Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

Ευχαριστήριο

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από το βάθος της καρδιάς μου το Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας, στο οποίο νοσηλεύτηκε ο γιος μου τον Ιούνιο του 2015, με πολύ σοβαρό πρόβλημα.
Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα του γιατρούς της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού, την κα Βασιλείου Ειρήνη και την κα Σκουλαροπούλου Μαρία, που χωρίς αυτές και κυρίως χωρίς την κα Βασιλείου, η οποία ήταν παρούσα και στην πιο κρίσιμη στιγμή, δεν θα ήταν δυνατό να έχω κοντά μου σήμερα το παιδί μου.
Κατόπιν, να ευχαριστήσω τους ιατρούς της Παθολογικής Κλινικής, τον Διευθυντή, Δουΐτση Πέτρο και το υπόλοιπο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της κλινικής, τους γιατρούς της Χειρουργικής Κλινικής, και κυρίως τον Μαρκόπουλο Γεώργιο, τις νοσηλεύτριες και την Διευθύντρια Αναισθησιολόγο κα Τριανταφυλλίδου.
Θα ήταν παράληψή μου να μην ευχαριστήσω και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Έδεσσας, στο οποίο νοσηλεύτηκε μετά από επιπλοκές επίσης ο γιος μου.
Τα θερμά μου συγχαρητήρια για το ήθος και την κατάρτιση αυτών των γιατρών και την αφοσίωση τους στο λειτούργημα τους που οδήγησαν στο να αναρρώσει τελείως ο γιος μου μετά από την δύσκολη περιπέτεια της υγείας του.
Η εμπειρία μου από το Γενικό Νοσοκομείο της Φλώρινας ήταν άριστη.

Δελλιόπουλος Σιδέρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.