Δεν υπάρχει καλή και κακή απελευθέρωση
Με την εξόντωση των μικρών ιδιοκτητών ταξί, ο στόχος της κυβέρνησης είναι να βάλει πόδι το μεγάλο κεφάλαιο στο «φιλέτο» της συγκεκριμένης αγοράς. Το αποτέλεσμα θα είναι να μετατραπεί σταδιακά το ταξί σε είδος πολυτελείας για το λαό, ενώ οι μισθωτοί οδηγοί που θα εργάζονται σε αυτές τις συνθήκες θα οδηγηθούν σε καθεστώς γαλέρας. Τα επιχειρήματα της κυβέρνησης ότι θα φτηνύνουν οι υπηρεσίες και ότι θα βρουν δουλιά οι άνεργοι, είναι ψεύτικα και αποπροσανατολιστικά.
Οι εργαζόμενοι στα ταξί και οι μικροί ιδιοκτήτες πρέπει να εμποδίσουν την καταστροφική, γι’ αυτούς, πολιτική της κυβέρνησης, να μην εγκλωβιστούν στα προπαγανδιστικά τερτίπια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Δεν υπάρχει καλή και κακή «απελευθέρωση». Υπάρχει ο οδοστρωτήρας του μεγάλου κεφαλαίου και των μονοπωλίων που ισοπεδώνει εργατικά - λαϊκά δικαιώματα και συνθλίβει τους αυτοαπασχολούμενους. Άλλωστε, η πολιτική της «απελευθέρωσης» είναι επίμονη απαίτηση της τρόϊκας, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΣΕΒ. Αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου, συνέχεια των βάρβαρων αντιλαϊκών μέτρων που μπήκαν σε εφαρμογή και προβλέπονται από τη Συνθήκη του Μάαστριχτ.
Το συμφέρον των αυτοαπασχολούμενων και των εργαζομένων στις μεταφορές ταυτίζεται με τις λαϊκές ανάγκες για ενιαίο αποκλειστικά δημόσιο φορέα συγκοινωνιών, όπου θα εντάσσεται και το ταξί ως συμπληρωματικό μέσο. Οι μεγάλες επιχειρήσεις που θα μετατραπούν σε κοινωνική - λαϊκή περιουσία και ο συνεταιρισμός των μικροϊδιοκτητών, ενταγμένα σ’ αυτόν τον φορέα, μπορούν να εξασφαλίσουν σίγουρη εργασία, αξιοπρεπή μισθό και εισόδημα και ανθρώπινες συνθήκες δουλιάς σε εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους. Αυτές οι αναγκαίες ριζικές αλλαγές συμφέρουν όλο το λαό και μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο από μια άλλη εξουσία, – τη Λαϊκή Εξουσία - Λαϊκή Οικονομία, – που στο κέντρο της θα έχει, όχι τα κέρδη του κεφαλαίου, αλλά την ικανοποίηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών. Για μια τέτοια πολιτική, για έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης έχουν συμφέρον να παλέψουν από κοινού εργαζόμενοι και αυτοαπασχολούμενοι στις μεταφορές.
Οι εργαζόμενοι στα ταξί και οι μικροί ιδιοκτήτες πρέπει να εμποδίσουν την καταστροφική, γι’ αυτούς, πολιτική της κυβέρνησης, να μην εγκλωβιστούν στα προπαγανδιστικά τερτίπια του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Δεν υπάρχει καλή και κακή «απελευθέρωση». Υπάρχει ο οδοστρωτήρας του μεγάλου κεφαλαίου και των μονοπωλίων που ισοπεδώνει εργατικά - λαϊκά δικαιώματα και συνθλίβει τους αυτοαπασχολούμενους. Άλλωστε, η πολιτική της «απελευθέρωσης» είναι επίμονη απαίτηση της τρόϊκας, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΣΕΒ. Αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου, συνέχεια των βάρβαρων αντιλαϊκών μέτρων που μπήκαν σε εφαρμογή και προβλέπονται από τη Συνθήκη του Μάαστριχτ.
Το συμφέρον των αυτοαπασχολούμενων και των εργαζομένων στις μεταφορές ταυτίζεται με τις λαϊκές ανάγκες για ενιαίο αποκλειστικά δημόσιο φορέα συγκοινωνιών, όπου θα εντάσσεται και το ταξί ως συμπληρωματικό μέσο. Οι μεγάλες επιχειρήσεις που θα μετατραπούν σε κοινωνική - λαϊκή περιουσία και ο συνεταιρισμός των μικροϊδιοκτητών, ενταγμένα σ’ αυτόν τον φορέα, μπορούν να εξασφαλίσουν σίγουρη εργασία, αξιοπρεπή μισθό και εισόδημα και ανθρώπινες συνθήκες δουλιάς σε εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους. Αυτές οι αναγκαίες ριζικές αλλαγές συμφέρουν όλο το λαό και μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο από μια άλλη εξουσία, – τη Λαϊκή Εξουσία - Λαϊκή Οικονομία, – που στο κέντρο της θα έχει, όχι τα κέρδη του κεφαλαίου, αλλά την ικανοποίηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών. Για μια τέτοια πολιτική, για έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης έχουν συμφέρον να παλέψουν από κοινού εργαζόμενοι και αυτοαπασχολούμενοι στις μεταφορές.
Ν.Ε. Φλώρινας του ΚΚΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.