Ο Απρίλιος βγήκε και όσοι περιμέναμε το τρένο να ξανασφυρίξει στη Φλώρινα, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή μερικούς μήνες ακόμα. Παρά το όσα είχαν ακουστεί για επαναλειτουργία της γραμμής, τόσο από τον πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθ. Ζηλιασκόπουλο, όσο και από τον υφυπουργό Μεταφορών Σπ. Βούγια, φαίνεται πως τα προβλήματα για την πολύπαθη σιδηροδρομική γραμμή δεν έχουν τελειωμό.
Η εμπλοκή που παρατηρείται αφορά στο κατά πόσο είναι νόμιμη η επιδότηση της γραμμής από την Περιφέρεια και από τους δήμους Φλώρινας και Αμυνταίου. Πληροφορίες αναφέρουν πως οι δύο δήμοι σκοπεύουν να ορίσουν λογιστές (ίσως και να το έχουν πράξει ήδη) προκειμένου να διαπιστώσουν το πραγματικό κόστος λειτουργίας της γραμμής.
Όταν ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία και αφού τελικά συμφωνηθεί αυτή η επιδότηση, τότε θα υπογραφούν και οι σχετικές συμβάσεις. Και όταν λέμε τότε, εννοούμε στα τέλη Ιουλίου. Κάτι που πρακτικά σημαίνει πως στην καλύτερη των περιπτώσεων το τρένο θα σφυρίξει ξανά από την 1η Σεπτεμβρίου.
Πάντως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθεται να συμπεριλάβει στα καινούργια δρομολόγια και τα 2+1 δρομολόγια της Φλώρινας, ώστε στην περίπτωση που υπάρξουν πιο γρήγορες εξελίξεις, να υλοποιηθούν άμεσα.
Η εμπλοκή που παρατηρείται αφορά στο κατά πόσο είναι νόμιμη η επιδότηση της γραμμής από την Περιφέρεια και από τους δήμους Φλώρινας και Αμυνταίου. Πληροφορίες αναφέρουν πως οι δύο δήμοι σκοπεύουν να ορίσουν λογιστές (ίσως και να το έχουν πράξει ήδη) προκειμένου να διαπιστώσουν το πραγματικό κόστος λειτουργίας της γραμμής.
Όταν ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία και αφού τελικά συμφωνηθεί αυτή η επιδότηση, τότε θα υπογραφούν και οι σχετικές συμβάσεις. Και όταν λέμε τότε, εννοούμε στα τέλη Ιουλίου. Κάτι που πρακτικά σημαίνει πως στην καλύτερη των περιπτώσεων το τρένο θα σφυρίξει ξανά από την 1η Σεπτεμβρίου.
Πάντως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθεται να συμπεριλάβει στα καινούργια δρομολόγια και τα 2+1 δρομολόγια της Φλώρινας, ώστε στην περίπτωση που υπάρξουν πιο γρήγορες εξελίξεις, να υλοποιηθούν άμεσα.
Μας δουλεύουν κανονικά οι της μαριονέτας κυβέρνησης για τα αυτονόητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πληρώσουμε και από πάνω για την επαναλειτουργία της γραμμής, όχι τίποτα άλλο, θα θα νομίζουν ότι τους χρωστάμε και χάρη, ας μην ταξίδευε ο κ. Υπουργός Οικονομικών με το Golfstream και με κόστος μόνο για το σκάφος αξίας 150.000 ευρώ.
Σαν δεν ντρέπονται οι καραγκίοζηδες, αλλά και εμείς τα βόδια μαζί τους.