Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Ανακοίνωση – σχόλιο της Ν.Ε. Φλώρινας του ΚΚΕ σχετικά με το «κίνημα στις πλατείες»

Οι κινητοποιήσεις στις πλατείες είναι μια μορφή έκφρασης αγανάκτησης και δυσαρέσκειας λαϊκών ανθρώπων και νεολαίας, που ως τώρα, οι περισσότεροι, δεν συμμετείχαν σε κινητοποιήσεις. Αντιδρούν, μ’ αυτή τη μορφή, κάτω από τις οξύτατες συνέπειες στη ζωή της λαϊκής οικογένειας, λόγω της ανελέητης επίθεσης που δέχεται από την κυρίαρχη πολιτική. Και καλώς κινητοποιούνται.
Μια πολιτική, στην οποία, ανεξάρτητα από το βαθμό συνειδητοποίησης, από τους συμμετέχοντες στις κινητοποιήσεις, των πραγματικών αιτιών που εφαρμόζεται αυτή η πολιτική, – πολιτική, η οποία εφαρμόζεται, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κρίση σε βάρος του λαού και της νεολαίας και σε όφελος του κεφαλαίου, – εκφράζουν, μ’ αυτή τη δράση, μια μορφή αντίθεσης. Βέβαια, ένα πραγματικό κίνημα έχει ταυτότητα (όπως ταυτότητα, χρώμα και ταξική αναφορά έχουν και τα προβλήματα, που δημιουργούν οι κυρίαρχες πολιτικές). Προϋποθέτει αιτήματα, συγκεκριμένους στόχους, αντοχές και οργάνωση, εναλλαγές στις μορφές πάλης, σχέδιο δράσης. Διαφορετικά κινδυνεύει ή να αποτελέσει «βαλβίδα ασφαλείας» για την εκτόνωση της λαϊκής δυσαρέσκειας και εύκολα να ενσωματωθεί στο σύστημα, ή γρήγορα να εκφυλιστεί και να ξεφουσκώσει. Το οργανωμένο, το ταξικό εργατικό - λαϊκό κίνημα έχει πλούσια εμπειρία από ανάλογες καταστάσεις.
Δεν είναι τυχαίο ότι, από την πρώτη στιγμή, το λεγόμενο «κίνημα των αγανακτισμένων», αγκαλιάστηκε από την κυβέρνηση, τη ΝΔ, το μητροπολίτη Άνθιμο, τα αστικά ΜΜΕ, τον ΣΚΑΪ και την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ του εφοπλιστή Αλαφούζου, το συγκρότημα Λαμπράκη, την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, το ΕΘΝΟΣ του μεγαλοεργολάβου Μπόμπολα, τον Πρετεντέρη, τον Τράγκα και μια σειρά άλλων γνωστών και μη εξαιρετέων Μέσων – στηριγμάτων της πλουτοκρατίας. Όλων αυτών που στήριξαν το Μάαστριχτ, την ΟΝΕ, τις καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις, τον «ευρωμονόδρομο». Αυτών που κρύβουν από το λαό τις πραγματικές αιτίες της καπιταλιστικής κρίσης, που προσπαθούν να τον αποπροσανατολίσουν και να κρύψουν ότι για την ανεργία, τη φτώχια, την ανασφάλεια, τις ελαστικές εργασιακές σχέσεις, το κλείσιμο των μικρομάγαζων, κλπ., φταίνε τα κέρδη του κεφαλαίου. Των ίδιων που ενδιαφέρονται να πληρώσει ο λαός την κρίση και τα χρέη, που δημιούργησε η κερδοφορία του κεφαλαίου. Αυτών, που «διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους» για τις κινητοποιήσεις του ΠΑΜΕ και δυσφημούν όλους τους αγώνες. Θα το έκαναν αυτό, αν δεν μπορούσαν να εκμεταλλευτούν και να αξιοποιήσουν τις δικαιολογημένες αντιδράσεις και τη δίκαιη αγανάκτηση των συγκεντρωμένων για το μέλλον που τους έχουν ετοιμάσει; Αν οι χιλιάδες που κινητοποιούνται πρόβαλαν μια πολιτική πρόταση που θα έθιγε το κακό στη ρίζα του; Τέτοια πρόταση δεν έχει προβληθεί μέχρι τώρα, γι’ αυτό και προσπαθούν, με τον τρόπο τους, να τους ρυμουλκήσουν σε ανώδυνους για το σύστημα δρόμους.
Εκείνο που κατά κόρον προβάλλεται από τα αστικά ΜΜΕ, για τις συγκεκριμένες κινητοποιήσεις, είναι η μορφή και ο τρόπος οργάνωσης. Δεν υπάρχει, λένε, καμιά οργανωμένη δύναμη πίσω από αυτές. Υπάρχει «αυτοοργάνωση». Γίνονται από τα blogs και το ίντερνετ. Είναι «αυθόρμητες» και γι’ αυτό «αυθεντικές»!
Το ΚΚΕ, εδώ και πολλά χρόνια λέει ότι ο λαός πρέπει να πάρει στα χέρια του την υπόθεση της πάλης για την ανατροπή αυτής της αντιλαϊκής πολιτικής. Να οργανωθεί στο δικό του κίνημα, το οποίο, - διεκδικώντας την ικανοποίηση όλων των σύγχρονων λαϊκών αναγκών, - θα έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την πολιτική των αστικών κυβερνήσεων και την εξουσία των μονοπωλίων. Από χρόνια εκτιμούσε ότι, σε περίπτωση απότομης και δραματικής όξυνσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο λαός, εξαιτίας της καπιταλιστικής κρίσης, μεγάλες μάζες εργαζομένων θα μπουν στον αγώνα, χωρίς να έχουν προηγούμενη εμπειρία ταξικής πάλης. Σε ένα τέτοιο κίνημα πάντα θα υπάρχει λαϊκή πρωτοβουλία και αυτενέργεια, θα συνδυάζεται το συνειδητό με το αυθόρμητο.
Όλη η προηγούμενη δράση του ΚΚΕ, του ΠΑΜΕ, του μετωπικού σχήματος ΠΑΜΕ – ΠΑΣΥ – ΠΑΣΕΒΕ – ΜΑΣ – ΟΓΕ και η οργάνωση πολύμορφων κινητοποιήσεων (δεκάδες απεργίες, εκατοντάδες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και συλλαλητήρια, δράση στους τόπους δουλιάς, καταλήψεις δημόσιων κτιρίων, αποκλεισμός λιμανιών, κλπ) για την απόκρουση
των άγριων αντιλαϊκών μέτρων και την ανάδειξη της διεξόδου και την ανατροπή αυτής της πολιτικής, που συνδέεται με την ανατροπή της εξουσίας των μονοπωλίων, έχει επίδραση και σ’ αυτές τις κινητοποιήσεις.
Τα αστικά επιτελεία και τα αστικά ΜΜΕ, προβάλλοντας τη δράση των «αγανακτισμένων πολιτών» σαν γνήσιο κίνημα, αναδεικνύουν ότι κανείς δεν πρόβαλε οποιαδήποτε ιδεολογία, ότι «απέδειξαν» πως η κοινωνική δράση στην Ελλάδα, ακόμη και η διαμαρτυρία ή η αμφισβήτηση, μπορεί να εκδηλωθεί «χωρίς τους λόχους του ΠΑΜΕ» (ο Πρετεντέρης στο ΒΗΜΑ)!!! Δηλαδή, καλλιεργώντας την αντιπαράθεση με το οργανωμένο ταξικό - λαϊκό κίνημα.
Όσοι συγκεντρώνονται στις πλατείες έχουν πολιτικές επιλογές. – Το να φύγει το Μνημόνιο και αυτοί που το έφεραν τι είναι; – Έχουν ιδεολογικές επιλογές, που αντιστοιχούν στις πολιτικές τους επιλογές, ανεξάρτητα από το βάθος αυτών των επιλογών. Είναι άνθρωποι που έχουν στηρίξει, εδώ και χρόνια, κυρίως τα δύο μεγάλα κόμματα και χτυπιέται η ζωή τους από τις πολιτικές αυτών ακριβώς των κομμάτων που κυβερνούν τη χώρα, ανεξάρτητα από το αν ήταν ή δεν ήταν, ή δεν αισθάνονται ενταγμένοι σε κάποιο κόμμα. Άλλωστε, η ίδια η κινητοποίηση είναι μία πολιτική επιλογή.
Γιατί, όμως, τα αστικά ΜΜΕ καλλιεργούν την αντίθεση αυτών των κινητοποιήσεων με το οργανωμένο ταξικό κίνημα; Γιατί αυτό το κίνημα – το «κίνημα στις πλατείες» – μπορεί να λέει όχι στο Μνημόνιο και να φύγουν αυτοί που το έφεραν, αλλά το τι θα γίνει μετά, πως θα λυθούν τα προβλήματά τους, ποια η διέξοδος, εδώ υπάρχει κενό. Δεν έχει σαφή πολιτικό στόχο εναντίωσης στα μονοπώλια, στην πολιτική που τα ενισχύει, στην ΕΕ, ενάντια στους κύριους υπαίτιους για τα βάσανα του λαού. Ξέρουν, επίσης, ότι, η μεγάλη πλειοψηφία όσων συμμετέχουν στις πλατείες, δεν έχουν εμπειρία από εργατικούς και κοινωνικούς αγώνες. Είναι, όμως, λαϊκά στρώματα, που έχουν τάσεις χειραφέτησης από την κυρίαρχη πολιτική, αποφασίζουν να κινητοποιηθούν, ενώ, μέχρι τώρα, αντιμετώπιζαν με ανοχή την επιδείνωση του βιοτικού τους επιπέδου από αυτήν την πολιτική.
Ξέρουν ότι αυτοί οι λαϊκοί άνθρωποι, οι νέοι, μπορεί, κάτω από προϋποθέσεις, να συναντηθούν, να αποκτήσουν δεσμούς με το ταξικό - λαϊκό κίνημα, με το οποίο τους καλλιεργούν την αντιπαράθεση. Και, σε μια πορεία, να συναντηθούν και με το ΚΚΕ. Ξέρουν ακόμα καλά ότι, τα συνθήματα της απειθαρχίας και της ανυπακοής, είναι αυτά που δημιούργησαν προϋποθέσεις για τη λαϊκή αυτενέργεια και κινητοποίηση. Γι’ αυτό η αστική τάξη και τα επιτελεία της παρεμβαίνουν προληπτικά, προσπαθώντας να υπερτονίσουν στις λαϊκές συνειδήσεις τις δεδομένες διαφορές ανάμεσα στην οργανωμένη ταξική πάλη, από τη μια, και στα «ακομμάτιστα» και «αυθόρμητα» ξεσπάσματα, από την άλλη. Για να δημιουργήσουν συνθήκες χειραγώγησης - εκτόνωσης της λαϊκής αγανάκτησης σε ανώδυνες για το σύστημα επιλογές. Ένα ς αγώνας με τέτοιο περιεχόμενο εύκολα ενσωματώνεται, – γεγονός που συντελεί στο να απογοητεύεται η πλειοψηφία όσων κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα στους δρόμους. [Το παράδειγμα της Ισπανίας δημιουργεί τέτοιους προβληματισμούς, όπου, στις τοπικές εκλογές, οι ηγέτες του αντίστοιχου κινήματος καλλιεργούσαν την αποχή. Βολικό για το σύστημα. Δεν είχαν πολιτική στόχευση τέτοια που να χτυπούν πραγματικά τον αντίπαλο]…
Το ΚΚΕ δε φοβάται το λαό. Ούτε και την έκφραση της δυσαρέσκειας και της αγανάκτησής του. Ούτε τη λαϊκή αυτενέργεια και πρωτοβουλία, αν πρόκειται για τέτοια. Και δεν τη φοβάται, γιατί υπάρχει μέσα στο λαό, αγωνίζεται μαζί του, έχει πολιτική πρόταση που συμφέρει στο λαό. Διατηρεί, όμως, – και δεν εκχωρεί σε κανέναν και κανένα λόγο, – το δικαίωμά του να έχει άποψη και γνώμη. Να δρα για την ανασύνταξη και αντεπίθεση του κινήματος, να παλεύει ώστε το αυθόρμητο να μετατρέπεται σε συνειδητό, ώστε να μη χειραγωγείται και να μην ενσωματώνεται, να μην οδηγεί τελικά σε απογοήτευση και σε παραίτηση. Εξακολουθεί να μοχθεί για ένα κίνημα ισχυρό, που θα έχει σαν στόχο την ανατροπή της εξουσίας των μονοπωλίων και την κατάκτηση της Λαϊκής Εξουσίας.

