Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Σύγκρουση αμαξοστοιχίας με αυτοκίνητο στη Βεύη

φωτ. αρχείου
Χθες (03-09-2013) το βράδυ, Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο που οδηγούσε 39χρονος ημεδαπός, συγκρούστηκε με αμαξοστοιχία στη Βεύη Φλώρινας (σε ισόπεδη διάβαση όπου υπάρχει προστατευτική μπάρα), με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του οδηγού του αυτοκινήτου και της 34χρονης ημεδαπής που επέβαινε σ’ αυτό.

Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του ατυχήματος ενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Φλώρινας.

13 σχόλια:

  1. Paidia to treno eipan pos einai to poio sigouro meso metafotas....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mέγα λάθος Αγαπητέ... Το τρένο, είναι το πιο επικίνδυνο μέσο μεταφοράς απο το οποίο σημειώνονται οι περισσότεροι θανάτοι. Το πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο, είναι το αεροπλάνο... Όσο περίεργο κι αν ακούγεται! Ακόμη και το αυτοκίνητο, είναι ασφαλέστερο απο το τρένο...

      Διαγραφή
    2. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει κάποια βασικά πράγματα. Το τρένο έχει ΠΑΝΤΑ προτεραιότητα. Μα πάντα!!!!

      Τους πολλούς θάνατους από τρένο μόνο στην Ινδία τους ακούς! Στην Ισπανία ήταν μεμονωμένο συμβάν. Αλήθεια στην Ελλάδα το τελευταίο θύμα από σιδιροδρομικό ατύχημα πότε ήταν?? και αναφέρομαι σε επιβάτη τρένου όχι σε οδηγό οχήματος που συγκρούστηκε με τρένο καθώς όταν κρίνουμε την ασφάλεια ενος μέσου αναφερόμαστε στους κινδύνους που απειλούν τους επιβαίνοντες στο μέσο και όχι σε άλλα μέσα (ξαναλέω οτι το τρένο έχει πάντα προτεραιότητα οπότε όποιος την παραβιάζει προκαλεί ατύχημα και όχι το τρένο). Όπως καταλαβαίνεις αγαπητέ το τρένο είναι μακράν το ασφαλέστερο μέσο!!!

      Διαγραφή
  2. Η είδηση γράφει: "ΙΧ αυτοκίνητο συγκρούστηκε με τραίνο". Ο Έλληνας αναγνώστης σχολιάζει: "το τραίνο είναι επικίνδυνο μέσο μεταφοράς". Τα συμπεράσματα δικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήσουν πιο προσεκτικός και λιγότερο επιπόλαιος, θα καταλάβαινες οτι ο Έλληνας αναγνώστης, ΑΠΑΝΤΑΕΙ στο σχόλιο του πρώτου σχολιαστή, αναφορικά με τα τρένα γενικότερα. Η είδηση είναι στενάχωρη, αλλά τουλάχιστον δε θρηνούμε θύματα... Περαστικά στους τραυματίες!

      Διαγραφή
  3. Αν υπήρχε προστατευτική μπάρα και προσπάθησε να περάσει τότε πρέπει να ήταν πολύ μ@@@@@ς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑΙ ΡΕ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ ΙΑΚΟΒΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΤΣΕ ΚΑΚΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΑΤΣΕ ΑΥΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού οι άχρηστοι έφτιαξαν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας Αμύνταιο-Φλώρινα που το διασχίζουν δύο φόρες γραμμές τραίνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οταν η τροχαια γραφει για μεθη ειναι κακη η τροχαια και υπερβολικη. Μετα σουρωμενοι δε βλεπουν ουτε τα τρενα ουτε μπαρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο τυπος κ η γυναικα ηταν δεητζηδες! γυριζαν μετα απο υπερωρια!! κηαμενο κρατος τι πληρωνεις!! 5 ωρες υπερωρια!!!!!! ελεος ρε... αφηστε τη δεη να παρει ανασα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. to aytokinito itan tid DEH! a re deh oti na nai kaneis! 6 ores iperoria varan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν πεντέξι ΗΛΙΘΙΟΙ έχουν σχεδιάσει και φτιάξει έναν ΠΑΝΗΛΙΘΙΟ δρόμο ο οποίος πηγαίνει σαν σκουλίκι, αλλ' αντ' άλλων, όπως να 'ναι, και από μέσα του περνάει δύο φορές σιδηροδρομική γραμμή (!!!), ε ήταν θέμα χρόνου να γίνει το κακό. Τα υπόλοιπα είναι ανοησίες περί υπερωριών και μέθης. Περαστικά στους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πως το κατάφεραν αυτό? Αλλά τι ψάχνεις να βρεις, είχα την τύχη να πάω Αμύνταιο με λεωφορείο του ΚΤΕΛ που παραβίασε κατεβασμένες μπάρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.