Σε τροχιά… επανασύνδεσης βρίσκεται η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, η οποία έχει διακοπεί εδώ και μερικούς μήνες... Μαθητές και ηλικιωμένοι θα αποτελέσουν το "όχημα" για την υλοποίηση ενός εναλλακτικού "πράσινου" επιχειρησιακού σχεδίου, που θα εγγυηθεί τη βιωσιμότητα και ανταποδοτικότητα της γραμμής, με στόχο την επαναλειτουργία της στις αρχές του φθινοπώρου.
Το θέμα βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης, που πραγματοποιήθηκε το πρωί στο Δημαρχικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, στην οποία συμμετείχαν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ, Σπύρος Βούγιας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Θόδωρος Καρτσιώτης, η εκπρόσωπος της Κίνησης Φίλων Τρένου Άννα Σπύρτου και ο δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης Χρήστος Μάτης.
Όπως αποφασίστηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα διαμορφώσει θεματικά πακέτα μονοήμερων ή διήμερων εκδρομών περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε περιοχές όπως το Εθνικό Πάρκο των Πρεσπών, το Κέντρο Προστασίας της Αρκούδας Αμυνταίου και τα λιγνιτορυχεία της ΔΕΗ.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα προωθήσει τα προγράμματα προς αξιοποίηση στα ΚΑΠΗ, ενώ οι διευθύνσεις εκπαίδευσης θα τα αξιοποιήσουν αντίστοιχα στις σχολικές εκδρομές. Η αποδοχή αυτών των προγραμμάτων εκτιμάται ότι θα είναι επαρκής για να τεκμηριώσει τη βιωσιμότητα της γραμμής Θεσσαλονίκης-Φλώρινας.
«Σαν δήμος θα προωθήσουμε την ιδέα, για να διεκδικήσουμε να επαναλειτουργήσει η γραμμή με το χαμηλότερο δυνατό κόστος από τη μία πλευρά και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών από την άλλη», δήλωσε ο κ. Μπουτάρης.
«Στόχος είναι η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης - Φλώρινας να λειτουργήσει ξανά από το φθινόπωρο, εξυπηρετώντας πάντοτε τις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων της περιοχής, τις πολυάριθμες μετακινήσεις των φοιτητών, αλλά και αξιοποιώντας τις μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής», επισήμανε ο κ.Βούγιας.
Στη σύσκεψη συζητήθηκαν επίσης και οι δυνατότητες για την επανασύνδεση της Θεσσαλονίκης με άλλες βαλκανικές πρωτεύουσες και η επιθυμία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αποκαταστήσει μία υγιή και βιώσιμη διακρατική σιδηροδρομική συνεργασία.
Πηγή: newsit.gr
Το θέμα βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης, που πραγματοποιήθηκε το πρωί στο Δημαρχικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, στην οποία συμμετείχαν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ, Σπύρος Βούγιας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Θόδωρος Καρτσιώτης, η εκπρόσωπος της Κίνησης Φίλων Τρένου Άννα Σπύρτου και ο δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης Χρήστος Μάτης.
Όπως αποφασίστηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα διαμορφώσει θεματικά πακέτα μονοήμερων ή διήμερων εκδρομών περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε περιοχές όπως το Εθνικό Πάρκο των Πρεσπών, το Κέντρο Προστασίας της Αρκούδας Αμυνταίου και τα λιγνιτορυχεία της ΔΕΗ.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα προωθήσει τα προγράμματα προς αξιοποίηση στα ΚΑΠΗ, ενώ οι διευθύνσεις εκπαίδευσης θα τα αξιοποιήσουν αντίστοιχα στις σχολικές εκδρομές. Η αποδοχή αυτών των προγραμμάτων εκτιμάται ότι θα είναι επαρκής για να τεκμηριώσει τη βιωσιμότητα της γραμμής Θεσσαλονίκης-Φλώρινας.
«Σαν δήμος θα προωθήσουμε την ιδέα, για να διεκδικήσουμε να επαναλειτουργήσει η γραμμή με το χαμηλότερο δυνατό κόστος από τη μία πλευρά και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών από την άλλη», δήλωσε ο κ. Μπουτάρης.
«Στόχος είναι η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης - Φλώρινας να λειτουργήσει ξανά από το φθινόπωρο, εξυπηρετώντας πάντοτε τις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων της περιοχής, τις πολυάριθμες μετακινήσεις των φοιτητών, αλλά και αξιοποιώντας τις μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής», επισήμανε ο κ.Βούγιας.
Στη σύσκεψη συζητήθηκαν επίσης και οι δυνατότητες για την επανασύνδεση της Θεσσαλονίκης με άλλες βαλκανικές πρωτεύουσες και η επιθυμία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αποκαταστήσει μία υγιή και βιώσιμη διακρατική σιδηροδρομική συνεργασία.
Πηγή: newsit.gr
Επι τελους
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που κάποιοι κινούνται ακόμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝέμεσις
Χαχαχα! Ωραίος ο Βούγιας :):)
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε τι άλλο παραμύθι θα ακούσουμε ακόμα
Ποιοί κινούντε ρεεεε... συγνώμη αλλά εδώ πάει το ρε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας δουλεύουν ρεεεεε.
Στην καλλίτερη περίπτωση μας ζητούν να πληρώσουμε εμείς οι δημότες [ εκείνοι λένε ..οι Δήμοι και οι άλλοι φορείς ..] τα λειτουργικά έξοδα και ΗΜΑΡΤΟΝ να τους μείνει και ένα κάποιο κέρδος.
Έτσι εννοούν το κοινωνικό κράτος έτσι εννοούν τον σοσιαλισμό τρομάρα τους.
Κι από πάνω μας κάνουν και χάρη ,άκου χάρη ; και πάλι ΗΜΑΡΤΟΝ
γιατί θέλω να βρίσω και δεν κάνει και βρίζω μόνος μου και πάλι δεν κάνει
Ποιοι κινούνται ρε φίλε πως και πότε κινούνται;
Μην σας κοροϊδεύουν ρεεε! Οι πολίτες έτσι κι αλλιώς πληρώνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως στο θέμα του τρένου τα χρήματα που συμφώνησαν βουλευτές και δήμαρχοι να δώσουν δεν θα προέρχονταν από δημοτικούς φόρους αλλά από τον αναπτυξιακό πόρο που προορίζεται για περιβαλλοντικούς και αναπτυξιακούς σκοπούς.
Το πρόβλημα ήταν αλλού. Τα λεφτά αυτά τα μοιράσανε όπου γουστάρανε κι όπου έβγαινε και κάτι για τους ίδιους. Από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μίζα δεν έβγαινε.
Μάλλον αυτοί που λένε ότι θα ξανάρθει το τρένο δεν διάβασαν (ή αποκρύπτουν σκόπιμα) την 4η επικαιροποπιηση (2/7/2011) του Μνημονίου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα κι έρθει (με πανάκριβο εισιτήριο) - κομμάτι δύσκολο - πάλι ο κοσμάκης θα πληρώσει τη νύφη!
....αλλά από τον αναπτυξιακό πόρο που προορίζεται για περιβαλλοντικούς και αναπτυξιακούς σκοπούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνοι για τους σκοπούς αλλά για να πληρώνουμε την τραινοσέ ε όχι πάει πολύ
Ο Βουγιας πήγε σαν Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης. Δεν θυμάμαι τι ιδιότητα είχε πριν τον ανασχηματισμό. Λέτε να είχε καμία σχετική υφυπουργική καρέκλα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά παρά τις αριστερές καταβολές και τις τρίχες οι πολιτικάντηδες είναι ίδιοι: τους φτύνεις και λένε ότι ψιχαλίζει.
Ντομάτες και αυγά. Αυτά χρειάζονται στο Βούγια!