Για τον αφορισμό της από την εκκλησία, όταν ήταν μόλις 14 ετών, μίλησε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, «Αξίζει να το ζεις», η ηθοποιός Δώρα Χρυσικού, που υποδύεται τη Μαίρη στη "Ζωή της άλλης", τη μαμά της Ντορίτας. Ο λόγος του αφορισμού; Όλα συνέβησαν με αφορμή τη συμμετοχή της στην ταινία του Θεόδωρου Αγγελόπουλου: "Το μετέωρο βήμα του πελαργού", όπου υποδυόταν την ανήλικη προσφυγοπούλα που έγινε η θετή κόρη του Marcello Mastroianni.
«Με είχε αφορίσει η ελληνική εκκλησία όταν ήμουν ανήλικη. Ο λόγος ήταν επειδή έπαιξα σε μία ταινία του Αγγελόπουλου , η οποία γυρίζονταν στη Φλώρινα. Ο μητροπολίτης Φλωρίνης ήταν μαχητής της εκκλησίας και άνθρωπος που δεν του άρεσαν οι «εισβολείς». Καταλαβαίνεις, η Φλώρινα είναι και μία απομονωμένη πόλη. Η ταινία αρχικά χαρακτηρίστηκε ως ανθελληνική και αντιχριστιανική, αλλά επειδή αυτές οι κατηγορίες δεν έπιασαν τον παλμό του κόσμου, ο οποίος μάλλον δεν καταλάβαινε τι σημαίνει αυτό, το κερασάκι στην τούρτα και το δόλωμα ήταν να παρουσιαστεί ως πορνογραφική», περιέγραψε χαρακτηριστικά η ηθοποιός.
Όταν η Τατιάνα τη ρώτησε πώς ένα 14χρονο κορίτσι αντιμετωπίζει τον αφορισμό, η Δώρα απάντησε: «Είναι παράδοξο αυτό που θα σου πω. Έτσι όπως το αντιμετώπισα τότε, το αντιμετώπισα και τώρα», εξηγώντας πως για αυτήν της την αντίδραση σημαντικό ρόλο έπαιξε ότι δεν γνώριζε σε αυτή την ηλικία τι σημαίνει αφορισμός αλλά και η στήριξη της οικογένειας της.
«Με είχε αφορίσει η ελληνική εκκλησία όταν ήμουν ανήλικη. Ο λόγος ήταν επειδή έπαιξα σε μία ταινία του Αγγελόπουλου , η οποία γυρίζονταν στη Φλώρινα. Ο μητροπολίτης Φλωρίνης ήταν μαχητής της εκκλησίας και άνθρωπος που δεν του άρεσαν οι «εισβολείς». Καταλαβαίνεις, η Φλώρινα είναι και μία απομονωμένη πόλη. Η ταινία αρχικά χαρακτηρίστηκε ως ανθελληνική και αντιχριστιανική, αλλά επειδή αυτές οι κατηγορίες δεν έπιασαν τον παλμό του κόσμου, ο οποίος μάλλον δεν καταλάβαινε τι σημαίνει αυτό, το κερασάκι στην τούρτα και το δόλωμα ήταν να παρουσιαστεί ως πορνογραφική», περιέγραψε χαρακτηριστικά η ηθοποιός.
Όταν η Τατιάνα τη ρώτησε πώς ένα 14χρονο κορίτσι αντιμετωπίζει τον αφορισμό, η Δώρα απάντησε: «Είναι παράδοξο αυτό που θα σου πω. Έτσι όπως το αντιμετώπισα τότε, το αντιμετώπισα και τώρα», εξηγώντας πως για αυτήν της την αντίδραση σημαντικό ρόλο έπαιξε ότι δεν γνώριζε σε αυτή την ηλικία τι σημαίνει αφορισμός αλλά και η στήριξη της οικογένειας της.
