Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ευχαριστήρια επιστολή Τρύφων Γρομπανόπουλου

Φίλες και φίλοι.
Οι αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014 έφτασαν στο τέλος τους. Η ανάδειξη των νέων δημοτικών και περιφερειακών αρχών που θα εκπροσωπήσουν την «πολιτεία» μας είναι πλέον πραγματικότητα.
Προσωπικά θα ήθελα να συγχαρώ για την επιτυχία τους: τον νέο Περιφερειάρχη, τον Αντιπεριφερειάρχη και όλους τους περιφερειακούς σύμβουλους της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας, και τους εύχομαι ολόψυχα να είναι δυνατοί, γεροί και άξιοι, και να έχουν τη μέγιστη αποτελεσματικότητα στο έργο και στα καθήκοντα τους, προς όφελος του νομού μας και γενικότερα της Δυτικής Μακεδονίας. Το ίδιο φυσικά εύχομαι και στις νέες δημοτικές διοικήσεις των δήμων Πρεσπών, της Φλώρινας και του Αμυνταίου.
Σε ατομικό επίπεδο, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εκείνους που στήριξαν με το δικό τους τρόπο, την απόφασή μου να εκθέσω τον εαυτό μου στην κρίση του λαού της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας, ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με το συνδυασμό «Συμμαχία των πολιτών για τη Δυτική Μακεδονία» του Γιώργου Δακή.
Πρωτίστως θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, γιατί χωρίς τη στήριξη, την ανοχή και τον αγώνα που έδωσε, δεν θα μπορούσα να ανταπεξέλθω στις πραγματικά δύσκολες συνθήκες του προεκλογικού αγώνα.
Να ευχαριστήσω στη συνέχεια, όλους αυτούς που από την πρώτη στιγμή συντάχθηκαν με την υποψηφιότητα μου, με αγκάλιασαν πραγματικά, και με περίσσια δύναμη αγωνίστηκαν σαν να πρόκειται για τον ίδιο τους τον εαυτό.
Να ευχαριστήσω τον Σωτήρη Βόσδου ως επικεφαλή του συνδυασμού στον νομό, καθώς και όλους τους συνυποψήφιους μου «για τον αγώνα τον καλό».
Περισσότερο από όλα, θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στους Φλωρινιώτες και Φλωρινιώτισες που με τίμησαν με τη ψήφο τους, επιλέγοντας με, μεταξύ των άλλων άξιων συνυποψήφιων μου. Οι 2000 και πλέον ψήφοι είναι για εμένα ύψιστη τιμή, γεγονός που με γεμίζει με αίσθημα ευθύνης.
Θέλω να πιστεύω ότι πορεύτηκα με γνώμονα τον σεβασμό στον πολίτη, χωρίς έπαρση και αλαζονεία, με αξιοπρέπεια και εντιμότητα, έχοντας τη δέουσα σεμνότητα που κατά την αντίληψη μου πρέπει να διαθέτει κάποιος στη ζωή του και στα κοινά. Θα ήθελα λοιπόν στο σημείο αυτό να ζητήσω συγγνώμη εάν άθελα μου στεναχώρησα κάποιους συνανθρώπους μου και για τυχόν πράξεις και παραλείψεις μου.
Μέσα σε αυτή την εκλογική διαδικασία θεωρώ ότι έγινα πλουσιότερος σε συναισθήματα, γνωριμίες, ανθρώπους και φίλους, με τους οποίους συζητήσαμε, διαφωνήσαμε, συνθέσαμε. Μπορεί να μην συμφωνήσαμε με όλους και για όλα, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι καθίσαμε μαζί σε ένα τραπέζι, μοιραζόμενοι ανησυχίες και προβληματισμούς.
Η σωματική και ψυχική κόπωση από τη δύσκολη εκλογική διαδικασία καταπραΰνεται από τη δική σας αγάπη, τα καλά σας λόγια, το χαμόγελο σας, τη ζεστή χειραψία και την προτροπή σας να συνεχίσω να πορεύομαι πιστός στις αρχές μου.
Θα είμαι κοντά σας, παραμένοντας πάντα ενεργός πολίτης.
Σας ευχαριστώ όλους σας από τα βάθη της καρδιάς μου.

Τρύφων Γρομπανόπουλος
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος
Π. Ε. Φλώρινας με τον συνδυασμό
«Συμμαχία των πολιτών για τη Δυτική Μακεδονία» του Γιώργου Δακή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.