Εάν επιθυμούσατε την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαιδευσης θα έπρεπε να είστε εσείς αυτοί, πρώτοι και καλύτεροι, που θα ζητούσατε να αξιολογηθείτε. Περί αυτού στο φυλλάδιο σας ουδέν. Λίγη ειλικρίνεια λοιπόν...
Η αξιολόγηση ΟΛΩΝ των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης ειναι αίτημα του κλάδου μας, εδώ και πολλά χρόνια.
"Αίτημα του κλάδου μας..."! Γκιόμτες! Ως ανήκων στον κλάδο σας, διαβεβαιώνω ότι η ειλικρίνεια είναι είδος εν ανεπαρκεία στο επιχειρηματολογικό "οπλοστάσιο" των αιρετών μας.
ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ-ΠΡΩΤΟ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΤΕ. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ. ΚΡΙΜΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Εάν επιθυμούσατε την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαιδευσης θα έπρεπε να είστε εσείς αυτοί, πρώτοι και καλύτεροι, που θα ζητούσατε να αξιολογηθείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί αυτού στο φυλλάδιο σας ουδέν.
Λίγη ειλικρίνεια λοιπόν...
Η αξιολόγηση ΟΛΩΝ των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης ειναι αίτημα του κλάδου μας, εδώ και πολλά χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αίτημα του κλάδου μας..."! Γκιόμτες! Ως ανήκων στον κλάδο σας, διαβεβαιώνω ότι η ειλικρίνεια είναι είδος εν ανεπαρκεία στο επιχειρηματολογικό "οπλοστάσιο" των αιρετών μας.
ΔιαγραφήΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ-ΠΡΩΤΟ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΤΕ. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΡΙΜΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.