Δεν είπε μόνο αυτά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπε και ότι η Φλώρινα έχει ένα μεγάλο κομμάτι προοδευτικού και μορφωμένου κόσμου οι οποίοι τους στήριξαν και τους περιέθλψαν από το σκοταδισμό αυτών στους οποίους αφιερώνουμε συναυλίες!!
aaaaaaaaaaa to kahmeno to korkodeilaki!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυάου, πολύ "πιασάρικο" θέμα! Ένα 14χρονο κοριτσάκι αφορίζεται από την Εκκλησία της Ελλάδος. Σκάνδαλο, ε; Και με ράσο μάλιστα. Πουλάει. Μόνο που ξεχάσατε κάποιες λεπτομέρειες:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Ποτέ δεν έλαβε χώρα κανένας τέτοιος αφορισμός από την Εκκλησία της Ελλάδος.
2) Η κυρία Τατιάνα είναι γνωστή για τις θέσεις της και για το ρόλο που παίζει. Εκτός από την αποβλάκωση του καρακατιναριού, είναι γνωστή για τα κολητιλίκια της με Δημητράδες, "παρατηρητήρια Ελσίγκι" και λοιπούς ανθέλληνες. Φυσικά και θα χύσει το δηλητήριο της κατά της Εκκλησίας όπου βρει ευκαιρία. Γιατί μισεί οτιδήποτε λειτουργεί συνεκτικά προς το έθνος.
Να τα λέμε και αυτά. Μη μας παίρνουν και για βλάκες.
Οταν το φως δίνει τη θέση του στο σκοτάδι, συμβαίνουν τραγικά πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ περίοδος αυτή άφησε μαύρο στίγμα στον τόπο και πλήγωσε τον πολιτισμό. Εκανε πολλούς συμπολίτες μας να αισθάνονται ντροπή και αμηχανία για λογαρισμό άλλων. Κρίμα...
ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΠΑΘΗΣ Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ. ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΕΡΗ ΣΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΕΚΕΙΝΗΣ. ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΔΥΝΑΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΩΝΑΡΑΣ ΜΑΜΑΣ ΤΗΣ. ΕΠΕΣΤΕΡΕΦΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΠΑΓΩΜΕΝΟ, ΒΡΕΓΜΕΝΟ, ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ, ΣΕ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑΝ ΛΕΥΚΩΜΑΤΑ ΜΕ ΑΘΩΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ. ΕΚΛΑΙΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΙΧΕ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΜΑΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΥΣΤΡΟΠΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ. ΜΟΥΧΛΑ ,ΥΓΡΑΣΙΑ , ΚΡΥΟ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ, ΑΝΑΠΟΔΟΣ, ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΡΙΓΥΡΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ. ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΥΠΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΤΕΤΡΑΧΡΟΝΗΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥ, ΣΕ ΠΑΡΕΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΗ ΤΗΣ.
ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΧΕΙΜΑΡΟΣ ΑΠΟ ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ 'ΙΕΡΑ ΤΕΡΑΤΑ' ΤΗΣ 7ΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ, ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ , ΚΑΤΣΕΛΗΣ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΕΚΕΡΗΣ, ΠΑΤΡΙΚΑΡΕΑΣ....
ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΦΩΝΙΕΣ.... ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ.
ΣΤΟΝ 10:34 ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΩ ΚΑΜΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΗΧΑΝΙΑ. ΕΤΣΙ ΝΑ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΕΤΥΠΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΜΑΣ.
Για τον 12.32:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι άδικος και κατά πως φαίνεται στερείσαι στοιχειώδους ευαισθησίας. Από πότε για να αισθάνεται άσχημα κάποιος πρέπει να ανήκει αναγκαστικά σε καλλιτεχνικές ή άλλες ομάδες; Ενας απλός πολίτης δεν έχει κριτήριο; Φυσικά και έχει κριτήρια, ιδιαίτερα αν πιστεύει στη δημοκρατία με όλες τις πτυχές της.
Οσο για το "ανεπαρκής" στο επιστρέφω, με την σημείωση ότι ο τομέας που κρίνεσαι έτσι είναι στη σπουδή της Δημοκρατίας.
Υ.Γ. Αν έγραφες Ελληνική γραφή με μικρά γράμματα, ίσως ήσουν πιο συμπαθής.