Πραγματοποιήθηκε η δημοπράτηση του οδικού τμήματος Κορομηλιά- Κρυσταλλοπηγή που αποτελεί και το τελευταίο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού, Σιάτιστα- Κρυσταλλοπηγή.
Πρόκειται για το σημαντικότερο οδικό έργο στην Δυτική Μακεδονία και ένα από τα μεγαλύτερα εν ενεργεία οδικά έργα στην Ελλάδα.
Μειοδότης αναδείχθηκε η Κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ- ΤΕΡΝΑ J&P ΑΒΑΞ με ποσοστό έκπτωσης που αγγίζει το 17%. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος των χαρτιών και των εγγράφων των συμμετεχόντων και με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει κάποια ένσταση θα αναδείξει την Κοινοπραξία σε ανάδοχο και θα υπογραφεί η σύμβαση, μέχρι τα τέλη του 2011.
Το τμήμα που δημοπρατήθηκε είχε αρχικό προϋπολογισμό 120.500.000 ευρώ που περιλαμβάνει ΦΠΑ, ενώ η ολοκλήρωση του αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την κατασκευή κλειστού αυτοκινητόδρομου από την περιοχή της Κορομηλιάς μέχρι τα Ελληνό-Αλβανικά σύνορα συνολικού μήκους 16,2 χιλιομέτρων. Θα διαθέτει 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Στο έργο συμπεριλαμβάνεται η κατασκευή 3 ανισόπεδων κόμβων, τη δίδυμη σήραγγα Ιεροπηγής και κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου. Περιλαμβάνεται ακόμη ο όρος της προαίρεσης για την κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος (Κρυσταλλοπηγή), με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 38 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ). Το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΠΕΠ 2007 - 2013.
Ο κάθετος άξονας 45 αποτελεί τμήμα του πανευρωπαϊκού άξονα VIII, έχει μήκος περίπου 72 χλμ. και συνδέει την Εγνατία Οδό με τα ελληνοαλβανικά σύνορα. Το τμήμα «Κορομηλιά - Κρυσταλλοπηγή» αποτελείται από τα υποτμήματα: α) «Κορομηλιά - Ιεροπηγή», μήκους 13,5 χλμ. και β) το πρώτο μέρος του τμήματος «Ιεροπηγή - Κρυσταλλοπηγή», μήκους 2,7 χλμ.
Το υπόλοιπο τμήμα του κάθετου από την Κορομηλιά μέχρι την Σιάτιστα και την ένωση της με τον βασικό άξονα της Εγνατίας Οδού είναι κατασκευασμένο από προηγούμενες εργολαβίες και λειτουργεί κανονικά.
Πηγή: ypodomes.com
Πρόκειται για το σημαντικότερο οδικό έργο στην Δυτική Μακεδονία και ένα από τα μεγαλύτερα εν ενεργεία οδικά έργα στην Ελλάδα.
Μειοδότης αναδείχθηκε η Κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ- ΤΕΡΝΑ J&P ΑΒΑΞ με ποσοστό έκπτωσης που αγγίζει το 17%. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος των χαρτιών και των εγγράφων των συμμετεχόντων και με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει κάποια ένσταση θα αναδείξει την Κοινοπραξία σε ανάδοχο και θα υπογραφεί η σύμβαση, μέχρι τα τέλη του 2011.
Το τμήμα που δημοπρατήθηκε είχε αρχικό προϋπολογισμό 120.500.000 ευρώ που περιλαμβάνει ΦΠΑ, ενώ η ολοκλήρωση του αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την κατασκευή κλειστού αυτοκινητόδρομου από την περιοχή της Κορομηλιάς μέχρι τα Ελληνό-Αλβανικά σύνορα συνολικού μήκους 16,2 χιλιομέτρων. Θα διαθέτει 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Στο έργο συμπεριλαμβάνεται η κατασκευή 3 ανισόπεδων κόμβων, τη δίδυμη σήραγγα Ιεροπηγής και κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου. Περιλαμβάνεται ακόμη ο όρος της προαίρεσης για την κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος (Κρυσταλλοπηγή), με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 38 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ). Το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΠΕΠ 2007 - 2013.
Ο κάθετος άξονας 45 αποτελεί τμήμα του πανευρωπαϊκού άξονα VIII, έχει μήκος περίπου 72 χλμ. και συνδέει την Εγνατία Οδό με τα ελληνοαλβανικά σύνορα. Το τμήμα «Κορομηλιά - Κρυσταλλοπηγή» αποτελείται από τα υποτμήματα: α) «Κορομηλιά - Ιεροπηγή», μήκους 13,5 χλμ. και β) το πρώτο μέρος του τμήματος «Ιεροπηγή - Κρυσταλλοπηγή», μήκους 2,7 χλμ.
Το υπόλοιπο τμήμα του κάθετου από την Κορομηλιά μέχρι την Σιάτιστα και την ένωση της με τον βασικό άξονα της Εγνατίας Οδού είναι κατασκευασμένο από προηγούμενες εργολαβίες και λειτουργεί κανονικά.
Πηγή: ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.