Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

«Εξοχότατε κύριε Πρωθυπουργέ»

Κύριε Πρωθυπουργέ, απευθυνόμαστε σε Σας και παρακαλούμε την ύστατη και κρίσιμη αυτή ώρα να παρέμβετε προσωπικά, για να.. «διώξετε» όλα τα πνευματικά ιδρύματα από την όμορφη αποκλεισμένη και απομακρυσμένη Φλώρινα.
«Διώξτε τα» τώρα, πριν κάνουν κι άλλη ζημιά στο πνεύμα, στην οικονομία και στον πολιτισμό μας.
Εδώ πάνω έχουμε εφεύρει άλλες πιο σύγχρονες μορφές ανάπτυξης και μόρφωσης!!!
«Τα Πανεπιστήμια ΔΕΝ τα χρειαζόμαστε». Έχουμε επενδύσει σε υψηλού επιπέδου αθλητισμό και σε πανηγύρια ποιότητος (πολιτιστικά)!!! Σ’ αυτά έχουμε στηρίξει την οικονομία και την πνευματική μας αναβάθμιση!!! Έχουμε τα πιο σύγχρονα κλειστά γυμναστήρια και Ολυμπιακών προδιαγραφών κλειστό κολυμβητήριο!!! Είναι οι ισχυροί μας πυλώνες!!! ΔΕΝ έχουμε ανάγκη τα Πανεπιστήμια και τις επιστήμες!!!
Διοργανώνουμε εδώ στα σύνορα το ξακουστό σ’ όλα τα Βαλκάνια πανηγύρι όπου πρωτοστατούν τα μεγαλύτερα Σκοπιανά μουσικοχορευτικά συγκροτήματα. Με ειδικούς μάλιστα απεσταλμένους που προβάλουν τουριστικά την περιοχή μας και την εθνική τους προπαγάνδα.
Το ίδιο γίνεται και με τα «ΠΡΕΣΠΕΙΑ». Ένας θεσμός με βαθιές εθνικές ρίζες. Ήρθαν και υποκλίθηκαν για χάρη του πανηγυριού όλα τα μεγάλα μυαλά της ελληνικής πολιτικής και όχι μόνο. Αυτοί που έγιναν παγκόσμια γνωστοί για τη δική τους κονόμα και το οικονομικό θαύμα της πατρίδας μας!!!
Έχουμε το πιο σύγχρονο οδικό δίκτυο, που μπορούμε σε μια μέρα να πάμε στη Θεσσαλονίκη και να επιστρέψουμε!!!
Έχουμε «ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ». Το μοναδικό στην Ελλάδα. Κοιτίδα της πολιτικής και του πολιτισμού!!! Οι εκτός Ελλάδας φίλοι μας, που το συντηρούνε στέλνουν τακτικά εθελοντές που νοιάζονται για τα ανθρώπινα δικαιώματά μας!!! Εκδίδουν και εφημερίδα όπου μέσω αυτής μας μαθαίνουν την ιστορία της Μακεδονίας και την Μακεδονική γλώσσα!!!
Δίπλα μας είναι τα Μπίτολα των Σκοπίων. Είναι η «πρωτεύουσά μας»!!! Οι Σκοπιανοί μας τροφοδοτούν φθηνό πετρέλαιο και ζαρζαβατικά. Κοντά μας και η Βουλγαρία, να στέλνουμε τα παιδιά μας για εύκολα και φθηνά πτυχία.
Να γιατί ΔΕΝ χρειαζόμαστε κ. Πρωθυπουργέ τα δικά μας Ελληνικά Πανεπιστήμια και πανεπιστημιακούς.
Εδώ τελειώνει η Ελλάδα. Είμαστε βιτρίνα προς Σκόπια και Αλβανία. Η ύπαρξη τέτοιων ιδρυμάτων εδώ στα τιμημένα σύνορα, μας χαλάνε τη μόστρα, μας ρίχνουν το ηθικό. Είναι εθνική προδοσία το να γίνει η Φλώρινα Πανεπιστημιούπολη!!! Να πάτε τα Πανεπιστήμια όσο πιο μακριά από τα σύνορα γίνεται!!!
Να τα πάτε στην Αθήνα, στην Πελοπόννησο, στην Καλαμάτα… Εκεί που ξεκίνησε η Επανάσταση του ’21, όπου «όρκο σταυρώσαν στο σπαθί, η λευτεριά να μη χαθεί».
Εδώ πάνω είναι σύνορα, με νωπές τις μνήμες της αιματηρής δεκαετίας του σαράντα. Εδώ αμφισβητείται η ελληνικότητά μας, τόσο που και ο εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε δακρύσει.
Για εθνικούς λοιπόν λόγους ΔΕΝ πρέπει να έχουμε εδώ πνευματικά ιδρύματα και σπουδαστές από όλη την Ελλάδα!!! Θα γίνουμε πολλοί και είναι άκρως επικίνδυνο!!!
Εν Χριστώ Εξοχότατε Κύριε Πρωθυπουργέ, οι Φλωρινιώτες μόνο σε Σας ελπίζουν, μόνο από Σας περιμένουν! Μην τους απογοητεύσετε.

Χριστάκης Γιάννης

22 σχόλια:

  1. καλά να πάθετε , μην κλαψουρίζετε καθόλου τώρα , Σαμαρά θέλατε , λουστείτε τον τώρα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΙΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΛΕ!!! ΠΑΣΟΚΤΖΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ. ΑΝΕΚΑΘΕΝ...
      ΟΜΩΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΓΙ΄ΑΥΤΟΝ. ΚΑΙ ΑΠ΄ΟΣΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ (Ο ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ) ΓΙΑ ΚΑΘΟΔΟ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ. ΑΡΚΕΤΑ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ.
      ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΦΩΤΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ...

      Διαγραφή
    2. ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ.

      Διαγραφή
  2. Η σάτιρα είναι η μόνη μας ελπίδα με τους ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ, ΔΟΥΛΙΚΟΎΣ, ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ KAI ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΥΣ που έχουμε ως αντιπροσώπους μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. milaei o xristakhs k nomizei pws kati egine...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην είστε κακοπροαίρεται, ζηλόφθονοι και μίζεροι! Εξαιρετικό το άρθρο-επιστολή του Γιάννη Χριστάκη. Μπράβο Γιάννη. Άσε τους μίζερους να σε φθονούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνεχίζουμε να βλέπουμε το δέντρο και όχι το δάσος φίλοι σχολιαστές. Μήπως θα ήταν καλύτερα να άνοιγε μια συζήτηση για τα προβλήματα, και όχι για τον συντάκτη του καυστικού αλλά πολύ καλού αυτού άρθρου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ σωστος κ. Χριστακης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι πολυ καλος ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΕΛΘΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι στη Φλωρινα πρεπει να δινεις διαπειστευτηρια στην εκκλησια και στους πολιτικους πατρονες για να πεις την αληθεια ! μπραβο Γιαννη!

      Διαγραφή
  8. ΓΙΑΝΝΗ ΠΕΣΤΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ...ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΟΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΣΩΠΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ....ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ@ΛΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ...ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΛΛΟΣ ΚΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ...ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ....ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΓΡΑ ΦΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ....ΚΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΟΠΡΙΕΣ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΟΥΝ ΜΗΝ ΚΟΛΩΝΕΙΣ ....Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΑΕΙ! ( ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΕΞ ΑΙΜΑΤΟΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακομη δεν μπορω να κατανοησω την συνδεση ενος εκπαιδευτικου ιδρυματος με τους "εθνικους λογους"Τι σχεση εχει η παιδεια με το Ουρανιο τοξο? 'Η εχει? Αν εχει, τοτε η δημοκρατια κλυδωνιζεται. Και εσεις ως δημοκρατης κυριε Χριστακη θα επρεπε να το λαβετε σοβαρα υποψη. Η δεν ειστε δημοκρατης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 9:40 Γνωρίζεις πότε ιδρύθηκε το Παιδαγωγικό τμήμα, ή αλλιώς η γνωστή μας Ακαδημία;. 14-9-1941. Την περίοδο που μπήκαν οι Βούλγαροι, ως σύμμαχοι των Γερμανών και είχαν διεκδικήσεις. Το ίδιο και ο Αριστοτέλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιάννη μπράβο. Το άρθρο σου είναι καυστικό και θίγει θέματα τα οποία πρέπει να ακουστούν. Και πάλι μπράβο.

    Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι...κανε κι εσυ καημενε την επανασταση σου!Τωρα;Τωρα που κοπηκαν οι χορηγιες απ'το εκλεκτο ΠΑΣΟΚ,που τοσο πιστα υπηρετουσες οσο σε εξυπηρετουσε;Εσυ και ποσοι αλλοι...μισθοφοροι ψηφοθηρες των ενδοξων κομματων...Απολιθωματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αλλος ενας αβολευτος του συστηματος ο χριστακης.
    αν βολευε τα παιδια του θα φωναζε?
    αν βολευοταν ο ιδιος θα φωναζε?
    τοσα χρονια το πασοκ σημαια το ειχε.
    τωρα μας γυριζει στον συριζα.
    οταν χειροκροτουσε στα πρεσπεια και ηταν πρωτη μουρη για γλυψιμο καλα ηταν?
    ενω εσυ στα μπιτολα δεν πας.
    τα παιδια σου με τα καταστηματα που εκμεταλλευονται τους φοιτητες? ουτε λεξη για αυτο.
    τωρα σου φταιει το κρατος? τοσα χρονια μερος του συστηματος ησουν.
    απλα δεν εφαγες και μιλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάποιος απόρησε για τη σχέση της παιδείας και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με τους «εθνικούς λόγους», προσθέτοντας και την λέξη δημοκράτης, έτσι για να έχουμε να λέμε…Αν και δυσνόητη και άστοχη η διατύπωση της απορίας, και εννοιολογικά (εθνικοί λόγοι; Δημοκράτης; Ουράνιο τόξο; ) αλλά κυρίως συντακτικά…. θα μπορούσα να αναφέρω 4-5 συσχετισμούς παιδείας- εκπαίδευσης- δημοκρατίας χωρίς να προσθέσω τον όρο « εθνικός» γιατί πολλοί ίσως τον παρερμηνεύσουν και το παρεξηγήσουν.
    Καταρχήν μια διασαφήνιση… Λέγοντας παιδεία, αναφερόμαστε σε μία κατάσταση, αυτό που μένει, ας πούμε, όταν ξεχάσουμε όλα όσα έχουμε μάθει. Το απόσταγμα μιας εμπειρίας (εν προκειμένω διδακτικής) που έχει αξία.
    Ο σκοπός λοιπόν της Παιδείας και της παρερχομένης εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα παλιά αλλά και πρόσφατα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, που παρέχεται αρχικά στην σχολική εκπαίδευση κι έπειτα στην τριτοβάθμια είναι διττός:
    α)να διδάξει και να εφοδιάσει με γνώσεις τους νέους, ώστε να αναπτύξουν την γνωστική και νοητική δύναμη τους και να δημιουργήσει ενεργούς και κριτικά σκεπτόμενους πολίτες!!!! δηλαδή υπεύθυνους πολίτες μιας ελεύθερης και δημοκρατικής χώρας.
    β) να καλλιεργήσει την ψυχή και το πνεύμα του νέου, να του εμπνεύσει αξίες και ιδανικά και να του ξυπνήσει ευαισθησίες ηθικές , κοινωνικές και ανθρωπιστικές.
    Γίνεται σαφές λοιπόν ότι η παιδεία στηρίζει τη δημοκρατία, αφού καλλιεργεί τα στοιχεία του δημοκρατικού πολίτη. (Αναπτύσσεται η συναίσθηση των υποχρεώσεων στους νέους, καλλιεργείται η υπευθυνότητα, η αυτοκυριαρχία και η αυτοσυγκράτηση, κατανοείται η σημασία του διαλόγου.
    Άλλωστε η γνώση και η γενικότερη μόρφωση καλλιεργούν το σεβασμό προς το συνάνθρωπο και τη συνείδηση της προσωπικής αξιοπρέπειας, προβάλλονται οι πανανθρώπινες και διαχρονικές αξίες και τέλος οξύνεται η κριτική ικανότητα ώστε να γίνεται αντιληπτή κάθε προσπάθεια υπονόμευσης της δημοκρατίας.
    Τέλος ένα άσχετο παράδειγμα… πέρα από Δημοκράτες ή μη. Όταν ο νέος της Φλώρινας και οποιασδήποτε άλλης ελληνικής πόλης είναι μορφωμένος και καλλιεργημένος, ( όντας όμως φορέας παιδείας και αγωγής)…όταν γνωρίζει Ιστορία (όχι απαραίτητα αυτή που διδάσκεται, αλλά διαβάζοντας και μόνος του ιστορία, αναλύοντας ντοκουμέντα και πηγές, κρίνοντας και αναθεωρώντας κτλ. ) θα μπορεί να κρίνει ελεύθερα και χωρίς να χειραγωγηθεί ή να παραπληροφορηθεί , αν πρέπει αναγνωριστεί η ύπαρξη μακεδονικού έθνους, ή η ύπαρξη σλαβομακεδονικής μειονότητας στην ελληνική Μακεδονία.
    Αυτά…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προς 6:02 Συντακτικα δεν νομιζω να υπαρχει καποιο προβλημα.Οσον αφορα το ακαταλαβιστικο,σας το διευκρινιζω. Γραφει ο κυριος Χριστακης πχ. Εδω που εχουμε Ουρανιο τοξο...., εδω που ψωνιζουμε ζαρζαβατικα απο τα Μπιτολα...., εδω που διοργανωνουμε πανηγυρια με βαλκανιους,που κανουν την εθνικη τους προπαγανδα... Πεστε μου τωρα εσεις, ειναι αυτα δημοκρατικακαι μαλιστα συνδεδεμενα με την παραμονη η μη μιας Σχολης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ένα ξέχασες κυριε Χριστάκη...ΕΔΩ ΣΤΙΣ ΠΡΕΣΠΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ( ΜΟΜΑ ) .Στα άλλα σάν εθνικιστής σου λέω ότι είπες πικρές αλήθειες που πονάνε πολλούς "δημοκράτες του κ...λου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για το άρθρο, μένω στο άρθρο και καλό θα ήταν όλοι να σταθούν στην ουσία του άρθρου και όχι να λασπολογούν τον αρθρογράφο. Φτάνει η μιζέρια, κανείς δεν κέρδισε τίποτα, ποτέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.