Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας της Μαρίας Τικταπανίδου

Είμαι η Μαρία Τικταπανίδου, μητέρα του Πέτρου και Αλέξανδρου και σύζυγος του Γεωργίου Τσακαλίδη. Ζω και μεγαλώνω τα παιδιά μου στην πόλη της Φλώρινας διατηρώντας άρρηκτους δεσμούς με τον τόπο καταγωγής μου το Αρμενοχώρι Φλώρινας.
Είμαι συνταξιούχος πλέον εδώ και λίγους μήνες της Αγροτικής Τράπεζας της Ελλάδος και νυν Πειραιώς όπου εργάστηκα για πάνω από 30 χρόνια. Παράλληλα όμως με την μακρά επαγγελματική μου πορεία, ένιωθα πάντα μια έντονη αγωνία και ελπίδα συνάμα για το μέλλον της περιοχής μας. Αυτός ήταν και είναι ο λόγος της ενασχόλησης μου με τα κοινά.
Γι' αυτό λοιπόν, μέσα από την πολυετή εμπειρία της δουλειάς μου αλλά και την καθημερινή προσωπική επικοινωνία με τους ανθρώπους, ένιωσα την ανάγκη να συνεχίσω να προσφέρω στον τόπο, μου από ένα άλλο μετερίζι.
Σας καταθέτω την υποψηφιότητά μου ως δημοτική σύμβουλος της Δημοτικής Ενότητας Φλώρινας του Συνδυασμού «Ενότητα _ Συνεργασία».
Ελάτε να οραματιστούμε μαζί τη βελτίωση της καθημερινότητας του Δήμου μας δημιουργώντας μια αμφίδρομη σχέση συνεργασίας και εμπιστοσύνης προς όφελος των παιδιών μας.

Με εκτίμηση,
Μαρία Τικταπανίδου

1 σχόλιο:

  1. ποιος σας εδωσε το δικαιωμα κα και γενικα κοι ταδε να χρησιμοποιητε τους προσωπικούς αριθμούς κινητών τηλεφωνων και να στελνετε μηνυματα σε κάθε Φλωριναιο πολιτη. οποιοσδηποτε θελει να σας ψηφίσει θα το κανει χωρις ενοχληση για συμαζευτητε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.