Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Απάντηση Μαγκριώτη σε Λιάνη

Επιστολή του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στο βουλευτή Φλώρινας

Αγαπητέ Γιώργο,
Με έκπληξη διάβασα στην επιστολή σου, στις 8/8/2011, προς τον συνάδελφο Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, την αναφορά σου σε εμένα.Συγκεκριμένα γράφεις:
«Ο κ. Μαγκριώτης μιλάει εδώ και τρία χρόνια για τον κάθετο άξονα Νίκης -Φλώρινας που έχει καταντήσει σαν το γεφύρι της Άρτας, όλο δημοπρατείται και δεν έχει δημοπρατηθεί ακόμα…»
Σε σχέση με αυτή την αναφορά σου θα ήθελα να πω δυο πράγματα:
Πρώτον, γνωρίζεις ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει κλείσει ακόμα 2 χρόνια ως Κυβέρνηση, συνεπώς δεν μπορεί να μιλάω 3 χρόνια για τη δημοπράτηση του έργου αυτού.
Δεύτερον, από το Μάιο του 2008, ως αρμόδιος για τα δημόσια έργα, πίεζα την τότε Κυβέρνηση της ΝΔ να ωριμάσει μελετητικά το έργο για να δημοπρατηθεί.
Αυτό το κάναμε πράξη τόσο ο πρώην Υπουργός κ. Ρέππας όσο και εγώ, με τη νέα διοίκηση της Εγνατίας Οδού ΑΕ. Το έργο, προϋπολογισμού περίπου 80εκ. ευρώ, έχει ήδη δημοπρατηθεί και η 6η Σεπτεμβρίου 2011 έχει οριστεί ως ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών. Αν δεν υπάρξουν δικαστικές εμπλοκές μπορεί να έχουμε προσωρινό ανάδοχο του έργου αυτή την ημερομηνία.
Σου θυμίζω ότι πριν περίπου δέκα μέρες, σε τυχαία συνάντησή μας στη Βουλή, σε ενημέρωσα για αυτή την εξέλιξη, η οποία έχει δημοσιευθεί και στα ΜΜΕ και ειδικά σε αυτά της Φλώρινας.
Όσον αφορά τη σύνδεση Φλώρινας-Κοζάνης, είναι έργο το οποίο επίσης θεωρώ σημαντικό γιατί θα βγάλει τη Φλώρινα από την απομόνωση. Γνωρίζεις επίσης τις προσπάθειες που έχουν γίνει για να ωριμάσει μελετητικά και να επιλεγεί η τελική και πιο χρήσιμη λύση.
Μάλιστα, για να επιταχυνθούν οι μελέτες και να υπάρχει καλύτερος συντονισμός, αναθέσαμε την εποπτεία του έργου στην Εγνατία Οδό ΑΕ.
Στο τέλος του Αυγούστου, μαζί με το ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας και την Περιφέρεια, έχουμε προγραμματίσει ανοιχτή διαβούλευση στην περιοχή για το θέμα αυτό.
Σου επισυνάπτω την προκήρυξη της Εγνατίας Οδού ΑΕ, το αντίστοιχο δημοσίευμα για τον τοπικό τύπο της Φλώρινας καθώς και τη δημοσίευση της προκήρυξης στην ιστοσελίδα της ΕΕ.

Με εκτίμηση
Γιάννης Μαγκριώτης

8 σχόλια:

  1. Αχ ρε Γιάννη...Και συ σαν τον άλλον Γιάννη, ξέρεις τον "κολλητό" σου από τον Φιλώτα. Πολλά λόγια...Πολλά ταξίδια...Αυτός ο δρόμος από την πολύ ωρίμανση μάλλον θ' αρωστήσει. Μάλλον τον έχεις βάλει στο ίδιο συρτάρι με τις μειώσεις των διοδίων (sic). Κοίτα κράτα το ρημάδι κλειστό γιατί έτσι θα αποφύγεις την μπουρδολογία...Άιντε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε,

    Εγώ γράφω επώνυμα και αναφέρομαι σε συγκεκριμένα γεγονότα, γι’ αυτό και στέλνω στον φίλο που έχει το blog και φιλοξενεί το ανώνυμο σχόλιο σου και τα συγκεκριμένα έγγραφα που πιστοποιούν την αλήθεια των λόγων μου.

    Τις προσπάθειες μου για το Νομό Φλώρινας, τις γνωρίζουν πολύ καλά όλοι στη Φλώρινα ανεξάρτητα κομματικής ή άλλης τοποθέτησης. Η Φλώρινα το αξίζει γιατί είναι ένας απομονωμένος Νομός και τα προβλήματα της μεγάλα.

    Όσον αφορά τη μείωση των διοδίων, θέλω να σε ενημερώσω ότι από την αρχή είχα τονίσει ότι τα διόδια, στους πέντε αυτοκινητοδρόμους, είναι πολλά, ακριβά και άδικα. Είχα τονίσει πως μόλις γίνουμε κυβέρνηση θα επεξεργαστούμε προτάσεις για τη μείωση τους. Αυτό το κάναμε ήδη από τις αρχές του 2010. Επειδή οποιαδήποτε όμως αλλαγή στις συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων που κυρώθηκαν με Νόμους στη Βουλή το 2007, από την κυβέρνηση της Ν.Δ., απαιτεί και τη συμφωνία των ιδιωτών, (κατασκευαστές και τράπεζες), γι’ αυτό μέχρι τώρα δεν έχουν μειωθεί. Στην αρχή μάλιστα οι ιδιώτες δεν δεχόνταν ούτε καν να το συζητήσουν. Μας απάντησαν πως αυτά δεν γίνονται, θα καταστραφούν τα έργα. Δέχθηκαν να συζητήσουν το Φθινόπωρο του 2010, και καταλήξανε σε «συμφωνία πλαίσιο», για τη λύση των προβλημάτων και τη μείωση των διοδίων σε πέντε ξεχωριστά μνημόνια με κάθε παραχωρησιούχο. Οι Τράπεζες όπως γνωρίζεις σταμάτησαν τη χρηματοδότηση των έργων, από πέρσι γιατί θεωρούν ότι τα έργα δεν είναι βιώσιμα, ζητώντας και άλλα χρήματα από το Δημόσιο. Εμείς τους απαντήσαμε πως δεν έχουν δικαίωμα να σταματήσουν τη χρηματοδότηση των έργων και πως δεν έχουν δικαίωμα να ζητούν και άλλα χρήματα από τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη.

    Πιστεύω πως ειδικά μετά τη Σύνοδο Κορυφής στις Βρυξέλλες στις 21/07/2011 και τη μεγάλη επιτυχία του Γιώργου Παπανδρέου και της χώρας, οι Τράπεζες δεν έχουν πια άλλοθι να συνεχίζουν την ίδια πρακτική, Σ’ αυτή τη μάχη πρέπει να είμαστε όλοι μαζί για να πετύχουμε την επαναχρηματοδότηση των έργων και ταυτόχρονα τη μείωση των διοδίων. Σημειώνω, ότι το Δημόσιο μετά από το 2009 είναι συνεπές στη δική του χρηματοδοτική συμμετοχή.

    Υ.Γ. Στις κατασκευές των αυτοκινητοδρόμων συμμετέχουν 11 κατασκευαστικές εταιρείες, οι πιο μεγάλες Ελληνικές και Ευρωπαϊκές. Συμμετέχουν 44 τράπεζες, 11 Ελληνικές και 33 Ευρωπαϊκές

    Αγαπητέ Φίλε θα περιμένω έστω και την ανώνυμη απάντηση σου.



    Γιάννης Μαγκριώτης
    Υφυπουργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλώς ήρθες, γιάννη, στον μηχανισμό προπαγάνδας του ανεξάρτητου βουλευτή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για τον ανώνυμο που αμφισβητεί τα λεγόμενα του Μαγκριώτη. Εάν θέλεις να αμφισβητείς κάποιον κάντο επώνυμα πρώτον και δεύτερον μίλα με συγκεκριμένα στοιχεία για να αξίζει το κόπο και να μην χάνουμε τον χρόνο διαβάζοντάς σε. Ο Μαγκριώτης είναι θεσμικός παράγων και επώνυμα γράφει και αναφέρεται σε συγκεκριμένα πράγματα. Μην είμαστε γκρινιάριδες και σε αυτούς που προσπαθούν για το καλό του Νομού μας και ας μην είναι Φλωρινιώτες. Και για εσένα φίλε Μαγκριώτη, ο Λιάνης απλή αναφορά έκανε και δεν είπε κάτι εναντίον σου. Εμάς τους Φλωρινιώτες μας ενδιαφέρουν τα έργα στο τόπο μας, όμως και μιά διαμάχη μεταξύ θεσμικών παραγόντων δεν είναι προς όφελος του τόπου, γενικά. Εγώ γράφω ανώνυμα γιατί απλά το ύφος της γραφής μου είναι προς τη συναίνεση και σε κάποιον που γράφει ανώνυμα θα πρέπει μάλλον να του απαντάς ανώνυμα για να δεί πόσο ... πονάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΛΙΑΝΗ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΦΛΩΡΙΝΑ.ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΟΥ ΕΝΑΙ ΠΟΥ ΕΚΤΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΗΡΩΑΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΛΗΤΟΙ ΤΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΑΝ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΑ ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ.ΓΙΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΗ ΣΚΑΣ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρώην Σύντροφε Μαγκριώτη,
    μάλλον έχεις μπερδέψει την Φλώρινα με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Εδώ που έχουν φθάσει τα πράγματα η συμμετοχή και η προσπάθεια δεν είναι το πάν. Μόνο το αποτέλεσμα μετράει και αποτέλεσμα δυστυχώς, και μη το παίρνεις προσωπικά, δεν βλέπω...
    Και επειδή είσαι άνθρωπος της δράσης, σε καλώ να συνταξιδέψουμε οδικώς κάτω από ακραίες συνθήκες από την Φλώρινα έως την Λάρισα παίζοντας με τις πιθανότητες εάν θα την βγάλουμε "καθαρή" και από εκεί έως την Αθήνα μελαγχολώντας για οποιαδήποτε ευρωπαϊκή σύγκριση (κόστος/υπηρεσιών). Και πίστεψέ με τα μπινελίκια που θα εκστομίσεις θα είναι πολύ περισσότερα από τα δικά μου που έχω συνειδητά επιλέξει να ζήσω στον τόπο μου και να ακούω κάθε είδους μπουρδολογία από κάθε είδους υπεύθυνο και μη.
    Δυστυχώς στην ίδια κατηγορία έχεις επιλέξει να συμπεριλάβεις και τον εαυτό σου...
    Ελπίζω να με συγχωρέσεις για την ανωνυμία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε παιδιά ο Μαγκριώτης σας φταίει; Ξεχάσατε οτι πέσανε άφθονα χρήματα για να γίνει το τέρας που σήμερα λέγεται δρόμος Φλώρινας-Ξυνού Νερού; Ποιός ευθύνεται γι αυτό το τέρας; Αποκλειστικά ο Λιάνης και τα αγορασμένα ανθρωπάκια που τοποθέτησε για να διαχειρίζονται την τύχη του τόπου, τους ξέρουμε όλοι... Είναι ιστορική ευθύνη όλων μας να του ρίχνουμε ντομάτες όταν ανοίγει το στόμα του. Ευτυχώς τελείωσε πολιτικά (ας ελπίσουμε δηλαδή), αν και θα πληρώνουμε το καταστροφικό του πέρασμα για δεκαετίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λόγια ,λόγια λόγια..
    Το τι κάνατε για την Φλώρινα δεν χρειάζεται να ψάξουμε γιατί απλά δεν κάνατε ΤΙΠΟΤΑ ή μάλλον κάνατε πολλά σε βάρος της, όπως πρόσφατα καταργήσατε το τραίνο που 120 χρόνια λειτουργούσε επειδή λέει ήταν επιζήμια η λειτουργία του.!!!
    Και είστε , λέει , πρόθυμοι να ξαναλειτουργήσει αν ,λέει , οι τοπικοί φορείς πληρώσουν τόσα ώστε να μείνει και ένα κέρδος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ Μήπως και κάτι άλλο ; που λέει και η διαφήμιση…
    Σας γράφω ένα μόνο από τα πολλά, που κάνατε, ανάποδα κι αν μπορείτε γράψτε μας ‘’επώνυμα ‘’ χωρίς περικολάδες , ευχολόγια και θα, αυτά που κάνατε για την Φλώρινα ;
    Βγαίνετε καμιά φορά και κάπου , κάπου και λέτε ωραία λόγια για την ακριτική Φλώρινα, , κοντά και ο ανεξάρτητος ,κάνετε καμιά φορά και κριτική , σε ποιόν τάχα ; , χρόνια είσαστε βουλευτές και υπουργοί στην κυβέρνηση , νομίζετε πως κάνατε ότι έπρεπε ,βγαίνετε στην δημοσιότητα από την απραξία που σας δέρνει και καμιά φορά ζητάτε και τα ρέστα !!! και τα βάζετε και με τον ανώνυμο που σας καταχεριάζει και καυχέστε πως εσείς γράφετε επώνυμα ξεχνώντας πως α ν ώ ν υ μ α σας ψήφισε ο ‘’ανώνυμος’’ όπως και οι λοιποί ‘’ ανώνυμοι ‘’ πολίτες που σας στείλανε στην βουλή και γίνατε και υπουργός, χωρίς να διαμαρτυρηθείτε για την ανωνυμία, ενώ εσείς γράφεται επώνυμα καθώς είστε ένας από τους υπουργούς της χώρας και όχι ο ανώνυμος πολίτης και αλίμονο αν φτάναμε να γράφουν και οι υπουργοί ανώνυμα !!! και
    Αν θέλετε ανταλλάξτε όσες θέλετε επιστολές μεταξύ σας, η δημοσίευσή τους δεν μας προσφέρει τίποτα και μόνον εσάς εξυπηρετεί γιατί μας θυμίζετε την ύπαρξή σας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.