Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Πτώση 60% της εμπορικής κίνησης στη Φλώρινα!

Έκλεισαν τα μάτια οι καταναλωτές στα εντυπωσιακά ποσοστά των φετινών εκπτώσεων, που φτάνουν έως και 85%, καθώς η εμπορική κίνηση στη Θεσσαλονίκη παρουσιάζει μείωση της τάξης του 30% - 40%, ενώ σε ορισμένες πόλεις (π.χ. Φλώρινα) φτάνει μέχρι και το 60%.
Η βαθιά κρίση που πλήττει την αγορά την τελευταία τριετία συνεχίστηκε και φέτος, καθώς, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, από την πορεία των εκπτώσεων τις τρεις πρώτες εβδομάδες (15 Ιουλίου - 10 Αυγούστου) η μείωση του τζίρου φτάνει μεσοσταθμικά σε όλη τη χώρα στο 25%, ενώ πέρσι η πτώση την ίδια εποχή ήταν στο 15% και το 2009, που ουσιαστικά ξεκίνησε η καθοδική πορεία, κυμάνθηκε στο 20%.
Από την έρευνα των Εμπορικών Συλλόγων όλης της χώρας, που συγκέντρωσε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), προκύπτει ότι 8 στους 10 εμπόρους επιβεβαιώνουν την πτωτική πορεία του τζίρου τους, 2 στους 10 δηλώνουν ότι ο τζίρος τους κινείται στα ίδια, εξίσου χαμηλά περσινά επίπεδα, ενώ υπάρχουν σύλλογοι που αναφέρουν πτώση του τζίρου μέχρι και 60%.
«Οι εκπτώσεις δεν πηγαίνουν καλά και αυτό φαίνεται σε όλες τις επιχειρήσεις. Στο τέλος του μήνα θα κάνουμε απολογισμό, όμως φαίνεται ότι δεν υπάρχει κίνηση, ενώ και ο τζίρος είναι σημαντικά μειωμένος, παρόλο που φέτος έχουμε για πρώτη φορά τόσο μεγάλα ποσοστά, περίπου στο 70%, από τις πρώτες μέρες, ακόμα και σε πολύ μεγάλες επιχειρήσεις. Η κατάσταση είναι δραματική, δεν υπάρχει ρευστότητα και πολύ σύντομα φοβάμαι ότι τα λουκέτα θα πολλαπλασιαστούν», σημείωσε ο Παντελής Φιλιππίδης, αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ).
Η ΕΣΕΕ σημειώνει ότι τα μεγάλα ποσοστά των εκπτώσεων στις βιτρίνες των καταστημάτων, από την πρώτη κιόλας μέρα, δε συγκίνησαν τους καταναλωτές, οι οποίοι είναι πολύ διστακτικοί και ιδιαίτερα προσεκτικοί στις αγορές τους, παρά τις κατά τουλάχιστον 15% φτηνότερες φετινές εκπτωτικές τιμές, ενώ προσθέτει ότι η χρήση των πιστωτικών καρτών τη θερινή περίοδο περιορίστηκε στις περιπτώσεις άτοκων δόσεων και γενικά ήταν και πάλι μειωμένη «λόγω της υπερχρέωσης των καρτών των καταναλωτών και των υψηλών επιτοκίων χρέωσης». Οι έμποροι σημειώνουν την ανασφάλεια και έλλειψη ρευστότητα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές, παραδέχονται όμως ότι και η παρατεταμένη περίοδος των προσφορών, για μεγάλο χρονικό διάστημα πριν από την έναρξη των επίσημων θερινών εκπτώσεων, δε βοήθησε την αγορά και έκανε τον καταναλωτή περισσότερο... καχύποπτο. Οπως διαπιστώνουν χαρακτηριστικά, «οι φετινές εκπτώσεις είναι σαν να μην ξεκίνησαν ποτέ».
Πτώση και στα τρόφιμα
Σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, οι αρχικές εκτιμήσεις δείχνουν στα είδη ένδυσης και υπόδησης μια μείωση τζίρου κατά 22% - 25%, στον οικιακό εξοπλισμό, στα ηλεκτρικά είδη και έπιπλα 20% - 23%, στα βιβλία - χαρτικά και δώρα από 20% ώς 22%. Τα πολυκαταστήματα, επίσης, παρουσιάζουν μια σημαντική μείωση των πωλήσεών τους στα επίπεδα του 7%-10%. Ακόμα και τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων εμφανίζουν μείωση κατά 6%-8%, ενώ στα μικρότερα καταστήματα τροφίμων, ποτών και καπνού η αρνητική μεταβολή του δείκτη κύκλου εργασιών κυμαίνεται από 17%-20%.
«Η πτώση του τζίρου είναι δεδομένη σε όλα τα είδη. Στο τέλος της περιόδου των θερινών εκπτώσεων θα γνωρίζουμε καλύτερα τι έχει γίνει, όμως φαίνεται ότι δεν υπάρχει κίνηση και όσοι μπαίνουν στα καταστήματα αναζητούν τις μεγάλες προσφορές. Τα καταστήματα κλείνουν το ένα μετά το άλλο και για πρώτη φορά στην Τσιμισκή στο τμήμα μέχρι τη Διαγώνιο έχει τόσο πολλά κλειστά καταστήματα. Περιμένουμε να δούμε πώς θα πάει η τελευταία εβδομάδα, που συνήθως γίνεται το ξεπούλημα, ώστε να έχουμε συνολική εικόνα», συμπλήρωσε ο Μιλτιάδης Παυλίδης, μέλος του δ.σ. του ΕΣΘ.
«Σωσίβιο» οι τουριστικές περιοχές
Οπως φαίνεται από τα αναλυτικά στοιχεία των τοπικών Εμπορικών Συλλόγων, η μεγαλύτερη μείωση του τζίρου παρουσιάζεται στα μεγάλα αστικά κέντρα, ενώ σώζονται οι τουριστικές περιοχές, οι οποίες παραδοσιακά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων έχουν μεγαλύτερη κίνηση σε αντίθεση με τις χειμερινές εκπτώσεις.
Συγκεκριμένα τη μεγαλύτερη πτώση παρουσιάζει η Φλώρινα με -60% και ακολουθούν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Λευκάδα, η Ξάνθη, η Κοζάνη και η Χαλκίδα με πτώση του τζίρου μέχρι 40%, κυρίως στα καταστήματα ένδυσης - υπόδησης. Η Καστοριά, η Βέροια, η Αλεξανδρούπολη, οι Σέρρες, τα Ιωάννινα και η Σύρος δηλώνουν πτώση μέχρι 30%. Οι σύλλογοι στο Βόλο, τη Λάρισα, την Κέρκυρα, την Εδεσσα και την Πτολεμαΐδα αναφέρουν πτώση 20%-25%, ενώ μικρότερα ποσοστά απώλειας τζίρου δηλώνουν οι σύλλογοι σε Καβάλα (-10%), Λιτόχωρο (-10% έως -15%), Πάτρα (-15%), Ρόδο (-15%) και Κρήτη (-3%).

Πηγή: aggelioforos.gr

17 σχόλια:

  1. Πραγματικά θαυμάζω πολλούς Φλωρινιώτες για το πως καταφέρνουν και τα βγάζουν πέρα στη καθημερινότητά τους μ΄αυτή τη κρίση. Τι εννοώ; Απορώ πως μπορούν (εάν μπορούν) κάποιοι έμποροι και καταστηματάρχες να πληρώνουν ΟΑΕΕ ή ΤΕΒΕ, να πληρώνουν νοίκια, ρεύματα, τηλέφωνα, και να τους μένει κάτι να συντηρηθεί η οικογένεια. Τους μένει πράγματι κάτι; Έχουν για να φάνε; Πραγματικά αναρωτιέμαι, και πιστεύω πως πολλοί τραβάνε μεγάλο ζόρι αλλά που να πουν τον πόνο τους; Που; Γι΄αυτό πρέπει κάτι να γίνει σύντομα, ότι κι αν είναι αυτό. Κάτι κάποιος να κινηθεί, να πάει στη βουλή να μιλήσει, ν΄αναδείξει την πραγματική κατάσταση. Τίθεται θέμα επιβίωσης πλέον.. και δεν κινείται φύλλο.. τίποτα.. νέκρα και σιγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχουν καταλαβει ακομη οτι μπορει να μην φταιει ο καταναλωτης αλλα οι ιδιοι(ποιοτητα-συμπεριφορα -τιμες-υλικα που πουλανε -περιβαλλον -προσωπα και νοοτροπια??)

    Αλλο πουλαω και αλλο αποσυρω και με ποια τιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 12 Αυγούστου 2011 10:30 π.μ. Εσύ έχεις καταλάβει ότι το πρόβλημα υπάρχει σε όλη την Ελλάδα ; στο άρθρο αναφέρετε ότι λεφτά δεν υπάρχουν και εσύ έβγαλες το συμπέρασμα ότι φταίνε οι έμποροι όλης της Ελλάδας; Λυπάμαι πολύ που τρώτε το κουτόχορτο, δηλαδή που στρέφεστε η μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 10:30 π.μ. Πώς φαίνετε ότι εκτός του ότι δεν είσαι έμπορος είσαι και χαιρέκακος και ψάχνεις δικαιολογίες γιατί ψωνίζεις από μπιτολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στα Μπιτολα 'ομως ο "φτωχος" ελληνας ψωνιζει, μπραβο μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΝ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΟΥΜΕΡΑ Ή ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΦΤΑΙΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΙΛΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ. ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΛΑΔΟ. ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ (ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΥΡΙΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΑΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΔΩ ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΝΕΚΡΩΝΟΝΤΑΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ! ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ. ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΥΗΜΕΡΕΙ Η ΠΟΛΗ ΘΑ ΕΥΗΜΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    * ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΠΟΡΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΙΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΙΣ 15/07.ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΡΟΥΧΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ...Η ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ,ΜΕ ΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ,ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ!! ΤΗΝ ΡΩΤΑΩ ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΑΤΕ??ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ!!! ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΗΝ ΒΙΤΡΙΝΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ?? (ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΧΑΖΕΥΑ ΜΙΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ) ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ....ΑΛΛΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑ!!! ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ(ΔΙΚΟ ΜΟΥ)Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ,ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΓΙΑ PRIVE ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ....ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΕΣΑΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ???ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΠΑΝΤΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 2011 7:54 μ.μ. Η δεν έχει άλλο μαγαζί με πουκαμισά στην Φλώρινα η εσύ είσαι κομπλεξικός επαρχιώτης που ψάχνει ευκαιρία να πάει Θεσσαλονίκη για ψώνια!!! Τι από τα δυο λέτε να είναι???

    υ.γ. εγω θα πηγενα σε αλλο μαγαζι στην Φλωρινα!!!
    αλλα που να το σκευτεισ ε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΤΑ ΜΠΙΤΟΛΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΓΙΑΓΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ,ΤΗΣ ΚΟΒΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΝΕΡΟ -ΔΕΗ -ΦΑΡΜΑΚΑ!ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ!!ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΙΚΙΣΤΕΣ!Ε, ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΙΓΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για να πω και μια άλλη γνώμη.
    Ο καταναλωτής πρώτα πρώτα κοιτάει το συμφέρον του
    που σημαίνει πως όπου βρει την καλύτερη τιμή και πάντα στην επιθυμιτή ποιότητα (ή και καλύτερη) εκεί θα πάει να ψωνίσει. Ένα λάθος κάποιον εμπόρων της Φλώρινας είναι η κουτοπονηριά τους.Τί θέλω να πω μ'αυτό: συγκεκριμένα μου έτυχε σε μαγαζί της πόλης μας να ψωνίζω και να ακούω τον καταστηματάρχη να κάνει παραγγελία (μέσα στις εκπτώσεις) για να του φέρουν εμπόρευμα από το Μοναστήρι. Ύστερα εγώ είμαι ανόητος να πάω σε αυτόν αντί να πάω στο Μοναστήρι;
    Άλλο λάθος:Μέσα από το συγγενικό μου περιβάλλον από έμπορο "άκουσα" να "χαίρεται" όταν κόβανε τους μισθούς των δημορίων υπαλλήλων.Γιατί βρε άνθρωπε αυτοί δεν είναι οι πελάτες σου;(και όχι μόνο) αλλά όταν το αγοραστικό κοινό δεν έχει αγοραστική δύναμη εσύ σε ποιον θα πουλήσεις;
    Ακόμη έχω την εντύπωση πως όντως υπάρχει κάποια αγένια από τους εμπόρους στη μικρή μας πόλη.
    Και τέλος δεν χρειάζεται να βρίζετε τους Φλωρινιώτες που πάνε και ψωνίζουν από αλλού, προσπαθήστε να διορθώσετε τα δικά σας λάθη αντί να βρίσκετε την εύκολη λύση ότι φτένε πάντα οι άλλοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 12:07 ΕΙΣΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΨΩΝΙΖΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ 1) ΑΚΡΙΒΕΣ ΤΙΜΕΣ,2) ΑΓΕΝΕΙΑ. ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΙΣΩΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Κ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΑΣ.

    Υ.Γ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΠΟΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το Άλφα και το Ωμέγα της αγοράς μιας πόλης, είναι ο πληθυσμός της. Η Φλώρινα δεν μπορεί να βοηθήσει τον εαυτό της λόγω του μικρού πληθυσμού της και στην τελευταία απογραφή της φαίνεται ακόμη μικρότερη. Για τον λόγο αυτό κάποια μαγαζιά δεν θ΄αντέξουν και θα κλείσουν με μαθηματική ακρίβεια. Και για παράδειγμα φανταστείτε ότι σ΄ένα χωριό με 200 κατοίκους δεν μπορούν να υπάρχουν πάνω από δυό καφενεία. Το ίδιο ισχύει και για τις πόλεις. Πόσο μάλιστα στη Φλώρινα των 10.000 κατοίκων. Αλήθεια για ποιον λόγο μειώθηκε ο πληθυσμός κατά 2.500 σε δέκα χρόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 9:01 μ.μ. ΠΟΣΟ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ??? ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑΤΙ?? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΖΙ!!!! ΑΡΑ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ ΟΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΠΑΣ ΕΚΤΟΣ... ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΑ ΦΑΜΕ!!!
    Υ.Γ. ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΠΙΤΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ έχω βρει και καλούς καταστηματάρχες και καλές τιμές… και μάλιστα ανταγωνίσθηκες σε σχέση με Θεσσαλονίκη… και χαίρομαι που αφήνω τα λεφτά μου σε φλωρινοτες
    ..εσείς που πάτε εκτός Φλώρινας έχετε ψάξει όλη την αγορά εδώ και όλους ακριβούς και αγενείς τους βρήκατε??? Έλα να σοβαρευτούμε! Δικαίωμα σας να αφήνετε όπου θέλετε τα λεφτά σας αλλά μην τα ισοπεδώνετε όλα και βρίσκετε χαζές δικαιολογίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 10:16 ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙΣ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΑΕΙ Κ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΚΡΙΜΑ, ΕΑΝ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ Κ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ ΙΣΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για τον αναγνώστη που στέλνει υβριστικά σχόλια σε διάφορες αναρτήσεις, να ξέρει πως τέτοιου είδους σχόλια δε θα δημοσιεύονται, όπως δεν έχουν δημοσιευτεί και μέχρι τώρα. Γι΄αυτό, ας αφήσει τις ύβρεις και ας εκφράσει την άποψη του με διαφορετικό τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eκτός από τα Μπίτολα, υπάρχουν και τα πολυκαταστήματα, Lidl, Μαρινόπουλος, Βασιλόπουλος. Αυτά να δείτε τι ζημιά κάνουν. Κάθε μέρα γεμάτα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.