Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Το Μanagement της διαφήμισης

Της Δόμνας Γκίνη, Project Manager

Σε κάθε επιχείρηση κύριος, πρωταρχικός και βασικός στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων και η προώθηση του προϊόντος της. Για να γίνει αυτό εφικτό θα πρέπει να το "πουλήσει" σωστά και υπεύθυνα. Επομένως το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στον τρόπο με το οποίο θα διαφημιστεί το προϊόν, καθώς η διαφήμιση είναι ένα μέσω για να προβάλλουν καλύτερα τα προϊόντα τους οι επιχείρησης. Οπότε για να επιτύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα θα πρέπει να "επιστρατεύσουμε" τις τεχνικές-στρατηγικές του Μanagement, καθώς η αύξηση της παραγωγικότητας και των εσόδων της επιχείρησης εξαρτάται κατά γενική ομολογία από τον τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή μέσω της διαφήμισης.
Η διαφήμιση αποτελεί μια μορφή επικοινωνίας για ένα αγαθό/προϊόν και θα πρέπει να έχει σαφή σχεδιασμό, να είναι αισθητικά προσιτή, να διαθέτει ένα ευφυές περιεχόμενο, μια ελκυστική εικόνα, να παρουσιάζει προσφορές-δώρα και να μην είναι "κακής, ποιότητας. Η διαφήμιση θεωρείται δεδομένη για κάθε επιχείρηση και θα πρέπει να τονίζει τα πλεονεκτήματα της ώστε να προσεγγίσει τον καταναλωτή και να τον πείσει να αγοράσει το προϊόν της.
Όπως και κάθε άλλη επιχειρησιακή δραστηριότητα το Management εστιάζει κυρίως στα εξής για μια επιτυχημένη διαφήμιση:
α) Χρησιμοποίει το Ρublication Management (το μάνατζμεντ της δημόσιας προβολής), το οποίο είναι, το πλέον διαδεδομένο γιατί δίνει την δυνατότητα σχεδιασμού ενός ολοκληρωμένου διαφημιστικού πλάνου το οποίο θα περιέχει δημοσιεύσεις σε ιστοσελίδες ή την κατασκευή ιδιωτικής ιστοσελίδας, κείμενα και εκφωνήσεις τηλεοπτικών ή ραδιοφωνικών spots, δημιουργία λεζάντας, κατασκευή μακέτας για εφημερίδες η περιοδικά. Χρησιμοποιεί δηλαδή τα sοcial mediα.
β) Να Χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να δημιουργήσει διαφήμιση μέσω facebook, twitter, Αd google κ.λ.π. με λιγότερο κόστος.
γ) Στην επιλογή των κατάλληλων συνεργατών. Μεγάλο και χαρακτηριστικό ρόλο παίζει η επιλογή των προσώπων που θα σχεδιάσουν και θα εκτελέσουν την διαφήμιση.
δ) Στην χρησιμότητα του προϊόντος π.χ στα φαρμακευτικά προϊόντα.
ε) Στην οργάνωση μιας έκθεσης προϊόντων σε τοπικό η Περιφερειακό επίπεδο. κ.α
Ακόμη και σε περιόδους κρίσης η διαφήμιση θα πρέπει να προσαρμόζεται με βάση τις ανάγκες του ευρύ κοινού και με το χρηματικό ποσό που διαθέτει η κάθε επιχείρηση, οπότε θα ήταν απαραίτητο να επιλέγεται και το κατάλληλο μέσο προβολής. Βάσει ερευνών οι περισσότεροι επιχειρηματίες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να διαφημίσουν το προϊόν τους καθώς δηλώνουν ότι έχει λιγότερο κόστος σε σχέση με τα άλλα μέσα προβολής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.