TA ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ .ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΙΚΡΑ .ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΘΕ ΚΑ ΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ? .ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΟΝΙΟΣ
Στον φίλο κηδεμόνα παραθετω το παρακατω απόσπασμα.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ των μαθηματικών-βαθμολογητών του 37ου βαθμολογικού κέντρου
Που το πάει το Υπουργείο Παιδείας;
Μετά και τα σημερινά θέματα στα μαθηματικά κατεύθυνσης ολοκληρώθηκε η ακύρωση του δημόσιου σχολείου.
Για τρίτη συνεχόμενη φορά φέτος τα θέματα των γενικών εξετάσεων ακυρώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία του Λυκείου. Μετά τα μαθηματικά γενικής και τη φυσική κατεύθυνσης, τα θέματα των μαθηματικών κατεύθυνσης δίνουν τη χαριστική βολή στο θεσμό των γενικών εξετάσεων. Το θέμα Β3, και όχι μόνο, δεν είναι μόνο έξω από οτιδήποτε διδάσκεται στο σχολείο αλλά το θέμα αυτό καταστρατηγεί το νομικό πλαίσιο για το επίπεδο του 2ου θέματος και έχει σαφέστατα τιμωρητικές και διαστροφικές διαστάσεις. Επειδή τα θέματα αυτά δε σέβονται τον κόπο των μαθητών και τις θυσίες των οικογενειών, ακυρώνουν τη δουλειά του εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο και ιδιωτικοποιούν παραπέρα τη δημόσια εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας έχει τεράστιες ευθύνες. Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις επιστημονικές ενώσεις, τους σχολικούς συμβούλους και όλους τους συναδέλφους που σέβονται τη δουλειά τους, να απαιτήσουν κατ’ ελάχιστο τη διαγραφή του θέματος Β3 και το μοίρασμα των μονάδων στα υπόλοιπα θέματα. Το Υπουργείο Παιδείας και η ΚΕΕ να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Οι επιστρατευμένοι βαθμολογητές δεν δέχονται να ξεκινήσουν βαθμολόγηση σε αυτές τις συνθήκες.
Eπιτελουσ ενας γονιος που κανει παρεμβαση για σοβαρο ζητημα στον κ. Μιντεκιδη. Ολο και ολο η Φλωρινα εχει ΜΟΝΟ τρεις σοβαρους καθηγητες μεσης εκπαιδευσης και ολοι θελουν να τους φανε. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ !
Καλησπέρα σας. Στην 11 σελίδα των λύσεων σας για τα μαθηματικά κατεύθυνσης, γράφετε μάλλον εκ παραδρομής και χωρίς αυτό το λάθος να επηρεάζει την ορθότητα της λύσης, ότι η συνάρτηση φ έχει δύο τύπους για κάθε x πραγματικό αριθμό, ενώ η πραγματικότητα είναι ότι η συνάρτηση φ έχει τουλάχιστον τρεις τύπους. Με εκτίμηση Θοδωρής Κουρούκλης.
Ούτε παραδρομή είναι ούτε λάθος, ούτε δύο τύπους έχει η φ ούτε τρεις τύπους, αλλά άπειρους. Πρόσεξε: Όταν υπάρχει καθολικός ποσοδείκτης (για κάθε x) μπροστά από μία διάζευξη (P ή Q), αυτός ο ποσοδείκτης δεν επιμερίζεται λογικώς (αν και παραγονοποιήται λογικώς). Άρα, αυτό που δηλώνει η συγκεκριμένη καθολική πρόταση είναι ότι υπάρχουν άπειρες συναρτήσεις φ των οποίων οι τιμές φ(x) παράγονται από δύο μόνον τύπους (ο ένας με + και ο άλλος με -). Τώρα, με την προϋπόθεση της συνέχειας συνάγουμε ότι από όλες τις άπειρες συναρτήσεις αποκλείουμε όλες τις φ που λαμβάνουν έστω και μία τιμή αυστηρώς αρνητική. Επομένως απομένει μόνον μία συνάρτηση που είναι και η ζητούμενη. Αν κάτι δεν είναι αντιληπτό, ξαναρώτα.
TA ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ .ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΙΚΡΑ .ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΘΕ ΚΑ ΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ? .ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΟΝΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον φίλο κηδεμόνα παραθετω το παρακατω απόσπασμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
των μαθηματικών-βαθμολογητών του 37ου βαθμολογικού κέντρου
Που το πάει το Υπουργείο Παιδείας;
Μετά και τα σημερινά θέματα στα μαθηματικά κατεύθυνσης ολοκληρώθηκε η ακύρωση του δημόσιου σχολείου.
Για τρίτη συνεχόμενη φορά φέτος τα θέματα των γενικών εξετάσεων ακυρώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία του Λυκείου.
Μετά τα μαθηματικά γενικής και τη φυσική κατεύθυνσης, τα θέματα των μαθηματικών κατεύθυνσης δίνουν τη χαριστική βολή στο θεσμό των γενικών εξετάσεων.
Το θέμα Β3, και όχι μόνο, δεν είναι μόνο έξω από οτιδήποτε διδάσκεται στο σχολείο αλλά το θέμα αυτό καταστρατηγεί το νομικό πλαίσιο για το επίπεδο του 2ου θέματος και έχει σαφέστατα τιμωρητικές και διαστροφικές διαστάσεις.
Επειδή τα θέματα αυτά δε σέβονται τον κόπο των μαθητών και τις θυσίες των οικογενειών, ακυρώνουν τη δουλειά του εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο και ιδιωτικοποιούν παραπέρα τη δημόσια εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας έχει τεράστιες ευθύνες.
Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις επιστημονικές ενώσεις, τους σχολικούς συμβούλους και όλους τους συναδέλφους που σέβονται τη δουλειά τους, να απαιτήσουν κατ’ ελάχιστο τη διαγραφή του θέματος Β3 και το μοίρασμα των μονάδων στα υπόλοιπα θέματα.
Το Υπουργείο Παιδείας και η ΚΕΕ να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Οι επιστρατευμένοι βαθμολογητές δεν δέχονται να ξεκινήσουν βαθμολόγηση σε αυτές τις συνθήκες.
Eπιτελουσ ενας γονιος που κανει παρεμβαση για σοβαρο ζητημα στον κ. Μιντεκιδη.
Ολο και ολο η Φλωρινα εχει ΜΟΝΟ τρεις σοβαρους καθηγητες μεσης εκπαιδευσης και ολοι θελουν να τους φανε. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ !
Συγχαρητήρια για την παρουσίαση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην 11 σελίδα των λύσεων σας για τα μαθηματικά κατεύθυνσης, γράφετε μάλλον εκ παραδρομής και χωρίς αυτό το λάθος να επηρεάζει την ορθότητα της λύσης, ότι η συνάρτηση φ έχει δύο τύπους για κάθε x πραγματικό αριθμό, ενώ η πραγματικότητα είναι ότι η συνάρτηση φ έχει τουλάχιστον τρεις τύπους.
Με εκτίμηση
Θοδωρής Κουρούκλης.
Αγαπητέ Θοδωρή,
ΔιαγραφήΟύτε παραδρομή είναι ούτε λάθος, ούτε δύο τύπους έχει η φ ούτε τρεις τύπους, αλλά άπειρους.
Πρόσεξε:
Όταν υπάρχει καθολικός ποσοδείκτης (για κάθε x) μπροστά από μία διάζευξη (P ή Q), αυτός ο ποσοδείκτης δεν επιμερίζεται λογικώς (αν και παραγονοποιήται λογικώς). Άρα, αυτό που δηλώνει η συγκεκριμένη καθολική πρόταση είναι ότι υπάρχουν άπειρες συναρτήσεις φ των οποίων οι τιμές φ(x) παράγονται από δύο μόνον τύπους (ο ένας με + και ο άλλος με -).
Τώρα, με την προϋπόθεση της συνέχειας συνάγουμε ότι από όλες τις άπειρες συναρτήσεις αποκλείουμε όλες τις φ που λαμβάνουν έστω και μία τιμή αυστηρώς αρνητική.
Επομένως απομένει μόνον μία συνάρτηση που είναι και η ζητούμενη.
Αν κάτι δεν είναι αντιληπτό, ξαναρώτα.
Παντελής
οταν τα θέματα ειναι τόσο δυσκολα για τους καθηγητές, σκεφτείτε τους μαθητές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραίες λύσεις και άψογη παρουσίαση . Συγχαρητήρια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή