Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Πίτμπουλ κατασπαράζει Γιόρκσαϊρ

Την Πέμπτη 1 Αυγούστου στις 19.00 στην οδό Παύλου Μελά ενώ είχα βγει με τα δυο μικρά μου κοριτσάκια και το σκυλάκι μας για την καθιερωμένη μας βόλτα ένα σκυλί πιθανώς ράτσας Πίτμπουλ μας επιτέθηκε με πρωτοφανή αγριότητα. Η σκηνή που διαδραματίστηκε παρουσία πλήθους κόσμου και περαστικών ήταν σοκαριστική και απερίγραπτης αγριότητας.
Το Πίτμπουλ μου επιτέθηκε και μου άρπαξε το σκυλάκι το οποίο το είχα δεμένο με λουρί. Τα παιδιά μου ούρλιαζαν απελπισμένα και εγώ κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια για να το σώσω χωρίς να σκεφτώ εκείνη την στιγμή την απειλή και για μένα την ίδια. Το περιστατικό έγινε αντιληπτό από τον σύζυγο μου και άλλους περιστατικός που έσπευσαν να βοηθήσουν. Παρ' όλες τις προσπάθειες να σώσουμε το σκυλάκι μας το Πίτμπουλ το άφησε από τα δόντια του μόνο όταν αυτό το δύσμοιρο είχε ξεψυχήσει. Τώρα που γράφω αυτές τις σειρές μετά από δυο μέρες από το συμβάν δεν μπορούμε να συνέλθουμε από το σοκ που υποστήκαμε. Τα δυο μικρά μου κοριτσάκια έκτοτε χρειάζονται ψυχολογική υποστήριξη για να αντιμετωπίζουν τις επιπτώσεις της άγριας επίθεσης και της άδικης απώλειας του μικρού μας σκυλιού που για όλους εμάς ήταν ένας αναντικατάστατος σύντροφος.
Γράφω αυτές τις σειρές γιατί είμαι βαθύτατα εξοργισμένη με την ανευθυνότητα και την ανωριμότητα των ιδιοκτητών που αφήνουν αυτά τα σκυλιά- φονιάδες να κυκλοφορούν ελεύθερα στους δρόμους της πόλης, ζωντανή απειλή για κάθε διερχόμενο, χωρίς να καταβάλουν υπεύθυνες προσπάθειες να τα περιορίσουν σε ιδιωτικούς χώρους.
Επιτέλους κάποτε η ανευθυνότητα πρέπει να τιμωρηθεί. Έχω καταθέσει μήνυση κατά αγνώστου στην αστυνομία για αυτό το ανεπανόρθωτο ψυχολογικό σοκ που πάθαμε εμείς όλοι οικογενειακώς και ιδιαίτερα τα δυο μικρά μου κοριτσάκια. Κάνω έκκληση σε οποιονδήποτε γνωρίζει τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του σκυλιού να με ειδοποιήσει για να αποφευχθούν χειρότερα περιστατικά στο μέλλον. Σήμερα το θύμα ήταν το δικό μου μικρό σκυλάκι, αύριο μπορεί να είναι το παιδί μου ή το παιδί κάποιου άλλου.

Αναγνώστης

11 σχόλια:

  1. Τελικά συνέβη στην Παύλου Μελά ή στην Στεφάνου Δραγούμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και καλά εκανες την μηνυση !!!!!!1
    εχει καταντηση μοδα καποιοι με μεγαλη ανευθυνότητα και ανωριμότητα να περνουν τετοια σκυλια- φονιάδες και να κυκλοφορούν ειτε ελευθερα ειτε με τουσ ανωμαλους ιδιοκτητεσ τους
    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΟΠΟΥ ΑΝΟΗΤΗ ΝΕΑΡΟΙ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟ!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχει απολυτο δικιο
    η αστυνομια πρεπει να παρεμβει

    Δε φταιει το σκυλι, οι ιδιοκτητες ομως θα πρεπει να καταλαβουν την ευθυνη που εχουν.

    Γενικα το θεμα των σκυλιων που αλωνιζουν πρεπει να κοιταχτει. Γυρω απο τη πολη ουτε ποδηλατο δεν μπορεις να κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το περιστατικό που ανάρτησα χθες στα «ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ» είναι δυστυχώς το δεύτερο της ημέρας που συνέβη στις 7.00 μ.μ. στην οδό Π. Μελά. (Το περιστατικό της Στ. Δραγούμη συνέβη στις 6.00 μ.μ.)
    Από ότι φαίνεται το εν λόγω σκυλί βγήκε βόλτα με συγκεκριμένο σκοπό.
    Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ για να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον και να μπορούμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια στους δρόμους της πόλης μας. Παρακαλώ όποιον μπορεί να βοηθήσει να επικοινωνήσει μαζί μου στο athanasios.soulas@gmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ είμαι της άποψης ότι ο ιδιοκτήτης του σκυλιού είναι σαν να οπλοφορεί, ναι ακριβώς. Γιατί ποια είναι η διάφορα αυτού του σκυλιού από το όπλο . Να σας πω, πιθανών αυτός που έχει στ΄ αλήθεια όπλο πιθανών να σκεφτεί τι κάνει το συγκεκριμένο όπλο είναι ανεξέλεγκτο το καθοδηγούν μόνο άγρια ένστικτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκυλι φταιει που το μεγαλοσαν ετσι οι ιδιοκτητες του ε;Τι αλλο θα ακουσω.Οχι δεν ειναι σαν να οπλοφορει ο ιδιοκτητης ειναι σαν να οδηγει τανκ!!

      Διαγραφή
  6. νεα φλωρινα o κτηνιατρος κ.Αλτίνης τι έχει να μας πει για το θέμα λυσσασμένων η μή λυσσασμένων αδέσποτων σκυλιών στόν Δήμο Φλώρινας ;;;;;;;;Απο ότι μαθαίνω στα εξωτερικά ιατρεία έρχουν ασυνήθιστα κρούσματα σε γυναικόπαιδα με δαγκωματιές η νυχιές απο αδέσποτα σκυλιά και τα..αντιλυσσικά εμβόλια μπεριρούμπ δίνουν και παίρνουν.Κύριε Αλτίνη με την ιδιότητα του κτηνίατρου αλλα και μέλους της ΕΚΑΤΟ Φλώρινας τι αποψη έχετε να μας πείτε επι του φλέγοντος αυτού θέματος που αφορά την δημόσια υγεία και απασχολεί έντονα τους δημότες στον δήμο μας ;;;;;;.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρέθηκε ο ιδιοκτήτης του πίτμπουλ? Δεν κυκλοφορούν και πολλά εδώ δτη Φλώρινα...και όσοι έχουν τέτοια σκυλιά γνωρίζονται μεταξύ τους...

    Και με το σκυλί τί έγινε? Το έπιασε κανεις? Το θανάτωσαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχουμε νεα για το τι εγινε τελικα;βρεθηκε το πιτμπουλ και ο ιδιοκτητης του;γινονται προσπαθειες τουλαχιστον;ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ ΘΕΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ο καθενας το μακρι και το κοντο του καταρχην ημουν 30 μετρα απο το σκινικο και το σκιλι δεν ηταν πιτ μπουλ αλλα αδεσποτο που ισως και να εμοιαζε λιγο .Επισης ακου εκει φονιαδες ολο μα ολο το φταιξιμο ειναι στο αφεντικο τι να σου κανει το σκιλι με οπιον δασκαλς και αν κατσει αυτα τα γραμματα θα μαθει ναι και εγω εχω εναν φονια οπως το αποκαλειτε και σκωτονει μηγες και ακριδες μηπωσ να του κανω εφθανασια?ειναι ενα πολεμικο τανκ για τα εντομα δεν πρεπει να ζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.