δόθηκε η ευκαιρία να ανταλλαγούν εφαρμόσιμες ιδέες και πρακτικές που εξυπηρετούν τον συγκεκριμένο προσανατολισμό.
Στην ημερίδα συμμετείχαν, μετά από πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, εκπαιδευτικοί και μαθητές από τρία σχολεία του νομού, οι οποίοι παρουσίασαν δραστηριότητες συναισθηματικής και κοινωνικής μάθησης που είχαν θετικό αντίκτυπο για την ομάδα των μαθητών τους και την ευρύτερη σχολική κοινότητα
Προσκεκλημένος ομιλητής ήταν ο κ. Πνευματικός, Αναπληρωτής Καθηγητής Εξελικτικής Ψυχολογίας του ΠΤΔΕ Φλώρινας. Μίλησαν ακόμη, η Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων, κ. Α. Πολατίδου, η υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού κ. Ά. Μπαφίτη και ο υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Ε. κ. Ν.Ταμουτσέλης. Χαιρετισμό απηύθυνε ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Ι. Τζώτζης.
Οι καθηγητές που παρουσίασαν τις δράσεις τους απέδειξαν ότι, ακόμη και σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα προσανατολισμένο στις ακαδημαϊκές επιδόσεις, το σχολείο μπορεί να ασχοληθεί αποτελεσματικά με τη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού. Οι μαθητές που μίλησαν και έπαιξαν σε θεατρικά δρώμενα για το αποτύπωμα που τους άφησε η εμπειρία τους, ήταν συγκλονιστικοί.
Τα σχολεία που συμμετείχαν:
Γυμνάσιο Κλεινών (Γεωργία Καραμαριγώ)
2ο ΓΕΛ Φλώρινας ( Ζαφειρειώ Μελισίδου, με τους μαθητές Σοφία Αλεξάνδρου, Φλώρα Γωγούση, Θεοδώρα Κούλη, Στέλλα Κυριακάκη, Γαβριέλλα Λιούλιου, Βαγγέλη Μανάνη, Κατερίνα Μάρου, Ειρήνη Μεταξά, Γιώργο Μουρατίδη, Αλεξάνδρα Νεοκαζιώτου, Κατερίνα Νταϊρετζή)
ΓΕΛ Φιλώτα (Άννα Βακάλη, Γιώργος Γεωργιάδης, Δαμιανός Ξανθόπουλος, με τις μαθήτριες Όλγα και Βασιλίνα Τόρτοκα)
TΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΠΕΡΝΑΜΕ?? ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΤΙΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ ΕΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ! ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ??ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή