Από την Σοφία Μουρτζούκου,
Ψυχολόγο ΑΠΘ
Με Ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή
Σε προηγούμενο ερωτηματολόγιο παρουσιάστηκαν πολλά από τα βασικά λάθη των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση και την γραφή. Το συγκεκριμένο εστιάζεται σε τυπικά συμπτώματα δυσαριθμησίας (δηλαδή στις χαρακτηριστικές δυσκολίες στα μαθηματικά) και διαταραχής της γραπτής έκφρασης. Επιπλέον, παρουσιάζονται κάποιες κοινές τάσεις στη συμπεριφορά του παιδιού με ΕΜΔ, καθώς οι δυσκολίες του έχουν επιπτώσεις τόσο στην έκδηλη συμπεριφορά του όσο και στην αυτοεκτίμησή του.
Αν το παιδί σας εμφανίζει πολλά από τα παραπάνω χαρακτηριστικά, ζητήστε να γίνει μια πλήρης αξιολόγηση, καθώς το παρόν ερωτηματολόγιο είναι ενδεικτικό μόνο. Επίσης αναζητήστε έγκαιρη παρέμβαση, ώστε να βοηθήσετε το παιδί σας να αντιμετωπίσει τις μαθησιακές και ψυχοκοινωνικές του δυσκολίες.
Δείτε το ερωτηματολόγιο εδώ
Αν το παιδί σας εμφανίζει πολλά από τα παραπάνω χαρακτηριστικά, ζητήστε να γίνει μια πλήρης αξιολόγηση, καθώς το παρόν ερωτηματολόγιο είναι ενδεικτικό μόνο. Επίσης αναζητήστε έγκαιρη παρέμβαση, ώστε να βοηθήσετε το παιδί σας να αντιμετωπίσει τις μαθησιακές και ψυχοκοινωνικές του δυσκολίες.
Δείτε το ερωτηματολόγιο εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.