«Όντως είχα υποσχεθεί ότι το τρένο θα έρθει στη Φλώρινα στις 30 Απριλίου, όμως θα έπρεπε οι τοπικοί φορείς να είχαν λύσει το θέμα της χρηματοδότησης» ανέφερε σήμερα το πρωί στην τηλεόραση της ΝΕΤ ο υφυπουργός Μεταφορών Σπύρος Βούγιας.
Ο κ. Βούγιας υποστήριξε επίσης πως η επαναλειτουργία της γραμμής Έδεσσα – Φλώρινα είναι στις άμεσες προτεραιότητες και μάλιστα αυτό μπορεί να γίνει σε ένα μήνα, εάν όμως οι φορείς (Περιφέρεια και δήμοι) προχωρήσουν το θέμα της χρηματοδότησης.
Στη συζήτηση με τον υφυπουργό έλαβαν μέρος και μέλη της Κίνησης Φίλων Τρένου Φλώρινας, οι οποίοι εξέφρασαν τις πάγιες θέσεις τους για το ζήτημα και άλλη μια φορά ζήτησαν το αυτονόητο: το τρένο στη Φλώρινα.
Ο κ. Βούγιας υποστήριξε επίσης πως η επαναλειτουργία της γραμμής Έδεσσα – Φλώρινα είναι στις άμεσες προτεραιότητες και μάλιστα αυτό μπορεί να γίνει σε ένα μήνα, εάν όμως οι φορείς (Περιφέρεια και δήμοι) προχωρήσουν το θέμα της χρηματοδότησης.
Στη συζήτηση με τον υφυπουργό έλαβαν μέρος και μέλη της Κίνησης Φίλων Τρένου Φλώρινας, οι οποίοι εξέφρασαν τις πάγιες θέσεις τους για το ζήτημα και άλλη μια φορά ζήτησαν το αυτονόητο: το τρένο στη Φλώρινα.
Όπα ρε μεγάλε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς να λύσουμε το θέμα της χρηματοδότησης!!!
Στην Θεσσαλονίκη οι Θεσσαλονικείς έλυσαν τα προβλήματα της χρηματοδότησης του μετρό, του ΟΑΣΘ, του Τρένου για Αθήνα, του λιμανιού;;;
Μπράβο ρε έξυπνε!!!
Δεν φτάνει που τα πήρες χοντρά από το Δήμο Φλώρινας για να μας στενέψεις τους δρόμους με το περίφημο κυκλοφοριακό σου πρόγραμμα για την πόλη μας και μάλιστα χωρίς να φτιάξεις έναν παραπάνω περιφερειακό δρόμο, ή χώρους για πάρκινγκ, ή πλατεία !!!(Βόδια όμως και όλοι εκείνοι που δέχτηκαν το πανέξυπνο σχέδιό σου και καταστρέφουν όλους τους μεγάλους δρόμους της πόλης)
Θα μας την βγεις και από πάνω!!!
Είσαι ο σωτήρας μας και δεν το ξέρουμε;
Που σε είχανε κρυμμένο ρε πασά μου;;;¨
Άι χάσου ρε!!!
Επειδή δεν πολυκατάλαβα, λύστε μου την απορία: εάν το τρένο το χρηματοδοτήσουν οι τοπικοί παράγοντες, δηλ. η τοπική κονωνία, τι τον θέλουμε τον Βούγια; θα μας φέρει αυτός το τρένο που θα πληρώσουμε εμείς; (γιατί, δε νομίζω οι "τοπικοί παράγοντες" να τα βάλουν από την τσέπη τους...).
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπα ρε μεγάλε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο σου, μας την βγαίνεις και από πάνω!!!
Έτσι λύσατε το πρόβλημα της χρηματοδότησης των έργων του ΜΕΤΡΟ, του ΟΑΣΘ, του ΟΣΕ, του ΛΙΜΑΝΙΟΥ, της ΕΓΝΑΤΙΑΣ και ΤΟΟΟΟΟΟΣΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝ άλλων έργων στη Θεσσαλονίκη σου;;;
Δεν φτάνει που μας σακάτεψες την πόλη μας με το εξυπνότατο σχέδιο κυκλοφορίας σου (στενέματα δρόμων, έλλειψη χώρων πάρκινγκ, μείωση χώρων πάρκινκγ στο ποτάμι, έλλειψη περιφερειακού δρόμου ελάφρυνσης της κυκλοφορίας, ΜΗ δημιουργία ούτε ΕΝΟΣ πάρκου επιπλέον και άλλες ...παπαριές), μας ζητάς και τα ρέστα!!!
Και έφαγες "καλάάάάάά" από την μελέτη έκείνη!!!
Αλλά δεν φταις εσύ. Αφού βρίσκεις κορόιδια (βόδια ήθελα να γράψω), που τη μια σου εγκρίνουν και σου πληρώνουν τα ιδιοφυέστατα σχέδιά σου και την άλλη απαιτείς να βρούμε εμείς τη χρηματοδήτηση του τραίνου,....εε, άι σιχτίρ, εσύ και οι υποτακτικοί σου εδώ!!!
Κι εγώ είμαι έτοιμος να φέρω το τραίνο στην Φλώρινα και μάλιστα με πολλά δρομολόγια, με ηλεκτροκίνηση και με βαγόνια τσίλικα, και φθηνό εισιτήριο κ.λ.π, κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφ όσον κ.Β.
Τις όποιες δαπάνες για την λειτουργία του , αναλάβει να πληρώσει κυρίως ,το κόμμα σας μαζί με το άλλο με το οποίο σαν τραμπάλα ανεβοκατεβαίνετε στην εξουσία ,αλλά και τα υπόλοιπα που κι αυτά έχουν τα μερτικά τους.
Βέβαια τα χρήματα των ταμείων σας, πάλι δικά μας είναι αφού προέρχονται από τον κρατικό προϋπολογισμό , για το καλό της δημοκρατίας βέβαια, αλλά τέλος πάντων.
Θα μου πείτε σίγουρα , και που να βρουν τα κόμματα τόσα χρήματα όταν, κατά τα πως γράφονται ,αναλογικά είναι χρεωμένα περισσότερο από το Ελληνικό Δημόσιο.!! Αυτό όμως είναι άλλη ιστορία και δεν είναι της σημερινής κουβέντας.
Θα ρωτήσω όμως ,ως αφελής δημότης της ‘’ακριτικής Φλώρινας’’, και οι Δήμοι που ζητάτε να πληρώσουν που θα βρουν χρήματα για να τα πληρώσουν ; όταν μάλιστα – λέγεται - πως ήδη είναι υπερχρεωμένοι ;
Μήπως από τα πολλά που τους δίνει απλόχερα ο κρατικός προϋπολογισμός ;
Μάλλον θα πρέπει να επιβαρυνθούν με κάτι πρόσθετο οι κάτοικοι του Νομού [ το ίδιο είναι κι αν στερηθούν κάτι άλλο ]
Όπως κι αν έχει πάλι και ξανά εμείς οι κάτοικοι του νομού θα πληρώσουμε για να κινηθεί το τραίνο ;
Και άλλη μια ερώτηση αφελούς δημότη ,’’της ακριτικής Φλώρινας ‘‘.
Και αν πληρώσουμε εμείς οι κάτοικοι του Νομού , [ που μόνη μας υποχρέωση στο τραίνο είναι η πληρωμή του εισιτηρίου όταν το χρησιμοποιούμε ] , ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Η ΚΡΑΤΟΣ Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑΧΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ;
Μήπως για να φροντίζει να γίνονται κάθε τόσο εκλογές, για να ανεβοκατεβαίνουν τα κόμματά σας στην εξουσία, και να διορίζονται υπουργοί που να προτείνουν λύσεις σαν την δική σας;
Διαβάστε την ξανά την αντιγράφω από την παραπάνω ανάρτηση.
Όντως είχα υποσχεθεί ότι το τρένο θα έρθει στη Φλώρινα στις 30 Απριλίου, όμως θα έπρεπε οι τοπικοί φορείς να είχαν λύσει το θέμα της χρηματοδότησης ‘’ πληρώστε δηλαδή για να έχετε τραίνο !!!
Συγχαρητήρια κύριε υπουργέ μας ,δίνεται λύση στο πρόβλημα .
Μένω άναυδος [ εσείς δεν ξέρω που… μένετε ]
Μόνο ένας υπουργός μπορούσε να βρει αυτή την λύση και είναι τόσο απλή.
ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ !!! Αφερίμ
Αχ πόσα, και πόσα έχω και θέλω να πω αλλά… ‘’ γωμούται το στόμαμ νερόν και φουρκίουμαι’’ λέει η φροθάκα [ κάπως έτσι λέγανε τον βάτραχο οι αρχαίοι ημών και υμών πρόγονοι ]
Βουγια Ψευτοθοδωρε
ΑπάντησηΔιαγραφήΛόγια, λόγια, λόγια... Από πράξεις ΤΊΠΟΤΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξέρει ο Βούγιας πως αν γίνει Ηλεκτροκίνηση στη Φλώρινα το δε κόστος θα είναι το 1/3 απ'ότι είναι τώρα?? Αν το ξέρει, τότε γιατί δεν ξεκινάνε τα έργα Ηλεκτροκίνησης για τη Φλώρινα??
Τι περιμένουν?? Να έρθουν οι επόμενες εκλογές για ν'αρχίζουν να τάζουν πάλι και να γλύφουν στην κυριολεξία για ψήφους??
Έχουν σκάψει βαθιά το λάκο τους και το ξέρουν ΌΛΟΙ τους και ειδικά ο Ρέππας!!!
ΑΊΣΧΟΣ και ΝΤΡΟΠΉ!!!
Τίποτα άλλο!!!!
Κύριε υφυπουργέ η λύση είναι απλή. Μειώστε κατά 3 εκατομμύρια ευρώ την ετήσια επιχορήγηση που κάνετε στον ιδιωτικό ΟΑΣΘ για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης (112 εκατ. ευρώ τον χρόνο τους επιδοτείτε) και δώστε τα για την άμεση επαναλειτουργία 3 ημερήσιων δρομολογίων του τραίνου Θεσσαλονίκη-Φλώρινα και επιστροφή. ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφή