Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας υλοποίησε τη Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014, ενδοσχολική επιμορφωτική συνάντηση στο χώρο του σχολείου με θέμα: «Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός». Στη συνάντηση παρουσιάστηκαν από επιλεγμένους εισηγητές θέματα που απασχολούν γονείς και εκπαιδευτικούς σχετικά με το σύγχρονο φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού στο Σχολείο (bullying).
Συγκεκριμένα, η Σχολική Σύμβουλος της 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Φλώρινας, κ. Όλγα Μούσιου Μυλωνά, στην εισήγησή της με θέμα: «Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός στο Σχολείο. Αναγνωρίζοντας και ερμηνεύοντας τις συμπεριφορές των παιδιών» παρουσίασε το γενικό πλαίσιο της ενδοσχολικής βίας, καθώς και έρευνες που έχουν γίνει σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Στη συνέχεια, η κ. Άννα Μπαφίτη, Κοινωνιολόγος και Υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Φλώρινας, πρότεινε εναλλακτικές μεθόδους παρέμβασης και διάφορους τρόπους πρόληψης της ενδοσχολικής βίας. Τέλος, η κ. Ξένια Καϊμάρα, Ψυχολόγος στο ΚΕΦΙΑΠ Φλώρινας, επικεντρώθηκε στο σχολικό εκφοβισμό στα παιδιά με αναπηρία.
Στην επιμορφωτική συνάντηση παραβρέθηκε και ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Παναγιώτης Νώτας, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό, παρουσίασε τα χαρακτηριστικά του φαινομένου και τη σημασία της πρόληψης στο σχολείο και στην οικογένεια και έκανε ουσιαστικές παρεμβάσεις και τοποθετήσεις για το θέμα.
Ακολούθησε ενδιαφέρουσα συζήτηση με ερωτήσεις εκπαιδευτικών και γονέων.
Για το Σύλλογο των Εκπαιδευτικών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας
Ο Διευθυντής
Ιωάννης Δαϊκόπουλος
Συγκεκριμένα, η Σχολική Σύμβουλος της 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Φλώρινας, κ. Όλγα Μούσιου Μυλωνά, στην εισήγησή της με θέμα: «Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός στο Σχολείο. Αναγνωρίζοντας και ερμηνεύοντας τις συμπεριφορές των παιδιών» παρουσίασε το γενικό πλαίσιο της ενδοσχολικής βίας, καθώς και έρευνες που έχουν γίνει σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Στη συνέχεια, η κ. Άννα Μπαφίτη, Κοινωνιολόγος και Υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Φλώρινας, πρότεινε εναλλακτικές μεθόδους παρέμβασης και διάφορους τρόπους πρόληψης της ενδοσχολικής βίας. Τέλος, η κ. Ξένια Καϊμάρα, Ψυχολόγος στο ΚΕΦΙΑΠ Φλώρινας, επικεντρώθηκε στο σχολικό εκφοβισμό στα παιδιά με αναπηρία.
Στην επιμορφωτική συνάντηση παραβρέθηκε και ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Παναγιώτης Νώτας, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό, παρουσίασε τα χαρακτηριστικά του φαινομένου και τη σημασία της πρόληψης στο σχολείο και στην οικογένεια και έκανε ουσιαστικές παρεμβάσεις και τοποθετήσεις για το θέμα.
Ακολούθησε ενδιαφέρουσα συζήτηση με ερωτήσεις εκπαιδευτικών και γονέων.
Για το Σύλλογο των Εκπαιδευτικών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας
Ο Διευθυντής
Ιωάννης Δαϊκόπουλος
Ο ρόλος των ειδικών-συμβούλων,κοινωνιολόγων,ψυχολόγων,προϊσταμέ-
ΑπάντησηΔιαγραφήνων-δεν περιορίζεται στην οργάνωση εκδηλώσεων και στην παρου-
σίαση των χαρακτηριστικών κάποιων φαινομένων και των αποτελεσμάτων ερευνών. Η επιστημονική τους κατάρτιση,η διάθεσή τους να επιμορφώσουν,να επέμβουν και να αντιμετωπίσουν προ-
βλήματα όπου και όταν αυτά εμφανίζονται,όλα κρίνονται στην πράξη.
Και στην πράξη,υπάρχει ανεπάρκεια.
Απογοητευμένος Γονέας
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ;
Διαγραφή