13 σχόλια:

  1. Μια ζωή αυτάρεσκοι παντογνώστες που διεκδικούν την αποκλειστικότητα των "αγώνων". Όταν η κοινωνία τους ξεπερνάει επειδή έχουν μείνει στην εποχή του χαλκού, τότε φταίει ...η κοινωνία. Κανείς δε δικαιούται να αγωνίζεται, ποτέ και για τίποτε, χωρίς την έγκριση του Κόμματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 100 χρινια πισω ειναι ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 4:21 μ.μ.
    Η ίδια χιλιοπαιγμένη κασέτα. Η ίδια καραμέλα που έδοσαν άλλοι να γλύψεις. Διαβάζεις, χωρίς να ξέρεις τι διαβάζεις! Αυτό κατάλαβες; Αναμασας ότι σου σφίνωσαν στο κεφάλι τα κανάλια και οι άλλοι υπηρέτες του συστήματος. Ότι βαλεύει το σύστημα να ξέρεις για το ΚΚΕ, χωρίς αυτά που ακούς να τα φιλτράρεις στο μυαλό σου, να κρίνεις χωρίς παραμορφωτικούς φακούς και γιαλιά μυωπίας και να βγλαζεις δικά σου συμπεράσματα. Να κρίνεις πραγματικές θέσεις και απόψεις.
    Είναι αυταπάτη να πιστεύει ο εργαζόμενος ότι οι κινητοποιήσεις στις πλατείες αρκούν για να τον απαλλάξουν από τα παλιά και τα νέα δεινά που του φόρτωσαν, δίχως κίνημα που να ξεκινάει και να ριζώνει εκεί που "δένεται τ' ατσάλι". Δίχως κίνημα στα εργοστάσια, στους τόπους δουλιάς, στους κλάδους. Εκεί που ο εργαζόμενος βιώνει άμεσα την καπιταλιστική εκμετάλλευση και έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με την εργοδοτική τρομοκρατία και αντιμετωπίζει κάθε ώρα και στιγμή τον κίνδυνο της απόλυσης. Το μόνο εύκολο είναι να πεις "πάμε πλατεία".
    Είναι αυταπάτη να πιστεύει ο εργάτης, ο φτωχός αγρότης, ο άνεργος, ο μικροεπααγελματίας που κινδυνεύει να βάλει λουκέτο ότι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ θα διορθωθούν και θα γίνουν φιλολαϊκά κόμματα. Κινητοποιήσεις που έχουν αυτό το σκοπό δεν έχουν καμία προοπτική.
    Είναι αυταπάτη να πιστεύει ο εργαζόμενος ότι οι λαϊκές κινητοποιήσεις πρέπει να είναι μακριά από όλα τα κόμματα ή και ενάντια σε όλα τα κόμματα. Ένα κίνημα που βάζει στο ίδιο τσουβάλι τους φίλους και τους εχθρούς του, ευνοεί τους εχθρούς του. Ένα τέτοιο κίνημα είναι καταδικασμένο να αυτοχειριατεί.
    Είναι αυταπάτη να πιστεύει ο εργαζόμενος ότι το αστικό πολιτικό σύστημα μπορεί να λειτουργήσει υπέρ του λαού. Το αστικό πολιτικό σύστημα δεν διορθώνεται. Μόνο ανατρέπεται.
    Είναι αυταπάτη να προβάλλει ο εργαζόμενος το αίτημα απαλλαγής από το μνημόνιο, δίχως να το συνοδεύει με το αίτημα για αποδέσμευση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ανατροπή του κράτους των μονοπωλίων στην Ελλάδα.
    Το κίνημα που χρειάζεται ο λαός, - που μπορεί να δώσει προοπτική, - είναι ο αγώνας μέσα από τα ταξικά κινήματα του ΠΑΜΕ, της ΠΑΣΥ, της ΠΑΣΕΒΕ, του ΜΑΣ, της ΟΓΕ. Είναι ο οργανωμένος αγώνας συμπόρευσης με το ΚΚΕ. Μόνο αυτές οι δυνάμεις αντιπαραθέτουν στη στρατηγική των μονοπωλίων και των υπηρετών τους τη στρατηγική υπέρ του λαού. Τη στρατηγική ανατροπής της εξουσίας του κεφαλαίου και διεκδίκησης της Λαϊκής Εξουσίας. Δίχως μια τέτοια στρατηγική ο λαός δεν θα βρει διέξοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Μόνο αυτές οι δυνάμεις αντιπαραθέτουν στη στρατηγική των μονοπωλίων και των υπηρετών τους τη στρατηγική υπέρ του λαού."

    ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ όσων έγραψα. Είστε υπερφίαλα αναιδείς όταν θεωρείτε ότι ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ είστε η λύση του προβλήματος και ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ μπορείτε να οδηγήσετε τους λαϊκούς αγώνες σε δικαίωση (αν είναι σαν τις γνωστές "λαϊκές δημοκρατίες", ευχαριστούμε δε θα πάρουμε).

    Πάντως, έτοιμο το είχες το "σεντόνι" (μη μας θίξουν τα ιερά και τα όσια), αν και διαβλέπω και μια διάθεση χιούμορ-αυτοσαρκασμού (να καταγγέλλει κομμουνιστής άλλους για "χιλιοπαιγμένη κασέτα" θέλει εκπληκτική αίσθηση χιούμορ) οπότε ...προσπαθήστε, ποτέ δεν είναι αργά για να απαλλαγεί κανείς από την ξύλινη γλώσσα του ινστρούχτορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον εσύ είσαι υπερφίαλα αναιδής, που ξαφνικά ξύπνησες και επειδή βγήκες στο δρόμο, νομίζεις ότι έκανες το τρελό κίνημα. Άκου και κάποιους που έχουν φάει τη ζωή τους στο δρόμο και στις πλατείες, στα εργοστάσια και στους τόπους δουλειάς,(οι παλιότεροι από αυτούς στις εξορίες), και που εδώ που τα λέμε εδώ και χρόνια φώναζαν για τα χειρότερα που έρχονταν (και να που επιβεβαιώθηκαν) όλο και κάποια εμπειρία παραπάνω θα ΄χουν από σένα. Σαφώς και οι συγκεντρώσεις και οι πορείες είναι μια μορφή πάλης, η οποία πρέπει να συνδυάζεται και με άλλες μορφές (απεργίες, καταλήψεις κλπ), να κάνεις συμμαχίες, να στοχεύεις στην καρδιά του συστήματος, την παραγωγή. Αλλά για να τα κάνεις όλα αυτά πρέπει καταρχάς να έχεις εντοπίσει την αιτία ων προβλημάτων και να στοχεύεις σε αυτή.
    Όσο για τις λαϊκές δημοκρατίες, που δε θέλεις να πάρεις, πάρε τότε καπιταλισμό (η αιτία που έλεγα) και μη διαμαρτύρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. edo o kosmos kaigete, varkoules armenizoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε, κοίτα κάτι επαγγελματίες των κινημάτων, που διέλυσαν οποιοδήποτε κίνημα με τη φασιστική νοοτροπία να ελέγχουν τα πάντα, και δε ντρέπονται. Μήπως νομίζεις, σύντροφε, ότι απευθύνεσαι στα "κατηχητόπουλα της ΚΝΕ" που σε κοιτάν στα μάτια, περιμένοντας τη σοφή συμβουλή σου; Στην πραγματική κοινωνία είσαι ένα τίποτα και δεν το κατάλαβες... Ξέρω, ο λαός παρασύρεται, δεν ξέρει, δεν καταλαβαίνει, γι αυτό δε σας ψηφίζει. Εσείς δε φταίτε ποτέ. Εσείς και ο Πάπας...

    Τι κάνατε τόσα χρόνια, με τους ξεσηκωμούς σας; Διαλύσατε την παραγωγή, κλείσατε εργοστάσια, διώξατε βιομηχανίες, επειδή γουστάρατε επαναστατική γυμναστική (για να θυμηθείτε τα νιάτα σας ή να μοιάσετε λίγο στους "παλιούς" και να περνιέστε κι εσείς για ήρωες). Άσε που είχατε και κάτι ΚΝΙτες να εκπαιδεύσετε -που από μόνος του είναι σοβαρός λόγος για να ξεσηκώνεσαι κάθε τρεις και λίγο.
    Και τώρα, που κάποιοι ξεσηκώνονται χωρίς εσάς, ενοχληθήκατε και αρχίσατε να σκούζετε υστερικά, όπως κάνατε το 73 όταν καταγγέλλατε την κατάληψη του Πολυτεχνείου ως ...προβοκάτσια της ασφάλειας (θυμάσαι σύντροφε, ή δε σου τα είπαν αυτά στη διαφώτιση;).

    Ο λαός είναι φανερό πως δε σας εμπιστεύεται, όπως και κανέναν άλλο επαγγελματία των "αγώνων". Αν δεν το καταλάβατε, το επάγγελμα του "σωτήρα" έχει ανεργία, βρείτε άλλη δουλειά.

    (δηλαδή, σύντροφε, θα γούσταρες να είμαστε τώρα λαϊκή δημοκρατία σαν την ΕΣΣΔ ή την Αλβανία ή τόσους άλλους παραδείσους, που έσπειραν σε όλο τον κόσμο οι ομοϊδεάτες σου; Υπάρχει βέβαια, ένα μικρό τεχνικό πρόβλημα: στην Ελλάδα δεν έχουμε Σιβηρία και η Φλώρινα -που θυμίζει κάπως το κλίμα- είναι πολύ μικρή για να χωρέσει τόσους "εχθρούς του λαού" εξόριστους...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ετσι μπράβο 9:21! Να ξεχωρίζει η ήρα απο το στάρι. Το πρόβλημά σου είναι ότι με τις απεργίες διαλύεις την παραγωγή και διώχνεις εργοστάσια!!! Αντίθετα, με τους μισθούς των 590 € δημιουργείς θέσεις εργασίας; Τότε γιατί "αγανάκτισες" με το μνημόνιο; Αυτά ακριβώς δεν λέει; περιορισμό συμβάσεων άρα και συνδικαλιστικής επιρροής και μηδενισμό απεργιών, λιγότερο δημόσιο, μείωση μισθών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα... μια χαρά.. θα γεμίσουμε εργοστάσια, θα ανθίσει η παραγωγή!!

    Α! και μια και πήρες γραμμή απο τον εκπρόσωπό σου του Πεταλωτή για τα περί πολυτεχνείου, διάβασε και αυτό: http://www.iospress.gr/ios2004/ios20041128a.htm.
    Κατάλαβες κύριε προβοκάτορα, πασόκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. [προς Ανώνυμο 9:21πμ] Τελικά ο Κούλογλου και η ΕΡΤ κάνουν καλά τη δουλειά τους, τέτοια αποστήθιση βρε αδερφέ !
    -Αλλά αλήθεια ποιο κίνημα διέλυσαν οι κομμουνιστές και πού ? Τι έξυπνο αυτό με τους «επαγγελματίες των κινημάτων» και πρωτότυπο! κι έπειτα εσύ σε ποια πορεία, απεργία ή συγκέντρωση τα τελευταία χρόνια πήρες μέρος ? Περιμένεις να αλλάξει το σύστημα ή να ανατραπεί έτσι εύκολα – είσαι μακριά νυχτωμένος. Αναφορικά δε με το Πολυτεχνείο πρέπει ο μπαμπάκας να σου έκρυψε όλα τα ντοκουμέντα της εποχής αλλιώς δε θα ξεστόμιζες τέτοιες ύβρεις γιατί έχεις διαβάσει μόνο τη μισή αλήθεια αυτή που σου σέρβιρε το σύστημα που μέχρι χτες στήριζες. Τώρα για κατηχητόπουλα … άντε αποστήθισε την επόμενη ατάκα του μεγάλου «Γκουρού» Πρετεντέρη και προσπάθησε την επόμενη φορά να είσαι πιο αυθεντικός γιατί έτσι καταντάς φωτοαντίγραφο.
    ΕΣΣΔ λοιπόν και Αλβανία … μεγάλη κουβέντα, αλλά για πες μου τι ζητάς να αλλάξεις από αυτό το σύστημα για να σου απαντήσω τι και πόσα προσέφερε ο σοσιαλισμός έτσι όπως τον ζήσαμε, να σου πω τι και πόσα θα γούσταρες κι εσύ.
    Τελικά μας θέλετε μαζί σ’ αυτό το κίνημα ή μας θέλετε απέναντι ? (έτσι για να κάνετε και το χατίρι του Πρετεντέρη). ΘΟΔΩΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς 12.43
    Η λογική άσπρο-μαύρο σε βολεύει βέβαια, αλλά δεν πείθει παρά μόνο όοσυς είναι εγκλωβισμένοι σε ιδεολογικά σχήματα. Θα ήθελες να είμαι πασόκος αλλά δεν είμαι, το θεωρώ και βρισιά, άρα ...μη με ξαναβρίσεις. Τα περί πολυτεχνείου δεν είναι του Πεταλωτή, εκτός εάν τώρα σας τα είπανε. Υπάρχουν άνθρωποι που τα έλεγαν εδώ και καιρό, ενώ η πολυγραφημένη προκήρυξή σας κυκλοφορεί ευρύτατα, επίσης από καιρό. Δικαιολογίες, σίγουρα βρίσκετε, και ακόμη πιο σίγουρο είναι ότι τις πιστεύετε και οι ίδιοι (εδώ τρώτε ακόμη το παραμύθι του χαμένου σοσιαλιστικού παραδείσου...).

    Προς Θόδωρο
    Για περί Κούλογλου κλπ. ισχύει ό,τι είπα πιο πάνω για τον Πεταλωτή, βαριέμαι να τα ξαναγράψω. Μην ξαναγράψεις κι εσύ παρόμοιες αηδίες, εκτός αν το κάνεις για να στηρίξεις τους άλλους συντρόφους που θα χαίρονται όταν "κατατροπώνεις" τους "εγκάθετους του καθεστώτος". Όταν όμως, καταγγέλλεις να είσαι καλύτερα ενημερωμένος. Τον όρο "κατηχητόπουλα της ΚΝΕ" δεν τον εισήγαγε ο Πρετεντέρης, υπάρχουν σοβαροί άνθρωποι (ο Πρετεντέρης δεν είναι τέτοιος) που σας κατάλαβαν πολύ νωρίτερα, αλλά μάλλον δεν πολυδιαβάζετε τίποτε πέρα από τα εγκεκριμένα έντυπα...

    Το πώς θα ανατραπεί το σύστημα είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά ποτέ δεν την κάνετε ολόκληρη. Με φωνές, διαμρτυρίες, καταλήψεις και άλλα τέτοια φολκλορικά, καμιά ανατροπή δεν έγινε ποτέ από κανέναν, ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ. Ίσα-ίσα που γίνεστε το ιδανικό αριστερό άλλοθι του αστικού συστήματος ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΕ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΔΕΚΑΝΙΚΙ.

    Αν είχατε σοβαρή πρόταση, θα έπρεπε να μας πείτε τι θα κάνετε όταν (ας υποθέσουμε ότι θα το καταφέρετε) γίνει η ανατροπή. Εάν θέλετε να μας καταντήσετε ΕΣΣΔ και Αλβανία, που ΑΚΟΜΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΤΕ (είναι δυνατόν να παριστάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι θα έπρεπε να αλλάξει; σε κομματική συγκέντρωση μιλάς;) ευχαριστούμε, δε θα πάρουμε. Πόσο πιο απλά να το πει κανείς. Αυτή τη "μεγάλη κουβέντα" (όπως λες) βέβαια, δεν την κάνετε ποτέ, προσπαθώντας να την αποφύγετε.
    Κι όμως, δε σας παραξενεύει που, ενώ όλοι βρίζουν τον καπιταλισμό και βλέπουν τα αποτελέσματά του, τελικά ελάχιστοι έρχονται σε σας; Προτιμάτε τις εύκολες δικαιολογίες για τους εαυτούς σας και τους ομοίους σας: όποιος κάνει κριτική στο ΚΚΕ είναι "αντικομμουνιστής", όργανο της κυβέρνησης, και άλλα σαχλά, που μόνο νεοσύλλεκτους ΚΝΙτες μπορούν να πείσουν.

    Κορυφαία (και πάλι) και ενδεικτική του κολλήματός σας (δεν μπορείτε να κρυφτείτε, σας βγαίνει αυθόρμητα) είναι η φοβερή ατάκα του τέλους: "μας θέλετε μαζί ή μας θέλετε απέναντι;". Δε σου πέρασε καν από το μυαλό ότι μπορεί ακόμη να μην έχω καμιά σχέση με τους "αγανακτισμένους", αλλά να ψάχνομαι; Δε σου πέρασε από το μυαλό ότι και όσοι είναι μαζί τους δεν είναι κοπάδι του τύπου "εμείς και οι άλλοι", όπως δε σου περνάει από το μυαλό ότι μπορεί κι εσύ κάποτε να είσαι μαζί τους, χωρίς τη συγκατάθεση του κόμματός σου. Εσείς δηλ., πάτε παντού και πάντα, όλοι μαζί, πακέτο;

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, μπορεί εσείς να είστε κολλημένοι, αλλά δεν υποψιάζεστε (έστω) ότι σε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο, αυτές οι λογικές προκαλούν την αηδία και την αποστροφή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. [Προς αυθαίρετο εκπρόσωπο κάθε σκεπτόμενου Ανθρώπου]
    Σε ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια λοιπόν, αυτά για την πολυγραφημένη προκήρυξη δεν τα γνώριζα … τι μου λες και κυκλοφορεί και ευρύτατα για δες ! (Από Τεγόπουλο, Αλαφούζο ή Λαμπράκη ?)
    Λοιπόν η αντικκε σούπα που σερβίρεις σαν δική σου άποψη είναι πια τόσο κρύα που ούτε εσύ ο ίδιος την τρώς.
    Αναφορικά με τον σοσιαλισμό που ζήσαμε κάνε τον κόπο – αν και σίγουρα γνωρίζεις – να διαβάσεις τον σχετικό δημόσιο διάλογο και την Απόφαση του 18ου Συνεδρίου του ΚΚΕ «Εκτιμήσεις και συμπεράσματα από τη σοσιαλιστική οικοδόμηση στον 20ό αιώνα, με επίκεντρο την ΕΣΣΔ. Η αντίληψη του ΚΚΕ για το Σοσιαλισμό».
    Επίσης εάν έκανες τον κόπο από πραγματικό ενδιαφέρον θα ήξερες ότι το ΚΚΕ έχει ολοκληρωμένη άποψη και Πρόταση για την εξουσία, αλλά δεν πειράζει σε αφήνω να αηδιάζεις ελευθέρα, αυτό κάνει κάθε αδαής.
    Τώρα για την έκφραση κατηχητικόπουλα της ΚΝΕ εσύ θα ξέρεις καλύτερα τόσο που έχεις εντρυφήσει στην αντιΚΚΕ φρασεολογία.
    Όμως σε παρακαλώ μη βαρεθείς να γράψεις καμιά από τις παραπάνω εξυπνάδες, έστω επανέλαβέ τες, το κάνεις με τόση επιτυχία !
    Όντως δεν ξέρω αν είσαι με τους αγανακτισμένους ή όχι αλλά είμαι κάτι παραπάνω από βέβαιος ότι όχι μόνο ΔΕΝ ψάχνεσαι αλλά προβοκάρεις με πενιχρά αποτελέσματα.
    Σου ζητώ ειλικρινά συγνώμη που είμαι (εγώ) κολλημένος και απαντώ με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο σε εσένα που είσαι αηδιασμένος αντικκές, όχι αγαπητέ μου εσύ δεν είσαι κολλημένος όχι, εγώ, εγώ είμαι ο κολλημένος. Τέλος σου αναγνωρίζω όντως ότι σκέφτεσαι και γράφεις σαν εκπρόσωπος κάθε σκεπτόμενου ανθρώπου, Να τι μαθαίνει κανείς από έναν τέτοιο δημόσιο «διάλογο».
    Όσοι βγαίνουν στο δρόμο από αγανάκτηση καλά κάνουν, να μας πουν μόνο τι θέλουν, ποιοι είναι οι στόχοι τους, και μόνο που βγήκαν στο δρόμο ενάντια στο Μνημόνιο είναι ήδη πολιτική πράξη. Άντε καλές συζητήσεις, καλά αποτελέσματα και … μακριά από το Π.ΑΜΕ. και τους Κομμουνιστές. ΘΟΔΩΡΟΣ
    [Υ.Γ. πώ πώ Τι θα πω στους συντρόφους μου τώρα που με κατατρόπωσες δημόσια !!!]
    ΤΟ Π.Α.ΜΕ. ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΓΡΙΩΝ ΜΕΤΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εισαι τόσο κολημένος που ούτε καν το λινκ (του καθόλου φιλικού προς ΚΚΕ "ιού") που σου πρότεινα δεν είδες!!! για γέλια είσαι.

    Για την ταμπακιέρα ούτε λέξη; Τελικά τί σε ενοχλεί απο το Μνημόνιο; ή μήπως αισθάνεσαι πιο κοντά στους 32; ή ποια ειναι τελος πάντωςν η δική σου θέση;

    Λες για το τί μας λένε αλλά εσύ συνεχώς επικαλείσαι άλλους! αλήθεια, δεν μας λες ποιοι ειναι οι σοβαροί άνθρωποι (περαν Πρετεντέρη) που τα λένε αυτά ώστε να κρίνουμε τη σοβαρότητά τους;

    απορώ απο που αντλείς την αγένεια και την έπαρση να κατηγορείς ως περίπου πνευματικά παράλυτους το 10% του κόσμου και μάλιστα πολλούς απο αυτούς με πολλούς αγώνες και θυσίες στις πλάτες τους;
    Αν δεν είσαι ΠΑΣΟΚ είσαι κάτι χειρότερο homo pasokus. Περαστικά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειρωνεία και εύκολοι χαρακτηρισμοί για να κρυφτούμε., αλλά όταν κάνεις το λάθος να μπαίνεις σε διάλογο, πρέπει να απαντάς κιόλας. Όταν μιλάς στα κομματικά όργανα, τα πράγματα είναι εύκολα: Εμείς έχουμε δίκιο, γιατί είμαστε οι καλοί, και οι άλλοι (οι κακοί) έχουν πάντοτε άδικο. Έλα όμως, που η πραγματική ζωή δεν είναι κομματικά γραφεία...
    Απλό ερώτημα λοιπόν σύντροφε:
    Εσύ που έζησες το σοσιασλισμό, είσαι περήφανος γι αυτόν; Και μη με παραπέμψεις σε αποφάσεις, συνέδρια και αποφάσεις του ΚΚΕ, για να ξεφύγεις την απάντηση. ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΜΗ, αφού έζησες κιόλας το σοσιαλισμό; Πες τη μας λοιπόν, για να δούμε αν θες να κάνεις συζήτηση ή προπαγάνδα. Περιμένω απάντηση σε αυτό το ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ και επιφυλάσσομαι για τα πςραιτέρω...

    (οι κακοί λένε για εσάς τους κομμουνιστές ότι δεν έχετε προσωπική γνώμη, και πως ακόμη κι όταν έχετε δεν τη διατυπώνετε δημόσια εύκολα, για να μην ξεφύγετε από τη "γραμμή" και βρείτε και κανέναν μπελά με τους δικούς σας, όπως τόσοι άλλοι σύντροφοι στο παρελθόν που βρέθηκαν καταδικασμένοι από τα κεντρικά όργανα και έμπλεξαν -ήτανε και κάποιος Άρης κάποτε ανάμεσα σ' αυτούς θαρρώ. Ευκαιρία λοιπόν, να διαψεύσεις τους κακούς λέγοντάς μας απλά και ξεκάθαρα τη γνώμη σου.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.