Στη γραμμή εκκίνησης εισήλθε η διαδικασία για την τοποθέτηση και του τελευταίου κομματιού στο πάζλ του κάθετου οδικού άξονα της Εγνατίας οδού, που ξεκινά από το ύψος της Σιάτιστας στην περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας και καταλήγει στα σύνορα της χώρας μας με την Αλβανία, ενώ καθοριστικό βήμα γίνεται και για την ολοκλήρωση των έργων στον κάθετο άξονα προς τα Σκόπια. Η ομώνυμη εταιρεία Εγνατία Οδός ΑΕ ολοκλήρωσε την προετοιμασία που απαιτείται σε αυτές τις περιπτώσεις και προχώρησε στην προκήρυξη των σχετικών διαγωνισμών στα εναπομείναντα τμήματα των δύο αξόνων, ώστε να τα δημοπρατήσει εντός του Σεπτεμβρίου.
Το πρώτο έργο που δρομολογείται αφορά στο τμήμα Κορομηλιά έως και την Κρυσταλοπηγή, με μήκος 16,2 χλμ., και συνολικό προϋπολογισμό 120,5 εκ. ευρώ, με ΦΠΑ. Αποτελεί τμήμα του κάθετου άξονα 45 της Εγνατίας οδού, που έχει συνολικό μήκος 72 χλμ. και ξεκινά από το ύψος της Σιάτιστας φθάνοντας έως τα ελληνοαλβανικά σύνορα.
Το υπό δημοπράτηση οδικό τμήμα απαρτίζεται από δύο υποτμήματα και πιο συγκεκριμένα το «Κορομηλιά–Ιεροπηγή» με μήκος 13,5 χλμ., καθώς και το πρώτο μέρος του τμήματος «Ιεροπηγή – Κρυσταλοπηγή», μήκους 2,7 χλμ. Από τα στοιχεία που έγιναν γνωστά το έργο έχει ήδη ενταχθεί στο ΕΠΕΠ 2007–2013 και θα δημοπρατηθεί στις 20 Σεπτεμβρίου 2011.
Το συμβατικό έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με διατομή τετράιχνου αυτοκινητόδρομου με ΛΕΑ και τυπική διατομή οδοστρώματος πλάτους 22,25 μ., όπως επίσης και κατασκευή τριών ανισόπεδων κόμβων, της δίδυμης σήραγγας στην Ιεροπηγή, του παράπλευρου οδικού δικτύου και τις αποκαταστάσεις και συνδέσεις του τοπικού δικτύου. Επιπρόσθετα, προβλέπεται και ο όρος της προαίρεσης για την κατασκευή και του υπόλοιπου τμήματος (Κρυσταλοπηγή), με εκτιμώμενο προϋπολογισμό στα 38 εκ. ευρώ, με ΦΠΑ.
Η δεύτερη προκήρυξη αφορά στον κάθετο άξονα 50 της Εγνατίας οδού, που συνδέει την Κοζάνη με το τελωνείο της Νίκης στη Φλώρινα και πιο συγκεκριμένα στο τμήμα «Φλώρινα–Νίκη», συνολικού μήκους 14,5 χλμ., με αρχικό προϋπολογισμό 79,95 εκ. ευρώ, με ΦΠΑ.
Το έργο είναι ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2007 – 2013, θα δημοπρατηθεί στις 6 Σεπτεμβρίου 2011. Περιλαμβάνει δε, κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας τετράιχνης οδού διαχωρισμένων οδοστρωμάτων με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, δύο ανισόπεδων και ενός ισόπεδου κόμβου, του παράπλευρου οδικού δικτύου, καθώς επίσης και την αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου.
Πηγή: voria.gr
Το πρώτο έργο που δρομολογείται αφορά στο τμήμα Κορομηλιά έως και την Κρυσταλοπηγή, με μήκος 16,2 χλμ., και συνολικό προϋπολογισμό 120,5 εκ. ευρώ, με ΦΠΑ. Αποτελεί τμήμα του κάθετου άξονα 45 της Εγνατίας οδού, που έχει συνολικό μήκος 72 χλμ. και ξεκινά από το ύψος της Σιάτιστας φθάνοντας έως τα ελληνοαλβανικά σύνορα.
Το υπό δημοπράτηση οδικό τμήμα απαρτίζεται από δύο υποτμήματα και πιο συγκεκριμένα το «Κορομηλιά–Ιεροπηγή» με μήκος 13,5 χλμ., καθώς και το πρώτο μέρος του τμήματος «Ιεροπηγή – Κρυσταλοπηγή», μήκους 2,7 χλμ. Από τα στοιχεία που έγιναν γνωστά το έργο έχει ήδη ενταχθεί στο ΕΠΕΠ 2007–2013 και θα δημοπρατηθεί στις 20 Σεπτεμβρίου 2011.
Το συμβατικό έργο περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας με διατομή τετράιχνου αυτοκινητόδρομου με ΛΕΑ και τυπική διατομή οδοστρώματος πλάτους 22,25 μ., όπως επίσης και κατασκευή τριών ανισόπεδων κόμβων, της δίδυμης σήραγγας στην Ιεροπηγή, του παράπλευρου οδικού δικτύου και τις αποκαταστάσεις και συνδέσεις του τοπικού δικτύου. Επιπρόσθετα, προβλέπεται και ο όρος της προαίρεσης για την κατασκευή και του υπόλοιπου τμήματος (Κρυσταλοπηγή), με εκτιμώμενο προϋπολογισμό στα 38 εκ. ευρώ, με ΦΠΑ.
Η δεύτερη προκήρυξη αφορά στον κάθετο άξονα 50 της Εγνατίας οδού, που συνδέει την Κοζάνη με το τελωνείο της Νίκης στη Φλώρινα και πιο συγκεκριμένα στο τμήμα «Φλώρινα–Νίκη», συνολικού μήκους 14,5 χλμ., με αρχικό προϋπολογισμό 79,95 εκ. ευρώ, με ΦΠΑ.
Το έργο είναι ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2007 – 2013, θα δημοπρατηθεί στις 6 Σεπτεμβρίου 2011. Περιλαμβάνει δε, κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας τετράιχνης οδού διαχωρισμένων οδοστρωμάτων με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, δύο ανισόπεδων και ενός ισόπεδου κόμβου, του παράπλευρου οδικού δικτύου, καθώς επίσης και την αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου.
Πηγή: voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.