Του Γιάννη Στρατάκη
Είναι δικαιολογημένη η οργή, για τους Πολιτικούς και το Πολιτικό μας σύστημα, που μας οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση; ή αποτελεί εύκολο δρόμο μεταβίβασης ευθυνών στους άλλους χωρίς ίχνος και διάθεση αυτοκριτικής.
Και βέβαια οι ηγεσίες φέρουν το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης. Είναι εκπληκτικό όμως, η αυστηρότητα της κριτικής ενώ την ιδία στιγμή, είμαστε έτοιμοι οι κρίνοντες να την αυτοαναιρέσουμε στην καθημερινή μας πρακτική, στις πολιτικές μας επιλογές, γενικά στην διαχείριση των προσωπικών επιδιώξεων και συμφερόντων μας και όλα αυτά επιβεβαιώθηκαν στις πρόσφατες σύνθετες πολιτικό – αυτοδιοικητικές εκλογές.
Μοιάζουμε με τον ασθενή που η ανυπόφορη ασθένειά του τον οδηγεί στην ευθανασία και όχι στην προσπάθεια ίασης και εξάντλησης των πιθανοτήτων γι’ αυτό. Η κυριαρχία του προσωπικού ωφελιμισμού και η μη εκπλήρωσή του μας οδηγεί στην οργή και η οργή στο πολιτικό αλλαλούμ και τον τυχοδιωκτισμό.
Ποιοί απαρτίζουν τους κοινωνικούς φορείς, τα κόμματα, τους φορείς που μας εκπροσωπούν στις τοπικές κοινωνίες; Δεν είμαστε εμείς οι ίδιοι; Και γιατί τις αιτίες για την κακοδαιμονία τις ψάχνουμε μόνο έξω από μας, εμείς κάναμε και κάνουμε το καθήκον μας;
Υπάρχουν εταίροι σ’αυτή την πορεία και ο καθένας φέρει αναλογικά τη δική του ευθύνη.
Ξεκινώντας από τις τοπικές ηγεσίες, που έχουν και το βάρος της εκπροσώπησης του τόπου, όπως και σε όποιο επίπεδο κι’αν εκφράζεται αυτή, καταλήγουμε αναπόφευκτα σε κάποιες διαπιστώσεις.
Όπως σε όλες τις λειτουργίες μιας υγιούς κοινωνίας ,σημαντικό ρολό παίζουν οι αρχές και οι δεσμεύσεις μας απέναντι στους συνανθρώπους μας, έτσι και στην πολιτική για ν’ ανακτήσει την χαμένη της αξιοπιστία και αξιοπρέπεια εκτός των άλλων, είναι ανάγκη να ενισχυθεί με την υπεύθυνη στάση μας και όχι να κουρελιάζεται με δυσεξήγητες πολιτικές συμπεριφορές.
Ας κοιτάξουμε το περίγυρό μας και ας προβληματιστούμε όλοι:
- Είναι η πολιτική πορεία μας συνδεδεμένη με την εμπιστοσύνη των πολιτικών φορέων που μας τίμησαν;
- Ποιες είναι υποχρεώσεις μας απέναντι στους ανθρώπους που εκφράζονται μέσα από τους φορείς αυτούς με την υποστήριξη των οποίων ξεχωρίσαμε και ηγηθήκαμε ή κερδίσαμε κάτι προσωπικό;
- Έχει το δικαίωμα αγνοώντας προκλητικά και σε αντίθεση με το κοινό αίσθημα, να αυτοπροσδιορίζεται κάποιος και να νομιμοποιεί πράξεις που δεν υπακούν σε πολιτικές λογικές παραπέμποντας σε πολιτικό τυχοδιωκτισμό, δίνοντας επί πλέον αφορμή για την τροφοδότηση ύποπτων σεναρίων όχι μόνο πολιτικής αλλά και οικονομικής συναλλαγής.
- Ποια η ηθική επιτρέπει στην συνείδηση ορισμένων, που θεωρούνται μάλιστα και ωφελημένοι ατομικά λόγω της πολικής τους ενασχόλησης, ν’ αγνοούν αυτούς που τους έδωσαν την δύναμη-τους ψηφοφόρους τους -να διεκδικήσουν τα παραπάνω;
Ακόμη και η τεκμηριωμένη πολιτικά αλλαγή στάσης, που είναι θεμιτή, πρέπει τουλάχιστον να πείθει ότι διακατέχεται από συνέπεια και συνέχεια αλλά και σεβασμό στη διαδρομή του παρελθόντος.
Σε κάθε περίπτωση είμαστε κρινόμενοι για την καθημερινή μας στάση και πολύ περισσότερο για τις πολιτικές υπερβάσεις μας, αποτελώντας, παραδείγματα στις τοπικές μας κοινωνίες.
Είναι η ευθύνη πολλή μεγάλη και το μήνυμα που εκπέμπεται από τη στάση αυτή είναι ισχυρότατο. Προκαλεί πολιτική σύγχυση αλλά και απαξίωση ή αναβάθμιση της πολιτικής μας ζωής.
Όμως αυτές οι πολιτικές συμπεριφορές και τα "άλματα" τολμήθηκαν ίσως γιατί, η ιδία η κοινωνία δείχνει απίστευτη ανεκτικότητα και άρα συνενοχή κατά μια έννοια.
Και όχι μόνο αυτό, για να μεταφερθούμε στον άλλο εταίρο που είναι ο αποδέκτης και ο τελικός κριτής με την αδιαμφισβήτητη δύναμη της ψήφου του, το λαό.
Επιβράβευσε αυτές τις συμπεριφορές το ίδιο το εκλογικό σώμα τελικά ,και αυτό είναι ακόμη πιο ανησυχητικό.
Ξεκινώντας από την πολιτική αξιολόγηση συνδέοντας την εκλογική συμπεριφορά με όρους ιδεολογικούς που δυστυχώς δεν δίνουν επαρκή εξήγηση, καταλήγουμε σε άλλα ιδιοτελή κίνητρα και στην ικανοποίηση προσωπικών συμφερόντων και βολέματος.
Ούτε η ανεργία, ούτε άλλοι προσωπικοί λόγοι όμως είναι άλλοθι, αρκεί να σκεφτούμε ότι οι πρόγονοί μας που έβγαιναν μέσα από κοσμογονικές ανακατατάξεις, προσφυγιά, πολέμους, στερήσεις, κράτησαν ψηλά τη σημαία της αξιοπρέπειας, της αλληλεγγύης και της υπεύθυνης πολιτικής στάσης.
Σήμερα ο πολιτικός τυχοδιωκτισμός ως απόρροια ικανοποίησης προσωπικών συμφερόντων αντικατέστησε αρχές, ιδεολογίες, δεοντολογίες, όλα αυτά τα στοιχεία που συνιστούν το συνδετικό ιστό μιας υπεύθυνης πολιτικοποιημένης κοινωνίας και αυτό είναι το πιο επικίνδυνο.
Και βέβαια οι ηγεσίες φέρουν το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης. Είναι εκπληκτικό όμως, η αυστηρότητα της κριτικής ενώ την ιδία στιγμή, είμαστε έτοιμοι οι κρίνοντες να την αυτοαναιρέσουμε στην καθημερινή μας πρακτική, στις πολιτικές μας επιλογές, γενικά στην διαχείριση των προσωπικών επιδιώξεων και συμφερόντων μας και όλα αυτά επιβεβαιώθηκαν στις πρόσφατες σύνθετες πολιτικό – αυτοδιοικητικές εκλογές.
Μοιάζουμε με τον ασθενή που η ανυπόφορη ασθένειά του τον οδηγεί στην ευθανασία και όχι στην προσπάθεια ίασης και εξάντλησης των πιθανοτήτων γι’ αυτό. Η κυριαρχία του προσωπικού ωφελιμισμού και η μη εκπλήρωσή του μας οδηγεί στην οργή και η οργή στο πολιτικό αλλαλούμ και τον τυχοδιωκτισμό.
Ποιοί απαρτίζουν τους κοινωνικούς φορείς, τα κόμματα, τους φορείς που μας εκπροσωπούν στις τοπικές κοινωνίες; Δεν είμαστε εμείς οι ίδιοι; Και γιατί τις αιτίες για την κακοδαιμονία τις ψάχνουμε μόνο έξω από μας, εμείς κάναμε και κάνουμε το καθήκον μας;
Υπάρχουν εταίροι σ’αυτή την πορεία και ο καθένας φέρει αναλογικά τη δική του ευθύνη.
Ξεκινώντας από τις τοπικές ηγεσίες, που έχουν και το βάρος της εκπροσώπησης του τόπου, όπως και σε όποιο επίπεδο κι’αν εκφράζεται αυτή, καταλήγουμε αναπόφευκτα σε κάποιες διαπιστώσεις.
Όπως σε όλες τις λειτουργίες μιας υγιούς κοινωνίας ,σημαντικό ρολό παίζουν οι αρχές και οι δεσμεύσεις μας απέναντι στους συνανθρώπους μας, έτσι και στην πολιτική για ν’ ανακτήσει την χαμένη της αξιοπιστία και αξιοπρέπεια εκτός των άλλων, είναι ανάγκη να ενισχυθεί με την υπεύθυνη στάση μας και όχι να κουρελιάζεται με δυσεξήγητες πολιτικές συμπεριφορές.
Ας κοιτάξουμε το περίγυρό μας και ας προβληματιστούμε όλοι:
- Είναι η πολιτική πορεία μας συνδεδεμένη με την εμπιστοσύνη των πολιτικών φορέων που μας τίμησαν;
- Ποιες είναι υποχρεώσεις μας απέναντι στους ανθρώπους που εκφράζονται μέσα από τους φορείς αυτούς με την υποστήριξη των οποίων ξεχωρίσαμε και ηγηθήκαμε ή κερδίσαμε κάτι προσωπικό;
- Έχει το δικαίωμα αγνοώντας προκλητικά και σε αντίθεση με το κοινό αίσθημα, να αυτοπροσδιορίζεται κάποιος και να νομιμοποιεί πράξεις που δεν υπακούν σε πολιτικές λογικές παραπέμποντας σε πολιτικό τυχοδιωκτισμό, δίνοντας επί πλέον αφορμή για την τροφοδότηση ύποπτων σεναρίων όχι μόνο πολιτικής αλλά και οικονομικής συναλλαγής.
- Ποια η ηθική επιτρέπει στην συνείδηση ορισμένων, που θεωρούνται μάλιστα και ωφελημένοι ατομικά λόγω της πολικής τους ενασχόλησης, ν’ αγνοούν αυτούς που τους έδωσαν την δύναμη-τους ψηφοφόρους τους -να διεκδικήσουν τα παραπάνω;
Ακόμη και η τεκμηριωμένη πολιτικά αλλαγή στάσης, που είναι θεμιτή, πρέπει τουλάχιστον να πείθει ότι διακατέχεται από συνέπεια και συνέχεια αλλά και σεβασμό στη διαδρομή του παρελθόντος.
Σε κάθε περίπτωση είμαστε κρινόμενοι για την καθημερινή μας στάση και πολύ περισσότερο για τις πολιτικές υπερβάσεις μας, αποτελώντας, παραδείγματα στις τοπικές μας κοινωνίες.
Είναι η ευθύνη πολλή μεγάλη και το μήνυμα που εκπέμπεται από τη στάση αυτή είναι ισχυρότατο. Προκαλεί πολιτική σύγχυση αλλά και απαξίωση ή αναβάθμιση της πολιτικής μας ζωής.
Όμως αυτές οι πολιτικές συμπεριφορές και τα "άλματα" τολμήθηκαν ίσως γιατί, η ιδία η κοινωνία δείχνει απίστευτη ανεκτικότητα και άρα συνενοχή κατά μια έννοια.
Και όχι μόνο αυτό, για να μεταφερθούμε στον άλλο εταίρο που είναι ο αποδέκτης και ο τελικός κριτής με την αδιαμφισβήτητη δύναμη της ψήφου του, το λαό.
Επιβράβευσε αυτές τις συμπεριφορές το ίδιο το εκλογικό σώμα τελικά ,και αυτό είναι ακόμη πιο ανησυχητικό.
Ξεκινώντας από την πολιτική αξιολόγηση συνδέοντας την εκλογική συμπεριφορά με όρους ιδεολογικούς που δυστυχώς δεν δίνουν επαρκή εξήγηση, καταλήγουμε σε άλλα ιδιοτελή κίνητρα και στην ικανοποίηση προσωπικών συμφερόντων και βολέματος.
Ούτε η ανεργία, ούτε άλλοι προσωπικοί λόγοι όμως είναι άλλοθι, αρκεί να σκεφτούμε ότι οι πρόγονοί μας που έβγαιναν μέσα από κοσμογονικές ανακατατάξεις, προσφυγιά, πολέμους, στερήσεις, κράτησαν ψηλά τη σημαία της αξιοπρέπειας, της αλληλεγγύης και της υπεύθυνης πολιτικής στάσης.
Σήμερα ο πολιτικός τυχοδιωκτισμός ως απόρροια ικανοποίησης προσωπικών συμφερόντων αντικατέστησε αρχές, ιδεολογίες, δεοντολογίες, όλα αυτά τα στοιχεία που συνιστούν το συνδετικό ιστό μιας υπεύθυνης πολιτικοποιημένης κοινωνίας και αυτό είναι το πιο επικίνδυνο.
Ο Βοσκόπουλος φταίει για όλα που μας νίκησε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ''ΧΑΡΙΣΕ'' ΤΗ ΝΙΚΗ ΜΗ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ (ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ,ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑ ΦΟΡΑ ΨΗΦΩΝ) ΚΑΙ ΜΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΜΕΝΟΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΑΝΗΞΕΡΟ ΚΟΣΜΟ,ΘΑ ΑΝΕΤΡΕΠΑΝ ΤΟΝ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ.
Διαγραφήμπααα μάλλον δε φτάνουν 500 χιλιάδες ελπίδες και ήθελε 550 χιλιάδες ελπίδες
ΔιαγραφήΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΝ 500 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ''ΠΙΠΕΣ'' ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ 550 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ''ΠΙΠΕΣ'' ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΣΟΥΦΚΑ 6.34...
ΔιαγραφήΠόση ντάγκαρα κάνουν στο ουράνιο τόξο.
ΔιαγραφήΓράψαμε πόντια και βλάχικα μέλη λένε.
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΞΑΔΕΛΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ?ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΠΑΤΡΙΩΤΗ 5.23?
ΔιαγραφήΕχεις και θράσος. Και παρ' όλο που η κοινωνία καταδίκασε τους όμοιούς σου και σένα μας το παίζετε αθώες περιστερές. Τράβα στον Βενιζέλο και στο Σαμαρά σου και άσε μας ήσυχους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια ηθική επιτρέπει σε ορισμένους, που θεωρούνται μάλιστα και ωφελημένοι ατομικά λόγω της ενασχόλησης τους με την πολιτική, να διεκδικήσουν (αντιγράφω και διορθώνω από το δικό σου κείμενο) να κάνουν μαθήματα ηθικής γράφω εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ αναθέσεις έκανες κ. Στρατάκη προς Πτολεμαϊδα και όχι μόνο..
Σου θυμίζω βέβαια και τη μετάθεσή σου από τη Ρόδο επειδή ήσουνα Πρόεδρος στο χωριό σου...
Α, και το σπλάχνο σου υποψήφιο με τον Μπουτάρη φέτος.
Γι' αυτό κάτσε στο χωριό και τη ΔΕΗ σου και καλή χώνεψη
Άμεμπτε, ηθικέ και όλα τα καλά...
Τζόβενο είσαι πια κυριολεκτικά δηλ. ο βοηθός του ναύτη, τελευταίος του καραβιού...
Μας δουλεύεις ψιλό γαζί. Οι κατεξοχήν υπεύθυνοι για τις πολιτικές που εφαρμόζονταν και εφαρμόζονται, οι οποίοι χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν τα ρουσφέτια ως μέσο χειραγώγησης του λαού, έρχονται και το παίζουν και πάλι παρθένες κορασίδες. ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΜΠΟΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΡΘΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΠΙΟ ΚΑΠΑΤΣΟΙ, ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΡΑΤΑΚΗ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ.....
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΕΛΕΞΕ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ.
ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΣΩΣΤΑ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΙΑ .
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ.
ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ!!!!!!!!!
Υ.Γ ΕΠΑΙΞΕΣ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. Ο ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ ΣΕ ΕΜΑΘΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΙΘΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ. ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΟΜΟΥ!!!!!!!!
ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ,ΤΟΤΕ Ο ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΛΕΕΙ ΠΑΛΙ ''ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΒΟΤΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ''!ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ''ΜΟΝΟΧΕΙΡΕΣ'' ΑΛΛΑ ΚΑΙ ''ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ''!Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ...
ΔιαγραφήΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΑΛΑΝ ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΜΑΡΧΙΑ;
ΔιαγραφήΕΚΕΙ ΣΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΝΤΕ...
ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΟΥΣΑΤΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ.
ΔιαγραφήΣΑΣ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ!!!!!!!
Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΑΚΗ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΙΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΕ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΑ ΠΡΩΤΟΠΑΛΙΚΑΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ ΡΑΚΙΤΖΗ.
ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΕ Η ΕΚΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ
Κ Α Τ Α Λ Α Β Α Τ Ε !!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΡΙΣΜΑ ΣΤΡΑΤΑΚΗ ΑΛΛΑ ΠΟΡΙΣΜΑ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ!ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΟΡΙΣΜΑ ΣΤΡΑΤΑΚΗ ΤΑ ΛΕΜΕ,ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!
ΔιαγραφήΚ Α Τ Α Λ Α Β Α Τ Ε !!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ FOR EVER !!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΑΝΤΕ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ . ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΑΝΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΚΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ ,ΔΕΝ ΣΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΝΔΟΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΕΣ ''ΚΑΡΕΚΛΙΕΣ'' ΜΕΣΟΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑΣ 'Η ΤΟΥ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ 8.06 ΓΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΒΟΣΚΟΣ!ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ''ΠΡΙΟΝΙΖΟΥΝ'' ΟΙ ΔΕΛΦΙΝΟΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΩΡΑ!!
ΔιαγραφήΟΝΕΙΡΕΨΟΥ ΤΟΝ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΙΝΑ .ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΑΣ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ!!!
ΔιαγραφήΟ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑ ΔΥΝΑΜΗ!!
ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕΣ ΦΙΛΤΑΤΕ 8.41?
ΔιαγραφήΟ κόσμος σε έστειλε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας της περιοχής. Μη προσπαθείς άδικα να έλθεις στην επιφάνεια με εκθέσεις ιδεών...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαληνύχτα.
ΘΛΟΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΝΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΠΟΥ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1980 !!
ΑπάντησηΔιαγραφή"ΧΡΥΣΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1980"....Αντε ρε πασοκόμουτρο . Εκείνη τη δεκαετια πληρωνουμε τωρα
ΔιαγραφήΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΑΚΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΙΣΜΑ ΠΑΛΕΥΟΥΝ.
ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΡΩΜΙΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ.
ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20ΕΤΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΚΑ ΤΟΥ ΛΙΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΑΚΗ.
ΔιαγραφήΚαι η δεύτερη πλάνη χειρότερη από την πρώτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένουμε λέει να μπεί φυλακή ο Βοσκόπουλος για να εκλεγούμε εμείς.
Και δεν καταλάβαμε ότι κι αυτό να γινόταν, ο κόσμος πίθηκο θα ψήφιζε και Στάθη ή Στρατάκη δεν θα ψήφιζε.
Κλείσαν και τετραγώνισαν τον τάφο τους στην πολιτική.