Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Ποδηλάτης δέχτηκε επίθεση από κοπάδι σκύλων! (video)


Ήθελα να γυρίσω με ποδήλατο την Χειμαδίτιδα λίμνη, και συνάντησα ένα κοπάδι με 10 σκυλιά αλλά μετά από λίγο λόγω της πείρας που έχω, κατάφερα και πέρασα αλώβητος.
Μετά από λίγο όμως φοβήθηκα από σκυλιά για πρώτη φορά στην ζωή μου , στο επόμενο κοπάδι υπήρχαν... 25 σκυλιά φύλακες με τις πιο άγριες διαθέσεις που έχω συναντήσει.
Αν ήταν κάποια γυναίκα στην θέση μου τι θα είχε συμβεί; Βλέπετε τον βοσκό απαθή να λέει ότι ο δρόμος είναι για τα κοπάδια και αυτός τόσα σκυλιά χρειάζεται.
Πιο κάτω άλλο κοπάδι με 5 σκυλιά αλλά μετά από μικρή αψιμαχία τελείωσε το επεισόδιο εύκολα.
Πιστεύω κάποιος Δήμαρχος της περιοχής να ρίξει μία ματιά.

Πηγή: mpetskas.gr

11 σχόλια:

  1. έχεις δίκιο στον δρόμο φλωρινα αρμενοχωρι τα ίδια. άνθρωποι είμαστε θέλουμε να πάμε για περπάτημα η ποδήλατο για να ξεσκασουμε με αυτά που γινοντε και δεν μπορούμε. η αστυνομία μπορεί να κάνει κάτι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν φτεν τα ζωντανα αλλα αυτοι που τα εχουν,δεν βλεπεις ο αλλος απαθεις σαν να μην συμβενει τιποτα.ακου εκει εχει κοπαδια δεν ντρεπομαστε λιγο,ντροπεις εσχος.αμα παρεις την καραμπινα τι θα γινει? φιλος μια μηνυση δεν γινεται αλιως τωρα που εχεις και στυχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απλως την επομενη φορα καλεσε την αστυνομια και τραβα αυτου του εξυπνακια μια μηνυση για εκθεση σε κινδυνο ,να περασει μια βραδυα στην ψειρου και να παει αυτοφωρο.Ευτυχως οι περισσοτεροι μαζευουν αμεσως τα σκυλια τους.Αν αρνηθει η αστυνομια να ερθει ,υπενθυμιστε τους ,οτι διαπραττουν παραβαση καθηκοντος ,καθως σε περιπτωση ,που καποιος βρισκεται σε κινδυνο ειναι υποχρεωμενοι να επεμβουν.τα σκυλια πρεπει παντα να βρισκονται σε περιφραγμενο χωρο και οταν ειναι εξω να φερουν φιμωτρο.Αυτα οριζει ο νομος και δεν κανει διακρισεις σε τσοπανοσκυλα και μη. Ο τσελιγκας δεν ξερει τι αστικη ευθυνη φερει και τι τραβηγματα μπορει να εχει-αποζημιωσεις κλπ- αν τα σκυλια του δημιουργησουν το παραμικρο.Α, και το παραμυθι δεν ειναι δικα μου δεν πιανει ,αγαπητοι τσελιγκαδες.γιατι εφοσον βρισκονται γυρω απο το κοπαδι σας και το υπερασπιζονται θεωρουνται δικα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ, ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΕ ΕΤΣΙ ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΛΗ ΕΝΑ ΝΑ ΟΡΜΗΞΕΙ ΟΡΜΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΤΕ ΣΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΟΙ ΚΟΛΟΒΛΑΧΟΙ ΔΕ ΤΟΥΣΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΝΤΡΟΠΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πρέπει να έχουν 20 σκύλους γιατί???? ούτε λύκους ούτε αρκούδες έχει στον κάμπο. που να δείς τι γίνεται στα ορινά μαντριά το καλοκαίρι και ειδικά αν έχει και καμία αρκούδα κόντα δεν τα σταματά ουτε ο βοσκός. Και πιστεύουν πως τα βούνα οι λίμνες και όπου έχουν τα ζώα τους ειναι δικα τους και όποιος πεζοπόρος ποδηλάτης ή όποιος θέλει να κάνει βόλτα είναι εισβολέας.με τον νεο νομο πρεπει να θεωρούνται εκτροφεις σκύλων? τσιπακι φιμωτρο κτλ αν δεν πέσουν κανα 10 καμπάνες αυτό θα συνεχιζεται.
    (ένας μηχανοκινητος φυσιολάτρης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τους ανθρωπουσ να φοβαστε...ειμαστε πιο επικυνδινοι δυστυχως και απο τα ζωα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αφου πρεπει να φοβομαστε τους ανθρωπους τοτε περνα εσυ μια βολτα απο κει εξυπνακια ε εξυπνακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ποποπο τι ηταν αυτο ρε παιδια καιτο σκεφτόμασταν μέ εναν φίλο μου να περάσουμε με τα ποδηλατα απο εκεινει την πλευρα της λίμνης...Δεν σφάξανε...Ποιο πολυ κινδυνευεις να σε φανε τα σκυλιά παρα η αρκουδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε μου, τα σέβη μου για την αντίδρασή σου στα ζώα, τόσο τα τετράποδα, όσο και στο δίποδο που πήγε να σου ζητήσει και τα ρέστα!

    Κινούμαι κι εγώ εκτός κατοικημένων περιοχών (για περπάτημα) κι έχω βρεθεί αρκετές φορές αντιμέτωπος με σκυλιά, όμως αυτό ήταν πράγματι εφιαλτικό!

    Χαρά στο κουράγιο σου και την υπομονή σου με τον μπαγμλαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν είναι ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝ ‘ΕΤΗ 2012 να μην μπορούμε να κυκλοφορούμε ελεύθερα σε δημόσιους δρόμους γιατί κάποιοι είναι ανεύθυνοι.
    Υπάρχει και παλιά Νομοθεσία που το προβλέπει, να ενεργήσεις βάση αυτής , κάνε ένα ερώτημα στο οικείο αστυνομικό Τμήμα.
    Πρέπει να τιμωρούντα οι υπεύθυνοι για την εγκατάλειψη τον Ζώων χωρίς επιτήρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπάω τα ζώα και ιδιαίτερα τα σκυλιά.... Είχα πετύχει στην διαδρομή μου προς Αμμοχώρι με το ποδήλατο, σκυλιά... από την τρομάρα μου δεν σταμάτησα!.... Συνέχισα αυξάνοντας όλο και περισσότερο το πηδάλι!... Η ξαδέλφη μου, που είχε σταματήσει από τον φόβο της, όταν βρεθήκαμε πολύ αργότερα, με ρώτησε αν είμαι καλά και μου είμαι ότι καθόλη την διάρκεια που με κυνηγούσαν τα σκυλιά, εκείνη έκανε την προσευχή της!... Ειλικρινά σαν χτες το θυμάμια, που βράχνιασα από τις τσιρίδες μου, καθώς έβαζα δύναμη να κάνω όλο και περισσότερο πηδάλι.... Έχω και γω σκυλί... και ξέρω πως είναι να αγαπάς τα ζώα... Μα δεν γίνεται να έχεις τόσα σκυλιά.... Δεν μπορείς... Δεν πρέπει να το επιτρέπεις εσύ στον εαυτό σου σαν τσομπάνης.... Αυτός συγκεκριμάνα, πρέπει να φάει μία μήνυση....... Αλλά να...γι αυτό μας λένε ηλίθιους τους Έλληνες... επειδή παραβλάπουμε πολλά πράγματα, ενώ δεν θα έπρεπε.... Δεν πρέπει να μείνει αυτός έτσι..... ΜΗΝΥΣΗ!!!!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.